Sunday, June 24, 2012

איך לגרום לגור שלכם לא לנשוך תוך שימוש בטכניקות הנכונות





עם הטכניקות המתאימות, אתה יכול לאמן את הגור לא לנשוך. חשוב תבחר להשתמש בטכניקות אלה ולא להגיב בצורה שונה. מגיבים רע יכול להיות מטעה מאוד לכלב והוא יכול לגרום להתנהגות לא רצויה אחרת בעתיד. הדבר האחרון שאתה רוצה את הגור הקטן והחמוד שלך לגדול לכלב מבוגר עדיין נושך.

השיטה שאני עומד לתת אז הדרך הטובה ביותר לקבל את הגור להפסיק לנשוך. זוהי שיטת האימון הטובה ביותר לנשוך, כי זה מה שהם יודעים באופן אינסטינקטיבי. אין מקרים רבים בהם ניתן להשתמש בשפה שלך לאמן כלבים, עלינו לנצל את ההזדמנות הגדולה. בנוסף מלמד עיכוב הנשיכה, אשר עשוי אפילו לעזור להעמיק את הקשר עם הגור החדש שלך.

כאשר הכלב נושך אותך, אתה לוקח את ידך, או לנשוך. אתה לא צריך למשוך מהר או לעשות משהו שנראה כמו משחק באותו זמן שאתה מושך את היד, אתה צריך לעשות צעקה או להשתמש במתג ביס. אם אתה לא יודע כבר, הבורר הנשיכה היא רק מכשיר שעושה רעש עבור מי שלא יכול. בכי זה עושה רעש חייב להיות קרוב מאוד רעש כמו גור או כלב לא נושך כאשר כלב אחר. אם אתה לא יודע מה הרעש נשמע, אתה יכול למצוא דוגמאות באינטרנט או לשאול חבר שהיה לו כלב במשך זמן רב.

הדבר הבא שיש לעשות הוא לוודא שאתה עומד עם הגב הגור. במקביל מתקיים בכל פעם לחצות את הידיים על החזה שלך. חשוב לא ליצור קשר עין עם הכלב שלך ולשמור על הגב נגדם עד שהם נרגעים. פעולות אלה להסיר ביס כלביהם, הידוע גם בשם חברי, ולתת להם לדעת שאתה לא מעריך ביס הקשה שלך.

כאשר אתה רגוע ולא לנשוך, חשוב להמשיך לשחק איתם. לא פשוט ללכת ולתת הגור שלך תלויה ללא חיזוקים חיוביים. אימון חיזוק חיובי היא הדרך היחידה שאתה באמת צריך לאמן את הכלב שלך. אם תבחר שלא לתגמל את הכלב על התנהגות טובה, כי אין להם מוטיבציה להיות טובים גם בעתיד.

טכניקות אלה פועלות עבור רוב הגורים. אל תצפו ללמוד אחרי הפעם הראשונה. בדיוק כמו בני אדם, יש זיכרון סלקטיבי זקוקים לעזרתכם כדי להזכיר להם בעתיד. זכור להיות בקנה אחד עם הכשרתם להיות סבלני עם הכלבלב החדש. קשה להם להתרכז עם כל ההתרגשות קורה סביבם. אם הגור נראה קצת יותר אנרגיה, אתה צריך לנסות לתת להם אימון נוסף. זה יעזור להם להתרכז טוב יותר כשהם לומדים לקחים חשובים, כגון עיכוב הנשיכה.

No comments:

Post a Comment