Saturday, June 23, 2012

מנע התנהגויות פסולות מגור הכלבים שלך

אם אתה מקבל גור כלבים חדש או נתנו כבר את הבחור או הבחורה בבית יפה, אז רוב הסיכויים להתנהגות הגור רע - להתחיל ללעוס לך לתהות מה שיש לך. ייתכן שאתה תוהה למה לצפות ומה הבעיות עלול להיווצר התנהגות הגור. יתרה מכך, אתה יכול לתכנן מראש וללמוד כיצד למנוע בעיות התנהגות הכלב - גדול, אנחנו כאן כדי לעזור.
פוטנציאל התנהגות גורים בעיות
נושך וצובט - הגורים יש שיניים גורים, לעתים קרובות נקרא גם שיני חלב. שיניים אלו הן חד יכול לעשות נזק גדול מידי. כאשר הגורים גדלים מתבגרים, שיניים אלו הולכות לאיבוד ובמקומו שיניים קבועות. הדבר דומה לתהליך של בקיעת שיניים פעוטות שומעים. לכן טבעי גורים ביס ולחץ.

עם זאת, קבלה של התנהגות זו הוא רעיון רע. אם אתה מאפשר הגור לנשוך ונושכים את היד שלך, אתה יודע שזה נכון. כדי למנוע גור לנשוך נושך, לעשות צעד, לא מהיום הראשון. כאשר הגור מניח את פיו על הידיים או בידי מישהו אחר, לתת להם שום מהדהד ולהחליף את היד עם הפריט המתאים ללעיסה. זה יהיה מהר ללמד את הכלב מה הוא, והוא לא מתאים ללעוס. למידע נוסף על מה שאני אוהב לכנות "שליטה חירום" כדי לעצור את הגור נושך.

לעיסה הרסנית - גורים וכלבים צריך ללעוס וללעוס. הם לועסים את הרהיטים. הם ינשכו את הנעליים. הם נושכים כריות שלך שלך, ארונות, כלים וכו '. בגלל לעיסה היא התנהגות טבעית הגור לקבל, אבל לא קיבל את זה כאשר אתה ללעוס פריטים מתאימים. קרא את הטכניקה שאני מלמד על איך לעצור גורים מ ללעוס את הדברים הלא נכונים.

גור הרג גדול עצה הגור הכשרה היא לוודא כי הגור הוא מפוקח ומבוקר. תן להם מקום בטוח לחיות ולשחק, והרבה צעצועים לועס המתאימים. כאשר אתה מוצא משהו ללעוס לא אמור ללעוס, מהר להחליף אותו עם אלמנט מתאים. התנהגות זו נובעת בעיקר גורים קצר ופעם השיניים הקבוע שלהם הגיעו, רק לתת להם עצמות וצעצועים לעיסה ייתן את התפוקה שהם צריכים.

נביחה, נביחה היא התנהגות שכיחה אצל גורים בעיקר גזעים מסוימים. זה גם סימן שהם מתחילים להרגיש המצורפת לביתם ומגן. זה גם יכול להיות סימן לכך שאתה צריך. כדי לבלום את המגמה של נביחות של כלב, ודא הגור מקבל מספיק פעילות גופנית. פעילות גופנית, הם מתעייפים, והם נוטים פחות לנבוח. גם לוודא שיש לך הרבה צעצועים, ואם נביחות נמשכת, לעשות אותו מחלונות לא לנבוח בכל פעם שמישהו עובר על פני.

ללכת לשירותים בתוך - סוף סוף, ללכת לשירותים תוך התנהגות נובח כלבלב כלבלב התנהגות להיות שונה. פריצה סביר להניח כי הפריט הראשון ברשימת אימון גור. להחליט לאן אתה רוצה ללכת לשירותים, כדי ללמוד את שפת הגוף שלהם בזמן, להיות תואם שבחים שלך זכתה כשהם יוצאים לשירותים. גמילה שהגור לא קשה כמו שזה נשמע, ועם כמה צעדים, אתה יכול למנוע התנהגות זו אצל גורים.

גורים הם יצורים חמודים ואת הבמה גור של כלב בחיים היא קצרת ימים. לנקוט באמצעים כדי למנוע התנהגות לא רצויה גור, אבל אל תשכחו להשתמש תקופה זו בחייו של הכלב שלך. זהו זמן טוב כדי להניח את היסודות של היחסים

ביניהם

למד את הגור להפסיק לנשוך

No comments:

Post a Comment