Tuesday, June 26, 2012

הגור נושך? אולי יש לו בעיות בשניים

הידעת כי 85 אחוזים של כלבים מעל גיל 4 שנים יש צורה כלשהי של מחלת חניכיים? מחלת חניכיים היא בעיה, אבל בעיות אחרות כוללות שיניים עקומות, סדוקות או רופפים, זיהום או מורסה.



לעיתים קרובות קשה לדעת אם הכלב שלכם סובל מכאבים בגלל בעיות בפה. התסמינים כוללים שינויים בהרגלי האכילה או חוסר תיאבון, לילה המתעוררים, משפשף את פניו מפני חפצים או יוצא דופן נפיחות של הפנים.

אם אתה חושד בכל סוג של בעיה, כדאי להתייעץ עם וטרינר. אם יש בעיה, הווטרינר יכול להפנות אותך לרופא שיניים וטרינרי. אם הליך כגון עקירת שן או ניקוי מקצועי נדרש, הכלב שלך יהיה כנראה תינתן הרדמה כללית כדי לגרום לך להרגיש נוח יותר במהלך ההליך. אבל הכל צריך להיות שווה את זה, כי כשאתה מתעורר כאב צריך ללכת מפה!

האם שן כלב משוחרר שלך?

שיניים רופפות הן נורמליות אצל גורים. גורים יש שיני חלב דומים שיניים בבני אדם. שיני החלב שלהם נופלים כדי לפנות מקום יותר השיניים הקבוע שלהם. הגור שלך יש שיניים רופפות תכופים של ארבעה עד שישה חודשים. הבעלים הם בדרך כלל לא מוצאים את השיניים, כי גורים בדרך כלל קל יותר לבלוע. כאשר הגור שלך על שבעה או שמונה חודשים, צריך להיות רוב אם לא כל השיניים הקבוע שלהם.

בעוד הגור מאבד את שיני החלב שלה, אתה צריך לבדוק מעת לעת את פנים הפה. זה נפוץ גורים ששמרו שיניים. זה המקום בו השן לא ירד לגמרי, אבל השן הקבועה מגיע אם שתי שיניים עם עבודה בפתחו של הגור, כדאי להתייעץ עם וטרינר. ייתכן שיהיה עליך לחלץ את השן, כי השיניים למבוגרים יכול לבוא דרך, אשר יכול לגרום לבעיות מאוחר יותר.

שן חסרה יכולה להיות בעיה עבור הכלב המבוגר. זה יכול להיגרם על ידי טראומה לפה או אובדן חניכיים עקב מחלת חניכיים מתקדמת. זה יכול גם להיות סימן של מחלה.

אם הכלב הבוגר שלך יש שן מתנדנדת, יש להתייעץ עם וטרינר. תצלום רנטגן ניתן לבצע כדי לבדוק את שורש השן או בדיקה ניתן לבצע כדי לזהות בעיות בריאותיות. זה נדיר מאוד שן רופפת כדי לתקן, ולכן הוטרינר שלכם יהיה כנראה להסיר את השן.

האם הכלב שלך יש שיניים עקומות?

שיניים מאוזן יכול גם להיות בעיה. כאשר השיניים הקבועות עקומים הכלב שלך יכול להיות סגר, שהיא חוסר תיאום בין הלסת העליונה והתחתונה. אם היישור של העליון הלסתות התחתונות הם קיצוניים, הכלב שלך יכול להיות מזון בעיות לעיסה.

הפרוטוקול הסטנדרטי מחייב את השיניים העקומות של כלב יש לתקן אם הם גורמים כאב או כלב אתה לא יכול לאכול או לשתות בדרך כלל. האם הכלב שלך לבדיקה אצל וטרינר אם ביס רופא השיניים שלך נראה גורמת לו לבעיות. הכלב שלכם לא מקבל הפלטה כדי ליישר מחדש את השיניים, אבל יש דרכים אחרות כדי לעזור ליישר מחדש שיני הכלב או כדי לעזור לספק הקלה להפקת שלך כלב כמו שן או למזער את הבעיה.

האם הכלב התנפחו, דימום החניכיים?

מחלת חניכיים היא הבעיה הכי מאובחנים כלל בכלבים דרך הפה. סימפטום של מחלת חניכיים נפוחות ומדממות החניכיים. כאשר הפלאק מצטבר שיני הכלב שלך והופך חומר חום, הכלב שלך עלול להתחיל בעיות. חומר חום בשם אבנית. דלקת חניכיים מתפתחת כאשר הסולם עובר מתחת לקו החניכיים ופיתוח של החניכיים אדומים, נפוחים. אם נותר התקדמות ללא טיפול, דלקת חניכיים מחלת חניכיים. מחלת חניכיים גורם לחניכיים לסגת ולאבד פונקציה שיכולה להוביל בסופו של דבר לאובדן השן. מחלת חניכיים היא זיהום, אשר יכול לנסוע דרך מחזור הדם אל הכבד הלב או הכליות.





כל הכלבים יכולים לקבל מחלת חניכיים. הגורמים כוללים את תגובת המערכת החיסונית של הכלב, גיל, תזונה והרגלי לעיסה. זה הכי טוב לכלב שלך יש טיפולי שיניים שגרתית היא צחצוח השיניים בבית, באיכות טובה ללעוס בדיקות שיניים רגילים מן מקצועי.

אם הכלב עוזב כתמי דם לאחר ללעוס צעצוע, טרטר חום על השיניים או החניכיים נפוחות והעיניים כואבות, כדאי להתייעץ עם וטרינר. תנו לכלב שלכם ניקוי שיניים מקצועי בהתחלה, אתה יכול להסיר אבנית ומסייעת לעצור את ההתקדמות של מחלת חניכיים.



הכלב שלך שבורה, סדוקה או שבורה חלק השן שלך?

לפקוח עין על מה הכלב שלכם לועס. לעיסת על האובייקט הלא נכון עלול לשבור או שן. שבירה או סדקים השיניים עלולה להתרחש מ ללעוס עצמים קשים או גבוהה השפעה פציעה, מושך או לשחק משחקים, קשה מדי.

שבר של לוח אבן היא סוג נפוץ של שן שבורה אצל כלבים. זה נגרם על ידי אובייקט נשיכה בכוח קשה וכתוצאה מכך בחלק של השן להישבר. זה יכול להיות שבב בחלק גדול יותר של השן.



העצב של השן יכול להיחשף אם שן סדוקה או שבורה. כמו שרבים מאיתנו יודעים, עצב חשוף יכול להיות מאוד כואב. העצב יכול למות הכאב נעלם, אבל זה כנראה לא בעיות הכלב שלך. שן הופך נגוע, הכאב עלול לחזור חיידקים עלולה להתרחש.

אל תתנו לכלב ללעוס דרך עצמים מוצקים, רוק כבד. קסדות צעצוע או עצמות שבירות, אבנים, קופסאות, מסילות או מוטות מוצקים יש להימנע ולועס חייב להיות גמיש.

אם אתם חושבים שהכלב שלכם יש שן שבורה או סדוקה, ראה לוטרינר. הטיפול תלוי בחומרת השן נפגע. תצלום רנטגן לעתים קרובות יש צורך להעריך את הנזק. עקירת השן, טיפול שורש תעלה או pulpotomy חיונית ניתן לבצע. Pulpotomy חיונית היא הליך זה נעשה בדרך כלל על כלבים צעירים, אם השן ושורש גם בריא.

האם הכלב שלך יש שורש השן מוגלתי?

מורסה בשורש השן הוא אחד פה מעיק ביותר הכלב עלול להיתקל. זו מתרחשת כאשר שורש שן חשוף לחיידקים, אשר יכולים להתרחש מתוך סדק או שבר, או נזק עקב דלקת חניכיים מתקדמת חניכיים, מחלות, קבע בו

הקושי לאכול ירידה מזון, מטה את ראשו לצד אחד או לאכול שום דבר יכול להיות סימפטומים של מורסה. נפיחות של הפנים יכול להיות מורסה נוצר. עינו ראה נגוע או דלקת על פי השן מושפע.

אם הכלב שלך, באזור גוש נפיחות מקומית או של מסטיק שהוא אדום כועס, אשר מצאה כנראה מורסה. זה יכול להתפשט סביב השיניים, כדי שלא יוכלו לדעת אילו השן מושפע.

מורסה בשורש השן כואבת מאוד, ולכן הכלב לווטרינר מיד. בדיקת רנטגן כדי לראות איך מורסה. האפשרויות כוללות מנסה להציל את השן עם טיפול שורש או עקירת שן. אנטיביוטיקה כלבים ותרופות נגד כאב כנראה גם רשם את הכלב שלך.

כלבים בדרך כלל אינם סובלים מבעיות שיניים רבות ככל בני האדם, אבל אם יש משהו חשוד, לוודא שאתה מקבל את הכלב לווטרינר בהקדם האפשרי. חשוב לטפל בכלב שלך במהירות כדי להקל על הכאב של הכלב שלך כדי להגן על בריאותם ורווחתם.

No comments:

Post a Comment