Sunday, November 3, 2013

מדריך להאכלת גורי כלבים

המאמר אמור לסייע לך לקבוע עד כמה להאכיל את הגור החדש, מתאי להאכיל את גור כלבים וכן הלאה


רוב הגורים למדו לאכול כאשר הוא רואה את אימו אוכלת. האם צריכה לאכול בנוסף מזון גורים באיכות טובה במהלך ההריון ובעת ההנקה. היא צריכה לקבל מזון כלבים לפחות שלוש פעמים ביום. הגורים סקרנים ויתחילו לחקור אוכל בערך גיל 4-5 שבועות. בשלב זה ניתן למקם באזור מגש נוסף של מזון עבורם.

כאשר אתה מאכיל בשר טחון (מזון יבש) חשוב לחתוך אותו חתיכות קטנות שיתאימו לגודל של הגורים. אם האוכל גדול מדי עבורם, אתה יכול לזמן קצר לטבול את מזון גורים במים. גם אנשים אוכלים שימורי מזון, ניתן לבצע זאת עם התודעה שאוכל כזה יכול לתרום שלשול. אוכל של פחיות רוטב לעולם לא כדאי לתת לגורים לאכול (או כלבים מבוגרים באמת), אלא רק סוג נדרשים לספק מזון לתינוקות או התינוק אוכל ארוחה עם מזלג.

תערובת אורז יכולה גם להאכיל גורים אשר יש להם בעיות עם האוכל - בדרך כלל מנסים לשכנע כלבלבים קטנים שלא רוצים לאכול מזון כלבים, עלידי ששמים אורז עם בשר טחון או מקופסא. חשוב לזרוק מזון כלשהו שהגור לא אכל אחרי 20 דקות כי חיידקים יכולים להתפתח בתוך האוכל.

כאשר הגורים מגיעים לגיל של שישה שבועות הם צריכים לאכול מזון יבש לגורים אשר רצוי שיהיה ספוג במים. אם אתם מאכילים את הגור אחד או יותר תמצאו שהם אוהבים לשפוך את האוכל שלהם, אז מזון יבש לגורים צריך להיות מוגש עם מיכל נוזלים שאינם מיוחדים או מגש במקום של המלטות של גורים.

גורים יכולים להיגמל מחלב מאמא שלו מגיל שש עד עשר שבועות, אבל רצוי לאפשר לגורי כלבים יותר זמן יניקה. עד שמונה שבועות הוא הגיל הממוצע של הגמילה עבור רוב הגורים.

אפשר לתת לגורים עצם צעצוע, יש להם קיבות קטנות יותר, והם לעתים קרובות יותר או הם יכולים לעבור הורדה של הסוכר בדם אינו קבוע. במקרים מסוימים זה עשוי להיות 5-6 ארוחות קטנות ביום. כלבלבים. הטוב ביותר אם אתם אוכלים שלוש פעמים ביום, זה ניתן לחתוך לפעמיים ביום בערך שלושה חודשים של גיל, עם גורים קטנים רבים הצורך עדיין חטיף באמצע היום.

כדי לדעת כמה אוכל צרעך להאכיל את הגור שלך תסתכל על ההנחיות בצד של שק של מזון יבש לגורים. אליך להאכיל גור כלבים על פי משקלו של הגור שלך צריך להיות, ולחלק את הסכום הכולל של משקל הגור שלך צריך לאכול במשך היום על ידי מספר פעמים שהם יאכילו ביום.

תוכל להבחין כי עם אוכל טוב יותר אתה צריך לפנות פחות ופחות פסולת. כמו כל גור המזון שונה כסכום שצריך להאכיל יהיה תלוי באיכות המזון שאתה בוחר להשתמש. מתייחסים לכל מזונות הכלב להתעקש שהם הטובים ביותר, אבל זה ראוי לציין כי מזונות מסוימים משתמשים הרבה יותר בחומרי מילוי המכילים ערכי תזונה קטנה יותר - שאף גורמת לגור לאכול יותר מזון לא איכותי כלל.

קערית האוכל של הגור עדיף להשתמש במכל של פלדה אל חלד או קרמיקה, לא קערה שעשוייה מפלסטיק.

מתי לעבור ממזון גורים למזון לכלבים בוגרים


אם גור כלבים בריאים במצב טוב, והם מסוג גזע קטן, גורים יכולים לאכול מזון לכלבים למבוגרים בסביבות גיל 8 חודשים בלבד.

גורים מסוג גזע גדול צריכים לאכול מזון גורים שמיועד עבור גזע גדול, אולי אפילו הם צריכים לאכול מזון זה עד גיל 18 או 24 חודשים.

רוב הגורים שאינם ניתן לשייך אותם לגזע גדול או קטן, ניתן להחליף בהדרגה את מזון לגורים שלהם למזון למבוגרים בין 10 ל 14 חודשים של גיל, בהתאם לרמתם מצבם וסוג הפעילות שלהם. כלבים שפעילים יותר שהיו גורים יש לשמור על הגור שיאוכל יותר, בעוד פחות הפעלתנים שמילא יש ניתן להחליף מזון למבוגרים מוקדם יותר.