Friday, December 28, 2012

מנע מהגור לרדוף אחרי מכוניות

טיפים לעצירת גור התנהגות הציד

גורים קשורים באופן טבעי למרדף אחר מכוניות והאובייקטים נעים אחרים, וכאשר אין להם מספיק משאבים, גורים רודפים אחר אופניים או אפילו מנסים לרדוף אחרי ילדים או ציד חתולים. מרדף אולי מספקת כמה דברים לגור, עם זאת, זאת יכולה להיות בעיה בשביל בעלי גורים, שכנים או אפילו יכול להביא לגור להפצע או למות.

מדוע הכלבים רודפים

כלבים התפתחו כמומחי סיבולת. משפחה כלבית כגון זאבים פראית ותנים, בעלי חיים אילו נוטים להשתמש במהירות כדי להפעיל את טרפיו, והגורים שלנו הם יותר מבני דודי רגלי מעברי אינסטינקט פראי עודפים.

הצורך לעקוב אובייקטים נעים מחווט למוח הכלבי. זוהי התנהגות ציד טבעית שמתרחשת בכל פעם שהגור שלך רודף אחרי כדור, פריזבי או חתול. דרך הרבייה סלקטיבית של הכלב עלידי אנשים השתנו אינסטינקטי ציד אלה כך שהחקלאי לא יכול לנשוך רצח ומאחזר אתר הסכר עם פה רך, למשל. גזעי בעלי חיים ממשיכים מרגישים מחויב להמשיך ואובייקטים "לדחוף" בתנועה, כמו כבשים בכיוון מסוים.

כאשר הכלב לא צריך לפעול עלפי מה שאולף לעשות כמו למשל כלב רועים או נשפך חוש עדר כבשים בכל התחומים האחרים. עם זאת, ההמשך של אובייקטים אינם הולמים, כגון אופניים או מכוניות, או חיות כגון בקר שכן יכול להפוך לבעיה שיכולה להיות השלכות חמורות, ואף במוות.

אינסטינקטים של גזע מסוימים

כל כלבי ציד ליהנות, אבל כמה גזעים שפותחו עבור סוגים מסוימים של עבודה נוטים להיות אובססיבית יותר מאחרים. לדוגמה, ככלבי ציד וכלבי מרוץ ורוב טריירים נמשכים להמשיך ולתקוף את בעלי חיים קטנים אפילו. גזעים אלו עלולים להיות מסוכנים לחתולים, כלבים קטנים או חיות משק כמו תרנגולות או ארנבות. גזעי רועים נוטים יותר להמשיך חיות גדולות יותר ומכוניות, אופניים, ריצה ואנשים רעים במאמץ לסלק אותם.

למה זה חשוב

אולי אתה לא מודאג מהחתול שלהשכן זהו חתול ידידותי לכלב משום שהחתול אוהב כלבים הגדול ויכול לדאוג לעצמו. אבל מה אם הכלב שלך עוזב את החצר שלך והולך לצוד תרנגולות חייה חתול וכדומה?

בעלים של כלב ציד הוא בלתי הולם עלול אם רכוש ניזוק או נפגע אדם. רצים נרדפו על ידי כלבים לעתים קרובות לשאת תרסיסים או רעשנים כדי להרתיע כלבים שרץ, אבל אם חי המחמד שלך חושב לתפוס קרסול וביס הוא כיף ופוגע מישהו, אתה אחראי ולמפעיל את הסיכון של להיות נהרג. כלב ציד הוא גם סיכון לפציעה או מוות אם מכונית עוברת, או בעל חיים אחרים או לאדם. באזורים מסוימים, הבעלים יש זכות לירות כלבים מטרידים בעלי חיים.

איך לעצור את הגור ימשיך

כדי ללמד אותו שלא להמשיך, הגור שלך צריך להיות מאומן ללכת על רצועה היטב ולהבין את הפקודה "לשבת" ו" הישאר ". לאחר מכן לחשוף את הכלב שלך לציד מבוים מצבי התנהגות המערכת, כגון בקר או מכוניות.

• שים את גור ברצועה ארוכה שש רגליים (כאמצעי בטיחות למקרה שהמנעול), ולתת את הפקודה לשבת / להישאר.


• לאחר מכן, יש לי חבר רכיבה על אופניים באיטיות, נהג ברכב או ריצה לאורך הגור ליישום המתמשך של הגור שלך יושב / שהיה עמדה.


• להסיח את הכלב שלך עם גמול מזון ושבח אותו שלא להמשיך. ברגע שאתה מתחיל מנופף להישאר לאחר מכן לבצע פניית פרסה וללכת בדרך האחרת, תוך שהיא מציעה שבח ופינוקים. אתה רוצה את הכלב כדי לשייך את הנוכחות / אופני רכב / אצן עם ממתקים היו רחוק מפיתוי.


• לאט לאט להגביר את המהירות של הרכב ונמשך לסירוגין לתגמל את הגור שלכם לשבת על הגישה, ואז הסתובב כדי להביא אותו ברגע שהוא נמצא בקרבת מקום. קידוח עם מסגרות ושוב אלה עד שנראים אחרי שראיתי את המכונית / אופניים / רכיבה על אופניים במקום רוצה לגשת ורדיפה.


• משלוחי דואר ידועים כדי למשוך גורים רוצים להמשיך. לגייס את עזרתו של ספק הדוא"ל שלך, מציע מתנה או צעצוע ולגרום לאדם אספקת הדואר לייקח את הכלב. לפיכך, גור שותפים עם דברים טובים. אחרת, כאשר האדם מתרחק מהמסירה של הגור היא מתוגמל לנביחות וריצה, הוא חושב הוביל אדם "פחד" משם.


אי אפשר לחסל את התנהגות ציד לחלוטין, אבל יכול להיות מנותב. אל תרדוף את ההרגלים הרעים מההתחלה, זוכר, מה גור חמוד הוא חמישה ק"ג הוא מסוכן בכחמישים ספרים.



לצמצם את האפשרות של טעויות ביישום גבולות, סגירת חצר או רצועה מגודרת כאשר הנכס שלך מלמד את החוקים ולמנוע ממך לרדוף אחרי בעלי חיים ברכושו של השכן שלו. הכשרת ציות היא הכרחית אם אתה רוצה לשלוט בהרגלים הרעים הכלב שלך.

תן פלטים הבטוחים הכלבלב שלך כדי לענות על צורך זה נורמלי. משחקים אינטראקטיביים כגון מחקר לא רק לפגוש חיית המחמד שלך, אבל הם מציעים חוויה מליטה גם לך. להפיג את השעמום של הגור שלך יכול לעזור כדי להימנע מרדיפת התנהגויות מהתסכול והבדידות. ספורט גם כלבים מאורגנים, כמו רעיית כלבי רועי גזעי ניסויי לפתות שליחויות וללכת לאדמת מחילות שפיצוי התנהגויות מולדות אלה בסביבות מבוקרות.

No comments:

Post a Comment