Tuesday, June 26, 2012

כמה דרכים למנוע מהגור שלך להפסיק ללעוס

חלק מהאחריות בעלות על חיית המחמד כוללת לוודא שהכלב מאומן היטב. איך ללמד את הכלב להפסיק כלב לעיסה הוא תהליך ארוך כי ידרוש ממך ללמוד הרבה על התנהגות הכלב. הנה כמה טיפים על מציאת מאמן מתאים, או להיות טוב לעצמך.

זה רעיון טוב להוציא את כל המשפחה מעורבת ביצירת כלבלב חדש. בעוד אדם אחד יכול לעבוד איתם באופן שוטף, לקבל כל המעורבים ניתן לומר תמיד על פי הכללים ולעשות את זה עקבי יותר.

הוכחת הביתה הגור לשמור על חפצי הערך להפוך את הצעצוע האהוב של הגור כדי ללעוס. הסרה של פריטים כגון נעליים, האזור שבו אתה שומר את הגור. בחנויות לחיות מחמד רבות למכור את ספריי המר, שניתן להשתמש בהם כדי לשמור על הכלב שלכם לועס כבלים חשמליים. זכור כי רוב הגורים נולדים בשלב זה.

ללעוס את הפריטים הלא נכונים, זה הרגל של גורים רבים. זה דורש טיפול מיידי, כאשר זה קורה. זה יעזור הגור ללמוד אילו דברים מותר ללעוס ומה לא. לאחר מכן יש סיכוי קטן יותר ללעוס את החפצים שלך, ובמקום לפנות את הצעצועים שלהם כאשר הם רוצים לנשוך.

משהו שאתה יכול לעשות זה לשים צעצוע בפה של הכלב ולשמור אותו שם. בכל פעם יש לך הצלחה צעצוע עם פיה, הכה את השלט ולהמשיך לתת לו פרס. לאחר מספר ניסיונות לאפשר הכלב לאסוף את הצעצועים בעצמם. פעם עשיתי, לא לחץ, ואז לתת פרס. אז לך לתגמל רק לגרום לו להחזיק צעצוע או חפץ בפה.

כלב הוכחה הבית שלך אם אתה יודע את הכלב שלך נוטה ללעוס ולנשוך כל דבר שזז, כאשר בני המשפחה יצאו. אם אתה לא רוצה ארגז הכלב שלך, תצטרך להתנהג כאילו יש תינוק בבית ולהסיר את הגישה הדברים הכלב יכול להיכנס כשאתה נעלם.

אתה לא יכול להשאיר את הכלב שלך הוא כלב, כדי להיות בטוח כדי לספק אמצעי מתאים להתנהג כמו כלב. כלבים צריכים לאכול טוב ויש לי מקום טוב להתאמן ולשמור עסוק.

אם הכלב שלך נוטה ללעוס נעליים או פריטים ביתיים אחרים, אתה יכול לעצור את הכלב ללעוס לתת לכלב אלטרנטיבה טעימה, כמו עצם. הכלב עשוי לעזוב את נעליהם לטובת העצמות, כי הסיבה היחידה מדוע הוא או היא ללעוס את הנעליים, האם זה הוא או היא משועממת משהו צריך לעשות.

אם אתה רוצה להצליח אימון פנימי של חיה, ודא כי אתה מקל על לוח זמנים קפדני אחר מזון ולעתים פעמים סיקול. לפני שהכלב הולך לשירותים על השטיח שלך, אתה תדע מתי לצאת החוצה. להיות עקביים ילמד את הכלב להחזיק אותו עד שהגיע הזמן לעזוב.

גורים צעירים נוטים לנשוך רכוש בעליהם. ניתן לפתור בעיה זו על ידי באופן מיידי לעצור את הגור, אם אתה לועס משהו בלתי הולם. כדאי, עם זאת, לתת להם צעצועים מותר ללעוס. שבחו את הכלב בכל פעם שאתה מוצא אותו לועס רישיון צעצוע. שיטה זו עולה בקנה אחד עם הכשרה יכול לחסוך רהיטים האהוב עליך או זוג נעליים.

שימו לב טון הדיבור שלך, אם יש לך משמעת הכלב שלך. הכלב רגיש בנימת הקול שלו יכול להרגיש את הרגשות שלהם על בסיס זה. השתמש בקול תקיף כאשר אתה מתקן את הכלב שלך.

לקשר מילה לפעולה לדבוק בה. הכלב שלך יהיה לחבר את המילה בהתנהגות. חשוב מאוד להיות עקביים. על ידי יישום זה, האימונים שלך להפסיק ללעוס הכלב עשוי להיות יעיל מאוד.

התוצאות הטובות ביותר מושגות באמצעות תערובת של ממתקים כפרס על הכלב שלך. פינוקים אלו יש להבחין בקלות ממגוון משותף של עוגיות יכולים לתת לכלב שלך על בסיס קבוע כמו הישגים מסוימים מגיע הכשרה מיוחדת זכתה מזון.

אם אתה מקבל חופש הכלב החדש לשוטט בבית כרצונו, יהיה כנראה כמה בעיות. חופש חייב להיות בהדרגה. זה יעזור למנוע תאונות על השטיח, הרסניות לעיסה נכנסים דברים שלא אמורים. אימון ארגז היא הדרך הטובה ביותר לשמור על הכלב שלך מתנהג.

אתה רוצה לוודא שאתה נותן לכלב תחושת ביטחון. כאשר הכלב אינו בטוח לגבי הבטיחות שלה, אשר יכול להשתחרר עם התנהגות רעה. כדי לעזור לך את הכלב שלך, תמיד לוודא שהכלב שלך מרגיש בטוח.

לראות איזה סוג של פעילויות המעודדות את הכלב לעשות. לפעמים אנחנו יכולים לפעול עם הכלב שלנו מבלי להבין שאנחנו עושים משהו שאתה לא אוהב. אם בכל פעם הכלב שלכם לועס משהו לשלוח אותו לחו"ל, ללמד אותך משהו ללעוס הוא המפתח מזג האוויר בחוץ. היה זהיר עם הצעדים שעליך לבצע, במיוחד אלה אשר נוטים להיות שיטות עקביות.

ליהנות ארגז כאשר אילוף כלבים שלך. לאימונים ארגז כדי להיות יעיל, אל תשכחו לתת לכלב לעיתים קרובות. אחרי הכשרה, כלב שאומן במקרה הוא פחות לסבול תאונה.

לאחר שנודע כמה עצות שימושיות כיצד לעבור את הכלב שלך ולאמן אותו להפסיק הכלב ללעוס פשוט בצע את מה שלמדתם. לאחר שינוי ההתנהגות של הכלב להסתגל הצעות ועצות אתה יכול לאמן את הכלב שלך להפסיק כלב לעיסה.

No comments:

Post a Comment