Wednesday, June 27, 2012

על חשיבות לעיסה עצמות לגור

האם יש לכם גורים או כלבים בבית? האם כלבים שלכם מתקשים להפסיק לנשוך את נעלי הבית שלך או רהיטים? ובכן, טיפול גור זה לא דבר קל. אתה חייב להבין למה הם אוהבים לנשוך, מפחדים לפעמים שלך הוא עלול לנשוך אותך ואלי זה מסוכן במיוחד אם הגורים לא קיבלו עדיין את כל החיסונים הדרושים.

אז איך אתה תפנה את הבעיה עם הגורים שלך? אתה יכול לבקר את החנות הקרובה או בחנות לחיות מחמד ולחפש צעצוע לעיסה. גורים אוהבים מאוד לנשוך צעצוע לעיסה. כאשר הגורים מתחילים לנשוך את הפה לעיסה יכול להיווצר בכוח הנשיכה.

בטבע ללעוס עצמות עוזר לגור להרוג את טרפם. לכן, בהתחלה, הגור שלך צריך להיות מאומנים על טרפם לו ליצור אישיות בטחון עצמי, מאומנים היטב גורים. איך ללמד את הגור לא קל זה לוקח זמן ומאמץ. אתה יכול להתחיל להתאמן בגיל צעיר.

אם הגור שלך הוא בגיל צעיר, כמו שלושה או ארבעה חודשים, חובה ללמד ולאמן להם להפסיק לנשוך. משתמשים בטכניקות הנדרשים לרבות לתת להם ללעוס עצמות.

קח את זה כמתנה או לתגמל את הגור. דבר נוסף הוא אם אתה נבוך, אם אתה לא דואג לצחצוח או ניקוי שיניים לגור, ולאחר מכן הגור משתמש ב עצמות לניקוי שיניים יכול למנוע מחלות חניכיים. מחלה זו היא נורמלית עבור גורים או כלבים. אחר כך לחשוב על דרך אחרת לטפל בגורים שלכם.
קרא עוד : איך למנוע מהגור לברוח

No comments:

Post a Comment