Wednesday, July 18, 2012

שלוש דרכים לגרום לגור להפסיק ללעוס דברים בבית

עם הגור בבית הוא גדול מאוד. יש לך שעות רבות של אושר לשחק עם גור חמוד. הם באמת נוף יפה. הלב שלך יכול להיות נמס במבט הייחודי של החבילה הקטנה הזו של שמחה. עם זאת, בהתחשב הגור לא טיול בפארק, זו אחריות גדולה. חוץ מזה לטפל בהם, גם לוודא שהבית שלך לא יושפעו על ידי נוכחות של הגור. לכן חשוב מאוד, כי אתה לאמן את חיית המחמד שלך כמו שצריך כדי למנוע נזק לביתך. זה כולל דברים לשמור על הנשיכה. הנה שלושה טיפים שיכולים באמת לעזור.

לשמור על הגור בעט

אם הגור עדיין צעיר, הוא אימפולסיבי מאוד. כלומר, קשה לשלוט. להעליב את הרהיטים ושטיחים כדי למנוע את זה חשוב מאוד כי הגור, הוא כתב לשמור צעיר. הם שומרים על כלוב מספיק גדול, אם הוא לא בטוח. זהו הגור ממעשה לעיסה אימפולסיבית וכל מה שהם רואים יש למנוע.

משמעת חשובה

אתה צריך להבין שאתה לועס הגור שלך על דברים היא לא כל כך טוב. משמעות הדבר היא כי בכל פעם שאתם תופסים את הכלב שלכם לועס רהיטים, שטיחים שלך או נעליים, יש להטיל עונש הולם. בדרך זו הגור ילמד כי הוא נושך את הדברים הרעים. ודא העונש מתאים לפשע. בדרך זו, להבין את חיית המחמד שלך, מה לא בסדר עם מעשיו, תוך הקפדה שהם לא גדלים על טינה לך. אתה צריך גם לתגמל את הכלב בכל פעם לשלוט בדחף שלו לנשוך דברים.

תן חיית המחמד שלך צעצוע

כדי לענות על הצורך שלו חיית המחמד שלכם ללעוס משהו, ללא נזק לבית שלך, שקול את חיית המחמד שלך צעצוע. אחד הצעצועים הטובים ביותר הם אלה לעיסה עשוי עור בהמה. לעיסה צעצועים עור גולמי הם לעיסה וטעמים. זה עושה את הגור ליהנות צעצוע. אתה לא רוצה ללעוס משהו, אם אתה נותן להם צעצוע.

עם טיפים אלו, אתה ללא ספק בעמדה, הכלב ילמד את הדברים, כדי למנוע את הנשיכה בבית. הדבר מבטיח כי הגור שלך אינו חסרון גדול בשבילך להיות. כמו כן, על מנת למקסם את ההנאה חיבור עם חיית המחמד שלכם. צריך להבין כי חיית המחמד שלך היא חיה נפש פשוט. אתה חייב לעשות את המאמץ לנשוך את רצונו, צריך להבין כדי להיות נשלט בצורה יעילה.

קרא עוד :

No comments:

Post a Comment