Friday, June 22, 2012

מנע בעיות עצור גור מלנשוך

רוצים לדעת כיצד למנוע בעיות לפני שהן הופכות גור נושך יצא מכלל שליטה? כלבים הם ביס אחד התסכולים הגדולים ביותר של בעלי כלבים חדשים פנים. יותר מדי ביס גור כלבים חדש קרובות משאיר אנשים מרגישים כאילו הם בראש. החדשות הטובות הן כי יש כמה דרכים פשוטות כדי למנוע בעיות התנהגותיות לפני בלי בעיות מיוחדות, ולנשוך הוא אחד מהם.
איך לעצור את הגור נושך
אז בחרת הגור החדש שלך, קנה את כל החומרים והציוד לה - והכל נראה רוצה לעשות זה לנשוך את הידיים והקרסוליים 1.

צריך להבין כי נושך הוא די טבעי אצל גורים. בעולם הכלב, כך גורים משחקים אחד עם השני. הגור שלך לא מנסה לפגוע בך - זה רק משחק בשבילה. אתה חייב לגרום לו להבין שזה לא מקובל לשחק עם בני אדם.

יש כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון כאשר מנסים להפחית את העוקץ.

ודא הגור משחק עם בני האדם יותר מאשר כלבים אחרים. לשחק יותר מדי עם כלבים אחרים כלומר, הגור לומד "להתנהג כמו בן אדם." יש צורך ללמד את הגורים מקובלים אדם לשלוף משחקים כחסר שיניים.

לחנך את הכלב שלך כמו אמא שלה. תן לי להכיר לך להזין את לוע צפוי או חוטם.
לתפוס את האקדח
קנה אחיזה היא טכניקה המבוססת על אימון כלבים וזאבים למשמעת הצעיר ולשמור אותם בתור בטבע. פשוט לעטוף את ידך סביב הפה של הגור, לשמור סגור היטב במשך כמה שניות, המבט הגור בעיניים בתוקף לומר "לא"

קנה אחיזה היא דרך מצוינת להתמודד עם לנשוך, כי התכנות מבוסס על הכלבלב באופן טבעי. הרעיון הוא לא לפגוע הגורים - לא להדק את הפה, רק לשמור אותו סגור.

אם אתה מגלה את השליטה על פרצופו הוא לא לשנות את ההתנהגות של הגור, לנסות להאריך את התקופה המכוסה על ידי הידית.

אתה יכול לראות תמונה של כמה אימונים חלה הפה טפרים של ספר אלקטרוני שלי.
השתמש ללעוס צעצועים לבעיות גורים להפסיק לנשוך
גורם חשוב נוסף בטיפול בבעיות של נשיכות גורים היא להבטיח כי הגור שלך יש מספיק כדי ללעוס. מגוון רחב של צעצועים ללעוס וללעוס מזון שונים על השוק בימים אלה. ניסיון ולראות מה הגור שאני אוהב אותך. ג'ק ראסל הגורים נראה שיש טעם של אוזן חזיר מיובש. נשמע קצת מגעיל, אני יודע, אבל תאמין לי - הם אוהבים אותם.

ניילון צעצועי לעיסה גם יעיל מאוד. הם כמעט בלתי ניתנת להריסה על הגור ואינו מכיל חלקים קטנים של הגור לבלוע.

לעיתים קרובות אתה רוצה לשחק עם הגור שלך, אבל זה הופך להיות קשה עקב הנשיכה. כאשר הגור נושך, 1 להחיל את לוע הידית. אחרי זה, לשים משהו מתאים יותר את השיניים של הגורים - למשל, ניילון ללעוס צעצוע. אתה מסוגל להבין שאנשים מותר ללעוס, ללעוס, אבל מותר האובייקט הוא נתון. נסו לא להגזים כאשר נשיכות כלבים - גורים לחזור על התנהגות מקבל תגובה, בין אם טוב או רע. אם ריקבון ממשיכה גם לאחר יישומה של הפה אחיזה, פשוט לקום ולעזוב. הגור צריך להבין לנשוך תגרום לאובדן של המוקד ולשחק יותר ....

No comments:

Post a Comment