Thursday, June 21, 2012

למד איך למנוע מהגור להמשיך לנשוך

גור נושך

אם אתה קורא את זה, אז אתה בטח מחפש איך לעצור הגורים לנשוך ואם אתה מבין את הלקחים אז אתה באמת ללמוד איך לעצור את הגור שלך מלנשוך. בפעם הראשונה, כלב צעיר ומתחיל לפעול באופן הרסני נראה כי הדבר צעיר סחרחורת הוא בלתי ניתן לעצירה. זה בדיוק מה שהרגשתי בהתחלה. למדתי המון על איך לעצור את ההתנהגות ביס גורים צעירים, מנסים שיטות שונות. גורים נשיכה ורהיטים, וכלבים כי לנשוך את הידיים והקרסוליים היו כל הדברים שאנו לומדים לשלוט. גורי הכלבים לא לנשוך היא לא קשה כפי שאתה עשוי לחשוב, כי אם אתה מבין את הלקחים באתר זה.

השתמשתי בכל השיטות כתבתי על השיעורים, במידה מסוימת. כמה שיטות של שליטה גור עוקצים, היו יעילים יותר מאחרים, אבל כולם עבד במידה מסוימת. מה אני לומד היא שזה באמת תלוי באופי של הכלב הצעיר שלך איזו שיטה מוצלחת ביותר. ביס גורים משחק הוגן הגור, לשחק, אבל בשבילי זה היה הפוך. זה באמת מדהים כמה זה כואב כאשר הגור נושך. שיניו הם חדים להפליא, לעתים קרובות פשוט לא מציאותי, עד כמה זה כואב.

לכן החלטתי לכתוב את האתר הזה כדי להראות את הטכניקות השונות ניתן להעסיק להפסיק גורים עוקצניים. כל גורי הכלבים לא לנשוך את השיעורים כי הם שווה קריאה ולא תהיה קצת יותר, אבל חשוב לזכור תמיד כשזה מגיע ללמוד איך לעצור את הגור נושך, ו כי זה חזרה.

לא כמות גדולה של גורים הכשרה טכנית לא לנשוך פעם או פעמיים, ולאחר מכן לעבור הבא. עליך לשמור על אימון של כלב נושך אם יש לך הזדמנות ללמוד לתקן את הגור נושך. זהה עבור כל ההיבטים של אילוף כלבים, ולכן לעיתים קרובות בשל התמדה וחזרה. כל הכלבים מגיבים טוב יותר פעולות חוזרות ונשנות והדרכה. לוקח זמן להבין מה מותר לחזור על הפקודות שלו ופעולות נושך את הכלב שלך בקרוב ללמוד היבטים מסוימים של ההתנהגות שלהם הם לא מקובל.

לעתים קרובות מדי אשמתו של הבעלים, כאשר האימונים לא יכולים להשיג את התוצאות הרצויות. הנה דוגמה. נניח שהחלטתם להשתמש שיעור 4 להפסיק לנשוך גורים, שם הם מתארים את השימוש של "צעקה" לאמן את הגור לא לנשוך. ניתן לראות כי זו הפעם הראשונה באמצעות שיטה זו אינה פועלת היטב. אתה חייב להיות מציאותי, כי הכלב שלך הוא צעיר רק למצוא את הדרך סביב העולם. הוא הרבה חדש לו והוא לא מבין את כל מה שקורה סביבם. זה התפקיד שלך ללמד. חזרה על "הצעקה" ואז אולי לעזוב את החדר, כלב נושך בקרוב ללמוד מה קורה ולפעול בהתאם. האם זה לא. ובכן פשוט לנסות פעם או פעמיים ולהעביר הראשונה, עליך לאמן את הגור שלך בדיוק מה אתה מתכוון כשאתה נותן "צעקה". בקרוב יתחילו להבין "Scream" יהיה הדרגתי יותר יעיל. גורים לנשוך את היד ניתן לשלוט היטב עם "צעקה" או שיטת "אנקה" אבל אנחנו חייבים להתמיד כדי לראות מה באמת הטכניקה היעילה ביותר.
להפסיק לנשוך גורים: אישיות גור הסבר

ביעילות להפסיק לנשוך את גור הוא באמת צורך להבין את אישיותו של הכלב שלך. אתה חייב לדעת אם יש לך כלב המחמד ביישן או בביטחון. הבנה זו מהר מאוד מבינים את שיטת השליטה יעבוד הגור הטוב ביותר לנשוך.

למשל:

האם ניסית את השיטה "זעקה" מספר פעמים, אך לא קיבל את התוצאות הרצויות. נשיכתו ממשיך גורים. אתה יכול גם לעשות לך כלב שהוא מאוד בטוחים ולא לפחד באמת הרבה. מעניין לציין כי בארץ הזאת, ולא לפנות או להסתכל כשהיא כבויה נושא ואמר שהוא תמיד רע. כלב בטוח מאוד יכול להיות טוב יותר עם טכניקה שונה.

אתה מבין כי העבודה "אנקה" הטוב ביותר עבור הגורים, אמונם יהיה קשוב יותר להישמע עמוק ואפל יותר. רעש לעזור גורים לא לנשוך את היווצרות שנראה יותר כמו להגיד כלב בוגר יכול להיות מאוד יעיל. זו הסיבה מדוע חשוב כל כך לראות את הגור שלכם ולראות איזה סוג של מצב רוח יש לו. גור הכלבים לא לנשוך, לא רק להשתמש בטכניקה זו כדי לנסות להבין את הטבע שלהם להשתמש בטכניקה נכונה.

כלב ביישן או פחות בטוח עשויים להגיב טוב יותר אגרסיביים פחות. צעקות או רעשים מעצבנים יכול פשוט להקטין את אמונם. אתה לא רוצה את זה והוא יכול להיות הרבה יותר טוב כדי לתקן את הגור נושך על ידי שימוש של טעם רע להרתיע כלב נושך. זוהי תוקפנות, אלא ללמד את הגור זה לא האינטרס שלך לשמור לנשוך את הידיים או הקרסוליים.

בתור הערה צדדית, מומלץ להתחיל להשתמש שיעור ההנחה שלה לעומת אם אתה מבחין את הכלב מתחיל להראות סימנים של פרעושים או קרציות עבור. הקו הקדמי הוא זול מאוד במחיר הטוב ביותר. לפני עובד פלאים על פרעושים וקרציות את ומוטב לעצור פרעושים, במיוחד לפני שאתה מתחיל להיות בעיה בבית. המחיר הוא נמוך הקנייה החזית שווה מראש כדי להיות מסוגל לעצור פרעושים וקרציות מיד.

להבין את הטבע שלהם ואת הגורים ללכת דרך ארוכה כדי לשלוט הגור נושך. איך להגיע גור להפסיק לנשוך היא לא מדע, אבל אם אתה יכול להיות זהירים להשתמש בטכניקה המתאימה הטבע של כלבים אשר יהיה כנראה הרבה יותר מהר להצליח ללמוד להפסיק גורים עוקצניים.

No comments:

Post a Comment