Sunday, June 24, 2012

הדרך הנכונה לאמן כלבי רועים גרמנים

אחת הסיבות מדוע אנשי אכיפת החוק ואנשי צבא יכולים לעשות את עבודתם נאמנה היא אימון כלבי רועים גרמנים כדי לעזור להם לגלות את מה שהם צריכים כדי לאתר. כלבים אלו יכולים להיות גם הכלבים הטובים ביותר עבור משפחה גדולה. רועה גרמני אגרסיביים מטבעם, אבל תכונה זו ניתן לשלוט. זה בעצם גזע של כלב עם מוניטין רכה "ילד רע".

אם הכלבים האלה באמת, למה ידועים בהתנהגות נושך? הגור יכול לנשוך במשך מספר סיבות טובות, כי היא חיה עם חבר של אינסטינקט! כאשר מגורה על ידי המצב, התנהגות חריפה עלולה להתרחש. יש לכך מספר סיבות:

אשמתו של הבעלים: בעלי חיות המחמד יש לאפשר שאנן שלהם ללעוס דברים.

להיות מגן: רועים גרמנים כדי להגן על הבית והגינה (וגם ילדים) בדרך אבותיהם טיפלו את חוות כבשים.

שליטה: רועה גרמני הוא מנהיג טבעי, להילחם על מיקום זה אם זה מראה חולשה. ראשית, צריך להרתיע התנהגות כזו. אתה חייב לעמוד איתן ולפעול בהתאם כחברה מובילה בתחום משק הבית שלך. להיות אחראי כאשר מדובר חיית המחמד שלך.

אם הכלב נדחק לפינה מפחד, אתה יכול ללעוס. כלבים בדרך כלל מגיבים ביישנית מאוד בגלל חוסר של אינטראקציה חברתית. כלבים מבוגרים עלולים לסבול הוגדר נכון.

רועים גרמנים וקשישים דורשת הכשרה יותר והתמדה אם הם נוהגים לנשוך. אמנם צעיר עדיין, לוודא כי רועה גרמני מאומן מספיק. זה גזע של כלב ילמד מהטעות שלו ולנסות לשבור את הרגל ואם זה לא מספיק לך מוטיבציה. גם מבוגרים רועה גרמני אפשר ללמד אם בעל הזכות מחויבת. הרגל ניתן לשבור עכשיו לימוד מרשים.

איך אפשר להפסיק את ההתנהגות נושך?

הגור יכול להיות שמחה להיות בסביבה. אם לפחות לא עם כל דבר רע וכל דבר הנשיכה, כולל אותך! אם אתה מתכוון לעשות עצירה חיית המחמד שלך, אז אתה צריך להבין את הפסיכולוגיה הכלב או במקרה הזה "פסיכולוגיה כלב" מאחוריה.

הגור נושך, כי הוא אוהב לחקור את סביבתם. הוא משתמש בשיניו כדי לראות מאמרים, כולל נעליים ותיקים. נושך יכול להיות מקור של הנאה עבורם. בכל המלטה לידה, גור יכול לנשוך את אחיהם להמלטה ואמן בפגישות משחק. התגובה של גור מקבל מאמא שלה להמלטה כאשר הוא נושך "עיכוב" נשיכה סיבות.

אתה יכול לעשות הפסקה הגור נושך להתעלם ממנו לחלוטין כאשר הוא נושך.

זה טוב לתגובת יתר, ואז ללכת. גורים רועים גרמניים שואפים לרצות את אדוניהם והבין מיד כי הכעיסו את הבעלים, אם הבעלים אינם שמים לב אליהם. להיות עקביים בהתנהגות חריפה תיעלם עם הזמן.

אל תשחקו משחקים כמו משיכת חבל על הכלב שלך, אתה מושך עם השיניים.

אתה לא רוצה לעשות משהו עם הגור כי יכול לפנות בו הוא או היא חושבת שזה בסדר לנשוך, כמו פעילויות אלה יכולים להפוך את חיית המחמד שלך מתחיל לנשוך.

אם הגור מתעקש לשחק משחק שיש בו tweaking, הוא פונה נוהם בשקט כדי להוכיח אותו. בכל המלטה, אמא נוזפת רועה גרמני התינוק או לקחת אותו / אותה דרך העור לגעור גור אתה צריך לשמור על חיית המחמד שלך במצב הזה עד שהוא נרגע ונותן שלה להשפיע.

לא להעניש ע"י פגיעה פיזית או צעקות. הדבר היחיד יהיה לפתח עוינות כלפי לך לאבד את הכבוד!


No comments:

Post a Comment