Thursday, August 7, 2014

מה נביחות הכלב אומרות - סוגי נביחות כלב ומשמעותם

כלבים הם בעלי חיים מאוד אקספרסיבי ותמיד פועל בדיוק כמו שהוא חושב ומרגיש.

למרות שרוב התקשורת שלהם הוא עם שפת גוף, אבל לכלבים יש גם מגוון מדהים של קולות, כוללים נביחות, יללות, אנחות וגניחות.

באותה הדרך בה אנו משתמשים במילים כדי ליצור ביטויים כדי לתאר דברים שונים, נביחות כלבים עשויים להשתנות בהתאם למה שהם מרגישים או מנסים לומר, אם לנו או לסביבה.

ואם אתה יודע למה להקשיב תוכל לפרש את הטווח של צלילים של נביחת הכלב כדי לגרום לך להבין אותו.

מאמר זה מפרט את הטווח של צלילים שכלב יכול לעשות, איך יש נביחות כלב שונה לכל פעולה ומה שזה אומר לך. הבנה שכזאת תאפשר לך לקבל הערכה טובה יותר של מה שנביחותיהם וצלילים אחרים של הכלבים מנסים לומר, סופו של דבר, לעזור לענות על השאלה:

מדוע כלב נובח נביחות שונות?
מה צליל נביחת כלבים שונה אומר?


לכלבים יש את היכולת לשנות את הצליל של הנביחה שלהם ב 3 מצבים שונים.

על ידי שינוי אחד או יותר מאלה יכולים ליצור מגוון רחב של צלילים שונים שייקחו את המשמעויות שונות מאוד:

    הטון של הנביחה
    המשך או אורכו של הצליל שנוצר
    התדירות או חזרה על נביחות

בואו נסתכל על כל אחד בתורו.

מה טון של כלבים נובחים אומר?

באופן כללי, צלילים גבוהים משמשים כדי להעביר את הרעיון שכלב הוא משהו לא מאיים ונעים וחיובי וזה בדרך כלל בטוח לגישת אליו. הכלב לא מרגיש פחד, דומיננטי או אגרסיבי.

לעומת זאת, צלילים נמוכים בדרך כלל זה אומר שהכלב מרגיש אגרסיבי וקטלני, ואתה צריך לשמור מימנו מרחק.

בעיקרון, שהכלב נובח צליל נביחה גבוהה לא לדאוג, צליל נביחה נמוך ויותר קול, הכלב יותר מאיים ואגרסיווי מאשר בדרך כלל הוא.

מה אורכו של הצליל זה אומר לנו?

באופן כללי יותר כלב משמיע קול, סביר להניח שהכלב עושה החלטה מודעת להפוך את הצליל לנביחה ולכן פעולות מכוונות ביותר שהם מתכננים.

לדוגמא, כלב דומיננטי נובח נגד איום שנתפס להפוך את נהמה שנשמעת עמוק וארוך מה שאומר שזה רציני לגבי עומד על שלו ולא יחזור בו. הוא עשה החלטה מודעת לחקור את האמון שלכם וכוונתו תהיה תוקפניות.

בעוד כלב ביישן יותר במצב דומה יגרום פרצים קצרים של נהמות שלא מחזיקים יותר מדי זמן. זה מצביע על כך שהכלב הוא לא בטוח וקצת מודאג בלהיות בחזית ומראה תוקפנות ועשוי לשים את הראש למטה ובחזרה משם.

מה התדירות והחזרה של נביחות אומרים לנו?

הנפוץ ביותר של כלב חוזר על אותו צליל, כלב יותר דחוף או נרגש מרגיש לגבי מצב.

נביחה מהירה וצליל חוזר ונשנה ברציפות, זה אומר שהם רואים את המצב מאוד חשוב ודחוף.

אם הכלב לא יכול לחזור על צליל או כאשר הם עושים שידורים החוזרים הם במרווחים נרחב, מה שאומר שהם מגלים עניין קטן ולא מודאגים במיוחד על מצב.

לדוגמא, אם כלב נמצא בחצר ונובח על משהו פעם או פעמיים במהלך כמה שניות, הכלב לא מודאג יותר מדי או שהם מניחים שאין יותר מדי חשיבות על מה הוא שהם זיהו כאיום.

אבל אם אותו הכלב נובח במהירות, לעתים קרובות ברצף מהיר והתפרצויות אלה חזרו פעמים רבות, הכלב חושב שהמצב הוא מאוד חשוב ודחוף.

14 סוגי נביחות - פירוש נביחות הכלב

עכשיו אני אפרט ואתאר את הנביחות המוכרת ביותר בדרך כלל שמעה ולתאר את הפרשנות המקובלת ביותר שלהם.

אבל לפני שאני עושה, קצת נטילת אחריות: אנחנו עדיין לא יודעים הכל על תקשורת כלבית וחלק ממחקרים שנעשה לאחרונה הראתה כי תקשורת בבעלי החיים היא יותר מורכבת ממה שאנחנו חושבים, ואין להניח ממאמר זה על נביחות של גורים

זאת נביחה שיכולה לקבל משמעות שונה בהתאם להקשר ולמצב בו נעשה בה שימוש. אבל השילוב של הבנה של שפת הגוף של כלבים ומה שכתוב במאמר זה נותן מושג טוב מאוד למה שהכלב שלכם חושב ומרגיש בכל רגע נתון, והוא הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות עכשיו.

1. נביחות רציפות נביחה מהירה וחזרה של שנים עד ארבעה נביחות

זוהי "נביחה אזעקה" הקלאסית ואולי זאת נביחת הכלב הנפופצה ביותר מכל נביחת כלב אחרת.

בבית שלך תישמע אזעקה כאשר הם מזהים את זה כפורץ נכנס לטריטוריה שלהם, או משהו שקורה שצריך להסתכל התראה או המשפחה שלך צריכה.

2. אחד או שתיים נביחות קצרות וחדות במדיום לטון בטווח גבוה

זה ברכת קול אופיינית נביחת כלב כשהם רואים מישהו או כלב אחר שהם יודעים ומכירים. הם, פשוטו כמשמעו, אומרים "שלום".

3. נביחה קצת מגמגמת הכלב נובח הרבה בטון בבינוני

מה משמעות של נביחות להודעת משחק הזה הוא הקרום הקלאסי שהותיר כלב כי הוא מתחנן לשחק ונשמע קצת כמו אדון בו עכשיו!

אתה שומע את זה מהבית שלך אם הם ממתינים לתחילת משחק עם כדור או במשיכה. בדרך כלל יש להם הרגליים שלהם מול אותם עם התחת שלה באוויר, בפה הפתוח, פשוטו כמשמעו, בכל רחבי הקרום ורק צועק "שחק איתי"

אתה גם שומע את כלב נובח בפראות עם חבר כלב, קורע דרך פרק הכלב המקומי במשחק של מרדף עם תחושה שובבה של נטישה ולהקפיץ בכל הצעד שלך.

4. נהמה עם נביחה בטון נמוך

זו נהמה ואחריו נביחה דקה נמוכה, כמו "גררר-גולה", זהו הצליל של כלב מעוצבן שהוא בטוח ומוכן להילחם. כמו כן הוא משמש כאשר התמיכה של העדר שלו קוראת כאשר הוא מתמודד עם איום. אם אתה שומע את זה הוא גם לא משהו או מישהו שהם מרגישים צרכי התמודדות עם אבל רוצים לעזור, או מישהו שמטריד אותך ואתה חייב לעצור ולהתרחק לפני שהם יהיו אגרסיביים.

5. נהמה ואז נביחה בטון גבוה

זו נהמה ואחריו נביחה דקה ובטו גבוהה (במקום לנבוח בקול נמוך)

זהו קולו של כלב מפוחד או כועס, אבל אין לו ביטחון עצמי כדי להיות מסוגל להתמודד עם המצב, או שאתה רוצה שהוא הולך להפסיק, אבל לא בטוח לגבי התוקפנות המוגברת ולהיות מסוגל לבצע את זה.

הכלב הוא מעוצבן, אבל חושש שזה עלול לפגוע בעצמו כדי לסיים את המצב המדאיג, אלא גם עלול לעלות לתוקפנות. הרגיז, בלי אמון, ולכן בלתי צפוי, אבל בהחלט סימן משם אם אתה הגורם לצרות.

6. נביחה קצרה מאוד וגבוהה מאוד

כך כלב יכול להגיד "אאוץ'!" נעשה כאשר הכלב נפגע או פתאום מרגיש כאב חד ופתאומי, אלא שמייד נעלם. אני בטוח שכולכם שמעתם את זה שדרכתם בטעות על הזנב שלו.

7. רצף של יללות קצרות, חדות

בניגוד לזעקה אחת וזה כאב שהסתיים בתמונת מצב במהירות, שורה ארוכה של יללות מציינת שהכלב סובל כאבים עזים וממושכם .כלב פולט סדרה של צרחות באמת כואב וכנראה זקוק לעזרה.

8. קיטורים

להתבכיין הוא סוג רך, נמוך, שקט של קול, קצת כמו להתבכיין אבל חלק הרבה יותר ושקט יותר.הכלב בדרך כלל נראה עצוב מאוד, בהנחת ועדיין להיות מאוד תוך כדי האנחה. כלב מייבב הוא או כאב וסבל, אבל לא כל כך רע שהם מייללים, או יכולים להיות מאוד מפחידים ועמוק פוחדים ממשהו.

9. יללה

דומה לקטר, אבל הרבה יותר חזק וחד יותר, הקול של כלב עושה כשהוא רוצה או צריך משהו. תלונות חזקות יותר ותכופות יותר, דחופות יותר הכלב מרגישים שאתה צריך משהו חזק יותר או רגשות מאחורי התלונה היא. כלב עומד או יושב ומסתכל התראה בזמן להתבכיין. אתה יכול לשמוע כאשר הם רעבים, הם רוצים לצאת או רוצים לקבל משהו שהוא מחוץ להישג ידו.

10. נובח רק בהפסקות ארוכות בין כל, חוזר במשך זמן רב

זה הוא נביחת כלב בודד, תוהה אם מישהו שם בחוץ ומבקש חברה. למרבה הצער זאת נביחה שהשכנים שומעים לעתים קרובות ומתלוננים, לניבחה הזאת מגיעים מלהישאר לבד כל היום או נשארים בחוץ בחצר בכלבי הלילה.

11. 'יאפ-יללה'

נשמע כמו: 'יאפ-יו-יו'. כמו מספר 10, זה קול אחר שנעשה על ידי כלב שמרגיש מבודד ובודד ומבקש מפגש, תוהה אם מישהו שם בחוץ.

12. נביחת כל ממושכת ורציפה

כולנו שמענו את הצליל הקלאסי הזה שהתפרסם בזכות דמותו של זאבים מייללים אל הירח. לא להתבלבל עם יללות 'יאפ-יללה' המתוארת במספר 11, שבו יש משמעות שונה מאוד. יללה שאינה מלווה בכל צליל אחר, זה נשמע עצוב, הוא לא באמת סימן של כלב עצוב בכלל. לא הרבה כלבים מבויתים לילל, אבל מי שמשתמש בו כדרך לתקשר על פני מרחקים ארוכים. כדי לאותת לכלבים אחרים שנמצאים שם ושזו הטריטוריה שלהם.

13. נביחה פשוטה, קצרה, טון נמוך בינוני

זהו כלב נובח הוא אומר, "לא יפסיק את זה!". אתה שומע את זה מכלב שהוא להיות קורבן להתעללות, זה מרגיש קצת עצוב ורוצה להיות לבד. לדוגמא, אם ילד מושך לו את האוזניים או זנב.

14. נביחה קצרה, בינונית עד גבוה נביחה יחידה

זוהי נביחה שנשמעת מבוהלת או מופתעת על ידי כלב. זה דומה לזעקה של הדרך שבה הוא צליל קצר ופשוט, אך הוא נגרם על ידי ההפתעה המוחלטת וללא כאב, והוא נמוך בגובה צליל. אם הכלב חזר פעמים או שלוש פעמים, שינויי המשמעות ונהג לומר 'תראו תראה' או 'בואו הנה'. כמה זמן קצר, בינוני ונובח הוא הצורה של כלב לבקש להסתכל על משהו מעניין שהם ראו.

מסקנה

זה מכסה את הסוגים הנפוצים ביותר של נביחות שאתה שומע ולהבין טוב יותר את המשמעויות שלהם. אבל כמו שנאמר קודם, אני פשוט לא יודע הכל עדיין ויש לי את אותו הקשר למקום שמאפשר משמעויות שונות במצבים שונים.

אבל על ידי שילוב של שפת הגוף של כלב, את הצליל שאתה עושה כפי שתואר לעיל ויודע שאתה יכול להיות רק הכלב שלך איך להתנהג בפרט, צריך להיות מאוד הצליח לקבוע איך הכלב שלך מרגיש ומה הם מנסים לומר.

כל כלבי שפת גוף והצלילים שהם עושים הם נפוצים בכל המינים, אבל אף אחד לא מכיר אותך יותר טוב מהכלב שלך.

פריטים ששתפו בשפת גוף ונביחות לתת בסיס טוב של ידע הנובעים מהבנת הכלב שלך.

אבל ההבנה האמיתית מגיעה מלבזבז זמן בצפייה ובלמידה על הכלב שלך, שהוא יחיד ויכול להיות תקשורת המוזרה הקטנה משלהם תהיה לתפוס.