Monday, June 25, 2012

הרבה אהבה ותשומת לב ימנעו מהגור שלכם לנשוך

אחד הדברים הראשונים שאני מלמד גור לא לנשוך. אחרת, גור נושך יכול להיות הרגל רע והוא יכול לגרום לפציעה.

להיות עקבי

על כל בני המשפחה צריכים להיות מומלץ לשמור על עקביות באופן שבו הוא נוצר גור כלבים חדש. זה טבעי עבור הגור להיות שובבים לנשוך חבריו לקבוצה כמו זבל. אנו מצפים הגור להיות שובבה עם כל בני המשפחה.

מעוצבת כמו כלבלב

לדעת כמה הגור מתנהג עם אחיו עושה אימונים פשוט. זה עוזר לתת שבח להסיח את נשיכות הגור. אם אחד החברים החול שלו צועק, הוא עצר. כך, הבעלים חייב לבכות כמו גור כלבים כאשר לועסים אצבעות - גור תיעלם. תפסיק לשחק עם זה קצת.

לקצר

אימון עם הגור צריך להיות קצר, כי יש לו טווח קשב קצר. אימון צריך להיות פתק חיובי מדבר בקול עליז גם עוזר. חיות מחמד ולשבח את הגור כשהוא שם לב למה שנאמר.

לספק צעצועים לשחק

במהלך אימון, הגור לא לנשוך, מספקים שפע של צעצועים לשקוע שיניים או ללעוס. Yelp כשהיא נושכת את היד ולהיות עקבית בתגובה זו. הפוך הגור.

תנו הרבה אהבה ותשומת לב

גורי כלבים וצעצועים מרקם יש הרבה צעצועים אלה. הם בוחרים האהוב שלהם עדיף להשתמש בזמן ללמד את הגור לא לנשוך. יתר על כן, גורים צריכים הרבה אהבה ותשומת לב ולשחק עם הזמן את הצעצועים הנכונים.

נעליים ובגדים ישנים הם לא צעצועים

גור מבולבל מאוד בקלות ולא ניתן להבחין בין חדש וישן, כדי לא לתת נעליים ישנות ובגדים וצעצועים לשחק איתם. אחרת, אני חושב שזה מתקבל על הדעת לנתק את כל הבגדים והנעליים.

להיצמד לשגרה

כל אחד צריך להיצמד לשגרה. ילדים לא צריכים לאפשר את קו קשר או נשיכה של כלב במשחק, כי זה מבלבל את הגור. ללמד את הילדים להפסיק להתבכיין ולשחק היטב. בדרך כלל, גור זמין רק על התנהגות טובה.

אף אחד לא רוצה כלב תוקפני באמת שווה את הטיפים הבאים על הדרך הטובה ביותר לאמן את הגור לא לנשוך.

מקור אילוף כלבים המתמחה טיפים הדרכה לבעלי כלבים. אם אתה רוצה את הכלב שלכם לשבת, להפסיק לנבוח, הולך טוב מאוד על הראש או לסתום את הפה - זה המקום בשבילכם.

No comments:

Post a Comment