Tuesday, October 1, 2013

הנחיות בסיסיות למזון לגורים

אתה מה שאתה אוכל. הדבר נכון גם לגורים. האכלת גור במזון שהוכן בתשומת הלב ואתה יכול לצפות כדי להאכיל את סקרנות, משחק אגפים דינמיים, הגור יהיה אנרגטי ספורטיבי ועם פרווה צפופה ועבה. מה שאתה רואה הוא ביטוי חיצוני של מה שקורה בתוך גופו של הגור, השלד מתפתח כראוי, השרירים בנויים ומסלולים עצביים במוח הולכים וגדלים. אם מזון לגורים נועדה לשם ארוחות, מה שהופך את חומרים נוגדי חמצון שאתה צריך כדי לפתח את המערכת החיסונית של הגור. זה גם עוזר להילחם נגד מחלות נפוצות בכלבים כגון כלבלבת ופארוו. הבנת טבעו של תזונת כלבים יכולה להיראות במבט ראשון מרתיעה, אבל אצטרך לפרק אותו בשבילך כפי שהמידע חיוני כדי שתוכל להבין. הנה הקדמה קטנה:

השנים הקריטיות של הגור


להאכיל אותו כגורו תוכל לבנות בסיס טוב לחיים טובים של כלב בריא. הסיבה לצורך במזון גורים איכותי היא כי בחודשים הראשונים של התפתחות הגור הם קריטיים להתפתחות של הגוף והנפש שלו. למעשה, גורים יכולים לחוות תקופה המהירה ביותר של צמיחה בששת החודשים הראשונים לחיים. אין זה מפתיע , אם כן, את הגורים מבלים כמעט פעמיים ביום באכילה ומוצאים הרבה אנרגיה כמו כלבי בוגרים. הבעיה היא שאין להם הגורים קיבולת הקיבה לאכול מספיק אוכל כדי לענות על צורכי האנרגיה שלהם רק בשתי ארוחות ליום. לכן, חשוב שניתנים מספר פעמים ביום מזון גורים איכותי עם נוסחא מועשרת.

המון חומרים מזינים מתכון

המדענים שלנו חישב את השילוב האידיאלי של חלבון, פחמימות ושומנים נחוצים לבריאות טובה. מזון גורים איכותי לגור מזון (ומזון לכלבים וחתולים ) נחשב תזונה מעולה. עם זאת, מכיוון שהם מזין צפוף, הגור שלך הוא לצרוך פחות מזון.

הנה מדגם של חומרים מזינים המצויים במזון לגורי כלבי
פחמן מאוד לעיכול פחמימות , כמו שעורה ודורה ( אנרגיה בת קיימא )
סיבים צפופים , כגון עיסת סלק ( על מנת למקסם את האנרגיה ולהפחית את הפסולת )
אומגה -6 ואומגה -3 חומצות שומן ( כדי לשמור על העור גמיש ופרווה מבריקה הכלב שלך )
נוגדי חמצון כגון בטא - קרוטןוהוויטמין E (לחיזוק המערכת החיסונית )

מזון לגורי כלבים אינם מתאים לכל


אמנם כל המזונות מכילים את מרכיבים שהוזכרו לעיל, אנחנו יודעים שזה גם חשוב לקחת בחשבון את הגודל של חיית המחמד שלך להתמזג נוסחאות שלנו. אתה רואה, יש את כל הגורים את אותם צרכי תזונתיים. גזעים קטנים לגדול במהירות ודורשים רמות גבוהות של חלבון, שומן, סידן וזרחן , יש לתת גזעי גורי נוסחה פחות חומרים מזינים כדי להבטיח שהם לא אוכלים יותר מדי. בעלי חיים גזעיים חצי , כמובן, יש חששות משלהם.

פיענוח תוויות מזון לחיות מחמד


אליך להקפיד לקרוא את התווית של כל מזון גור מותג שאתה מתכנן לקנות בקפידה, כך שאתה יודע בדיוק מה אתה מכניס למערכת של הגור שלך .
שמו של המזון יכול להיות כי הסכום שלמרכיב מסוים הוא בו. מותגים שהמקור של חלבון מן החי בכותרת - "בשר נוסחה" - מצביע כי 25 אחוזים מהמוצר הוא בשר . שמות הכוללים "" בכותרת (כמו " עוף " ) או " טעם " (כמו " טעם של תרנגול הודו " ) מכילים אחוז קטן כמו 3 אחוזים מהמרכיב.
את התוויות על גבי מזון לגורי הכלבים יכולות גם לתת אינדיקציה לכמות של מוצר שאתה מקבל במזון. הראשון כללה שני ושלישית נמצאים בעודף של כרכים רביעי , חמישי והשישי נסחרים אלה (ואפילו אם הוא נלקח כמשקל לפני הבישול ). החוק מחייב כי שמו וכתובתו של היצרן יצויין בשם בחבילה, אבל צריך להיזהר ממוצרים שקראו, " מלא או מופץ על ידי ... " מזונות אלה לא נעשו על ידי החנות עשויים להיקרא על תווית קדמית.

לקבלת מידע נוסף על הבנת תוויות מזון לכלבים, בבקשה לקרוא את התוויות של מזון לכלבים לפענח.

טיפים מזון של גורים


ברגע שרכשת את האוכל של הכלב שלך, אני חושב שזה יהיה קל לו לאכול. אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך מזון זה לארוחה מזינה.
לחשוב כמוחלק נכון דיאטנית ומדידה. כדי לקבוע את הכמות הנכונה , להתחיל עם הכמות המומלצת היומית ולחלק אותו במספר פעמים שאתה מאכיל את הגור שלך (בדרך כלל ארוחת בוקר , צהריים וערב : לאחר גיל 4 חודשים , להאכיל רק בבוקר ערב). הסר את הקערה לאחר שהייתה לגור ההזדמנות לאכול במשך 30 דקות. זה מונע אכילת יתר , מה שמוביל לעלייה במשקל לא בריאה. ( למרות שגורים צריכים ללעוס לעתים קרובות לא צריך חטיף כבני אדם. )
הגש את מזון גורים איכותי בטמפרטורת חדר.
לעמוד בפיתוי לערבב מזונות משלימים כגון גבינת קוטג', המבורגר או ביצים. מזונות אלו יכולים להפריע לספיגה של מינרלים המצויים במזון לכלבים.
תמיד תן לגור אוכל גורים איכותי עם מים מתוקים. חושב רק שים לב שהמים והמזון לא יתערבבו, זה מזהם את המשקה שלו במהירות.

בקיעת שיניים של גורים


בין 3 ל 6 חודשים של גיל , השיניים להיות משוחררות במהלך תקופה זו, חניכיו של הגור שלך יהיו רגישים מאוד , אבל אף עלולים לסרב לאכול מזון . זה נורמלי. נסה שלב זה קל :
מערבבים את המזון היבש הרגיל שלך עם מזון משומר
משרים מזון יבש במים במשך 10-15 דקות כדי לרכך
שיניים רופפות על ידי מזון ועוגיות פריכים האכלה
אחרי האוכל בפועל , כפי שהשינוי עלול לגרום להפרעות במערכת עיכול

המעבר למזון לכלבים מבוגרים


בדיוק כשאתה נוהג לקחת את הגור שלך מחוץ הבית לללכת לשירותים בכל פעם שהוא צריך שזה לא יפתיע אתכם עם הצמיחה שלו. כאשר הפינה כדי לקנות השקית הראשונה שלו במזון לכלבים מבוגרים. המחוון הגדול יהיה הגודל שלה : היא מפסיקה לגדול בגודל ובמשקל . לגורים מגזע קטנים ובינוניים , זה קורה על 1 שנה, גורים מגזעים גדולים לא מתפתחים עד שהם יותר משני .

שאל את עצמך אם הכלב שלך זוכה במשקל בקלות , ואם יש לך פעילות גבוהה או ברמת צרכי מיוחדת אחרת. מותגי יוקרה רבים של מזון לגורים איכותי מציעים נוסחאות ייחודיים. כדי להימנע מקלקול קיבה , להוסיף בהדרגה את המזון החדש עם מזון הכלבים הנוכחיים לתקופה של ארבעה ימים. ניתן לקבוע גודל מנות על ידי חלוקת הסכום היומי הכולל במספר פעמים שאתה מאכיל (בדרך כלל פעמיים). מעת לעת לבדוק את המשקל שלך להזיז את ידיו על הצדדים. אתה אמור להיות מסוגל להרגיש את צלעותיו . מצד השני , הוא צריך להיות מסוגל לראות את קו המותניים שלך אם אתה מציץ לו מלמעלה. אם אתם חושדים כי הכלב שלך הוא סובל מעודף משקל , נסה להגדיל את שגרת הפעילות הגופנית שלך.

אם אתה תהאכיל את חיית המחמד שלך מזון באיכות גבוהה פרמיה מאז שהגור נולד , אתה מכשיר את הקרקע של אורח חיים בריאים ,כלב גדול ,וכל מה שאתה צריך לדאוג להאכיל את הגור במזון איכותי.

קרא עוד בנושא :