Thursday, June 28, 2012

איך למנוע מהגור לנהום

שים לב, כל גור עובר את השלב הזה. העובדה כי הגור נוהם עליך זה לא אומר שהגור לא אוהב אותך. כלבים הם חיות של הטבע, וגם אם הגור הוא מבוית לא אומר שאתה לא צריך לקחת בחשבון את אינסטינקט פראי שלו. כאשר אתה מביא גור למשפחה שלך, אתה תראה את עצמם כחלק מחבילה, ועליך לקבוע היכן אתה נמצא בחבילה זו, אם כן, ההסתבכות הנהנות והנשיכות שלהם היא הדרך שלהם למצוא את המיקום במשפחה שלך. אם תניח לו ללכת לנהום, אז אתה תראה שהגור רואה את עצמו נעלה במשפחה.
אם הגור שלך נוהם על כולם מאמינים שהוא לא אוהב להיות נטל. כלבים נועדו לפעול ולחקור. שים לב, אתה הולך לכלב, לא "שפוט" של הכלב.
הקפד לשמור את הגור כראוי. אם אתה מרים את הגור מהבטן והחזיקו בה ולקחת אותו אילך,הגור עשוי להיראות זאת כאיום ולכן הוא גוער בך. הדרך הטובה ביותר להחזיק את הגור הוא סביב הבטן תוך כדי תמיכה מלאה למטה.
אם אפילו במשחק הגור נוהם אליך תידע שאין לו סובלנות. קבל בסיס זה, תן לו את ההרגשה שאתה הבוס,בנינו הכלב שלכם יודע מי הבוס. אם הכלב נוהם כאשר אתה משחק איתו, אז תפסיק לשחק איתו. נשמע קשה, אבל הכלב שלכם יקבל את זה וילמד להבא.
לשמור על הגור. אם הגור הופך שובב איתך ומתחיל לנשוך או לנהום אליך, הרגע אותו על ידי הנחת יד אחת על הבטן ויד אחת על צווארו. לא להפעיל לחץ כי אני לא רוצה לפגוע בכלב שלך. כמו שקורה בעת הלידה, האמהות להפסיק לשים את כפותיהם דרך הגוף שלך לעשות את מה מחזיר אותך האינסטינקט הטבעי שלך ולהראות להם שאתה אחראי. זה יעשה את זה יותר קל לך להרגיע אותו.
כשהם להרים אנקה, לא עזב עד שהוא מפסיק לנהום. זה יראה כי הם עמידים ולא להיכנע הגניחות שלו. כאשר הכלב מפסיק לרטון, לשים אותם ולשפשף את בטנו. זה סימן הלל ולהראות הגור להפסיק נוהם עשה משהו טוב.
אם הגור מתחיל לנשוך כאשר אתה לוקח לו משהו אז תן לו צעצוע. זה גרם לו לדעת שזה צעצוע לעיסה ואותו צריך ללעוס,ולא את הזרוע.
בסופו של דבר, להיות סבלני. איך ללמד את הכלב שלך להפסיק לנהום לוקח זמן, אבל למדתי פעם, יהיה שתוכנת אותם לחיים ואתה אין לי בעיה עם שאגה שוב.

הדרך הנכונה לאלף גור כלבים

No comments:

Post a Comment