Wednesday, October 10, 2012

מדוע כלבים אוכלים גם צואה ואיך תמנעו זאת


לכלבים יש הרגל מוזר, לפעמים הכלב שלך יאכל את הקקי שלו. בבעיות הקשורות לכלב לעתים קרובות גור כלב יאכל את הקקי שלו או של בעל חיים אחרים. במאמר זה, אנו נותנים לך עצות, מידע וייעוץ רב ערך כדי לאפשר לכלב לאכול הצואה שלו.
כלב אוכל קקי: השאלה שלך

הכלב שלי אוכל הקקי שלו, איך אני יכול לעשות? אמרתי לו את הכלבים לאחר שמפסיק לבכות בקול רם, אך ללא הועיל.
תגובה תן לכלב לאכול את הקקי

לא נתן הרבה פרטים. אז אני אעשה סיכום של הסיבות ותרופות.

בשביל הכלב לשבת ולאכול צואה, זה לא משהו מלוכלך. זה נפוץ מאוד במיוחד גורים אוכלים את הצואה שלהם או של בעלי חיים אחרים וזה אמור לעבור לגור סביב גיל השנה. בשביל הכלב בדרך כלל נמשך לצואה של כלבים אחרים כדי לקרוא את המידע שהם מכילים, ולכן רואים את העמדה ההיררכית של כלב האחר. אבל גם: סקס והרבה דברים אחרים שפרטים על הכלב שעשה פוסט זה נחמד.
כלב אוכל קקי: סיבות וטיפים כדי לתקן.

הסיבה הראשונה הכלב שלי אוכל הקקי יכולה להיות לכלב שלך יכול להיות מחסור במזון ובמקרה זה, רק וטרינר יכול לייעץ. אבל רוב הזמן, זה למעשה בעיית התנהגות שאליך לטפל.

שינוי הכתובת, הגעתו של תינוק, הגעתו של כלב אחר, גירושין. אתה יכול ליצור חרדה ולהוביל לבעיות מסוג זה.
כמורה קשוחה מדי או רכה מדי.
אל תיקח את הכלב שלך לתינוק. ואז אתה יכול לעשות את זה תלוי בך וליצור הפרעות התנהגות.

אל תנתנו מעבר מזונות אחרים מלבד מזון כלבים לכלב, נקניק, גבינה, וכו 'ממתקים ... או כל דבר טוב, יכולים לעשות ריח מעורר התיאבון רוב הקקי של הכלב שלך ולגרום לו לאכול את הקקה שלו. סיבה נוספת להימנע ממזון שכזה כי זה יכול לגרום לבעיות בריאות והשמנה.

אם אתה כבר שחקת הגור שלך בכל פעם שהוא שכח בבית ולהתאבל בקול רם. הוא יכול היה בחר בטכניקה של אכילה "הסתרת קקי". ושמא אני רואה ומה הם נלחמים. עדיף לא לשחק גור שנמצא בתוך הבית. אבל לצאת ולברך אותו כאשר בחוץ.

כלב אוכל קקי: ייעוץ וניקוי של צואה

כשאתה שוכח את הכלב שלך. במיוחד לא לשאת את כל תשומת לב ללשלשת שלהם, להעמיד פן שזה לא קיים. והכל נקי מחוץ לטווח הראייה של הכלב שלך. אם מנקה את הצרכים שלך לפניו, עם עניין בגלליהם, ולכן אתה מקבל הריבית של הכלב שלך ולוודא שהוא יכול להמשיך.
= הלכלוך הנקי המורה שלי דואג לי = המשיך.
גישתו כאשר הכלב יאכל קקי

עם אתה רץ אחריו וצועק ולפעמים מאוד קשה כדי לנסות למנוע צואת אכילה. זה לא הפתרון הנכון במקרה הזה, זה רק דבר אחד להאמין שאתה רוצה את הכלב שלך לשחק איתו או שאתה מתעניייין בו שוב.
במשך כמה כלבים בבית

אני לא יודע אם יש לך כלבים מרובים? אבל במקרה זה, ייתכן שקנאה ביניהם. הכלב שלך עושה את זה כדי להזכיר לך את הסדר ולכן, אתה מראה העניין שלך.
פתרונות לכלב לאכול את הקקי

ברגע שאתה רואה את הכלב שלך אוכל קקי. מייד להסיט את תשומת לבו בקריאתו לשחק איתך ולזרוק את הצעצוע האהוב עליו. ברגע שהמשחק נגמר, סגור את הכלב שלך לא לראות לנקות צואתם בחצר שלך. מתעלם מהעובדה שהכלב יאכל קקי ולא יכה חווה או קול. הכלב שלך יבין שלא מצליח למשוך את תשומת לבם ולהפסיק לאכול הקקי שלו.

אתה יכול להוסיף תוספות מזון כלבים לכלב שלך: שמרים ואננס טרי. אבל גם: שום, זרעי דלעת. אז הריח של צואה הוא מאוד לא נעים לאפו של הכלב שלך, כמובן עם יש מלבד מזון כלבים גם עצמות נקיות זה מצויין.

לפי הטיפים שקראת כאן לכלבים יש הרגל מוזר, אבל הכלב שלך לא צריך לאכול את קקי שלו או של בעל חיים אחרים.


No comments:

Post a Comment