Monday, October 29, 2012

חמישה קווים מנחים לכלב יותר מאושר


תזונה מאוזנת, טיפול רפואי ורגשי, נפשי ולהאריך את חייו ללא סבל הם אבני היסוד של איכות החיים טובה לכלב.

הכלב הוא חלק בלתי נפרד ממשפחות רבות ואנו רוצים שאיכות חיים שלהם תהיה הכי טובה שאפשר. ישנן חמש נקודות מפתח שכדאי לזכור לעשות חבר ארבעה הרגליים שלנו יותר מאושר : תזונה מאוזנת, בריאות נאותה, תוך התמקדות במניעה, מעקב אחר הבריאות נפשית של הכלב, כדי לענות צרכימים רגשיים ולהאריך את חייו של האחראי לרווחת בעלי חיים. כל הנושאים הללו יידונו להלן, ואת השפעתו של המשבר הכלכלי המשפיעה על הכל.

הבעלים הם המפתח להשגת כלב איכות החיים טובה, שבא לידי ביטוי בבריאות והאושר לתיבה שלך. "הבעלים של בעלי חיים בישאל הם יותר אחראים עם הכלבים שלהם וטיפול וטרינרים שופר מאוד בשנים האחרונות, בין שאר, כי יש יותר מומחים במקצוע וטרינרים.

אבל האם בעלי כלבים יכולים לשפר את איכות חיים של הכלבים שלהם? התשובה היא כן. כמה הנחיות פשוטות, אך יעילות, יכול להשיג זאת נהנית מהגנה טובה יותר, איכות החיים טובות יותר ואושר.
1. תזונה מאוזנת שומרת על בריאותו של הכלב

תזונה מאוזנת לכלבים המתאימים לגילם, גודל ורמת פעילות, הוא נדבך חיוני לכלב בריא. אפילו כלבים עם מחלות מסוימות (בטן, עצמות) יכולים להיות מסופקים עם כוח מסוים כדי לסייע בטיפול במחלה שלהם.

הקצה העליון של הטווח יקר יותר, אבל תזונאים הכלביים אומרים השימוש בהם, כך שהכלב נזון עם מזון בעל מרכיבים איכותיים. תוצאת מעיים טובים יותר ועיכול גדול יותר, מה שתורם לניצול טוב יותר של חומרים מזינים על ידי הכלב. זה, לעתים קרובות יותר מאשר לא, פירושו פחות הוצאות של מחלה או נכות וטרינר מאוחר יותר.
2. בריאות מתמקדת במניעה

רפואה מונעת (חיסונים, מבחנים) שפרה את איכות חיים של כלבים מקומיים באופן משמעותי, "החיסונים היו התקדמות עצומה במניעת מחלות בכלבים, לפני 25 שנים נפטר ממחלות כגון פרוו".

להביא חיסונים לוח זמנים יומיים, אשר בנוסף, תילוע (פנימי וחיצוני), ובמקרה של מחלות כרוניות וניווניות, לספק טיפול הולם מקדם חיית מחמד הכלב הוא בבריאות טובה וליהנות מאיכות חיים סבירות . רפואת וטרינרית השתפרה מאוד בשנים האחרונות ותרופות וטיפולים למחלות כמו סוכרת, דלקת פרקים או leishmaniasis, בדעתו של מחלת ניבים. הפרופ מוסיף כי "לכן, תוחלת החיים של כלבים על פני 20 השנים האחרונות הוכפלה כמעט."
3. לשמור על בריאות פסיכולוגית כלב

בריאות נפשית של הכלב הוא חשובה בדיוק כמו הבריאות הפיסית שלך. בעלי כלבים צריכים להיות מודעים לכך שהצורכים אלה כדי להבטיח שגם הכלב יהיה מאושר.

יחסי הכלב הידידותיים ולבביים עם בעלים, כמו גם הליכה, משחק ואינטראקציה עם כלבים אחרים הם חיוניים כדי להיות אורח חיים מאוזן. במקרים רבים, בעיות התנהגות הן אזעקות שיכולים להודיע ​​לנו על מצוקה נפשית (דיכאון, פחד, ביישנות).

סוציאליזציה של הכלב כאשר גור חיוני גם לרהוט לבעלי חיים ואנשים אחרים מחוץ למשפחה.
4. צרכימים רגשיים של הכלב

אושרו של כלב תלוי במזג האוויר, מתגפף, טיולים ותשומת לב שהם מקדישים לבעליהם. אתה לא יכול רק צריך לענות על הצרכימים התזונתיים והבריאותי שלהם. ההיבט הרגשי גם זקוק לתשומת לב.

כלב שמבלה יותר מדי זמן לבד או שאינם משולבים במשפחה הוא לא מאושר. לדברי בת הכלבי הלנה, "כלבים רבים סובלים מדיכאון, חרדה או פחד, כי אין להם הצרכימים הרגשיים שלהם מכוסים על ידי הבעלים".
5. שלא להאריך את חייו של בעל החיים על חשבון רווחתם

הכלבים התנהגו יפה לחיות זמן רב יותר, אבל זה לא צריך להיות על חשבון סבלם של בעלי החיים. כך אני חושב, "אסור לנו לפגוע באיכות החיים של כלב שלא לקחת את ההחלטה המתאימה מורדמת כשהם סובלים ואבדו את רווחתם."

No comments:

Post a Comment