Saturday, June 23, 2012

הדרך הנכונה לאלף גור

להיות בעלים של כלב הוא אחד התענוגות הגדולים של החיים.עם הכשרה ופיקוח מתאימים, הגור יכול לפתח ולספק אדם עם חברה קבועה ידידות לאורך זמן. עם זאת, זה קל לומר מאשר לעשות, בעיקר בגלל הבעלים איבדו את הרצון לחנך חברים ארבע רגליים שלהם כשהם רואים גורים אלה העיניים מקסים ההיתוך לב.

הבעיה נתקל לעתים קרובות על ידי הבעלים הוא שכמה ביסים גורים, במיוחד כאשר אתה מתחיל לפתח שיניים העיקריים שלהם הם עסקים חזקים וקטנים מאוד. יצור סקרן באופן טבעי חברותי, גור מגיב לסביבתו והסביבה ותמיד רוצה לשים דברים בפיהם. כאשר אדם מוסמך לכך, זה יכול להוביל לתוצאות חמורות בהמשך חייו. לנשוך סכנה לבעל, כל אדם אשר עשוי לבוא במגע עם הכלב עצמו כי הוא יכול להיות קורבן בגלל ההתנהגות הזאת רע. לכן חשוב מאוד להפסיק את הגור נושך.

הדרך הנפוצה ביותר להפסיק הגור נושך היא להסיר את האצבע או היד אל הפה ולהחליף אותו בטלן או צעצוע. זו משרתת שתי מטרות: ראשית, כדי ללמד את הגור לנשוך נשיכה להכיר טוב ורע, לעומת זאת, מאפשר הגור כדי לראות מה באמת חפצים מותר ללעוס.

דרך נוספת קלה היא לתת חזקה "הו!" לבכות או לצרוח. תגובה זו דומה לתגובה של אמו בכאב בתהליך, גור ילמדו לא לעשות זאת. מנהל חייב אז תסתכל הגור ולשמור על מרחק בינו לבין הכלב. זה אומר לקום וללכת משם.

מצד שני, יש אנשים רועד יכול מלא מטבעות מסוימים לקפוץ על הספה כמו ההרתעה ביס. שיטה זו היא מפחדת הכלב לומד לקשר זה רעש נוראי עם התנהגות רעה. זה ידרוש כי חומרים פשוטים מאוד: סודה וכמה מטבעות. ריק ונקי את התיבה. מניחים כמה מטבעות בתוך הלהקה, ולאחר מכן את הפה. כאשר הגור מתחיל להיחנק, לתת פקודות מילוליות, כמו "איי", ויחד עם זאת, לנער את מיכל מן הגורים.

כפי שניתן לראות בקלות עם עבודה סבלנות, אתה יכול להפסיק את הגור נושך. תמיד יש לזכור כי לסטור או להכות את הגור מול לא עושה את העבודה. אתה יכול לעשות את ההיפך באמת חושב כי הגור אתה משחק או אולי חוששים

No comments:

Post a Comment