Friday, June 29, 2012

התנהגות אסרטיבית אצל כלב עלולה לעלות לך ביוקר

תוקפנות אצל כלבים ניתן למצוא מבחר של התנהגויות שונות אצל גזעים דמויות ומותגים. תוקפנות והתנהגות דומיננטית מבוססים על יצרי חיות אינסטינקט כמו כלבים, עם משחקים תפקיד חשוב בהישרדות של כלבי פרא, לתת לכל חבר מקום במבנה הלהקה, את השימוש של תוקפנות כדי להגן מפני טורפים, חיפוש, ואת הדומיננטיות התביעה. עם זאת, חובה להבין את הכלב שלך, אתה יכול להבחין בין כל סוגי תוקפנות הכלב. רמת הכלב מראה תוקפנות אתה מחליט כמה של איום על אדם או חיה נתפסת להיות. אנחנו בכיתה התקפות אלה גבוהים כמו ונמוך. למדתי בדרך הקשה את מה שאתה צריך לעשות כדי להכשיר את הכלב לציות לפתח את ההתנהגות הרצויה טוב ופורה. אתה יכול ללמד את הכלב התנהגות אימון, למרות החלטה ברורה לא להגזים את הכלים הנכונים. אחד הדברים הגדולים ביותר על התנהגות הכלב הוא שמחה של אימון תקבל.



התנהגות אימון התנהגות לא היווצרות של מגדל או הצג דליפות כלב כלב, לעומת זאת, אינה מתייחסת למה שרבים מאיתנו צריך חיות המחמד שלנו. זוהי האחריות שלך כמנהיג של החבילה אלפא לתקן את הבעיה כדי לשמור על שליטה בבית, כאשר חיית המחמד שלך. התנהגות כלב רע יכול להיות שניהם, כספים כבדים השלכות רגשיות איומות. התנהגות אסרטיבית כלב רע - הגור הראשון שישה שבועות: גורי כלבים יש חיברות עם כלבים אחרים בגיל צעיר, לפחות בששת השבועות הראשונים לחיים. לא לעשות זאת יכול להוביל תחילת הכלב התנהגות אסרטיבית, וכנראה מאוחר יותר, אנשים לנשוך.

אבל יהיו אשר יהיו עיניים חומות גדולות, או כמה פנים מטושטשת, אתה חייב לשמור על עקביות כאשר מאלף כלבים צעיר. זה יכול להפוך ציות בעתיד אילוף כלבים נראה קל כמעט. שאל הכלב השומר, והוא או היא להבהיר כי התנהגות להפסיק לחפור מכרסם לפני שמתחילים ללמוד נימוסים טובים ללכת את הכלבים, כדי להגביל את הגור להפסיק לנבוח עוקצניים, להפסיק לקפוץ כלב, רק אוסף של שיטות פשוטות עבור לאילוף כלבים. גורי רוצה שגרה צפויה, ולשגשג כאשר יש להם אמונה מה הוא בא. הנה כמה טיפים מהירים והצעות. המועצה - פרס, פרס, וכאשר הם פועלים מתוך ממתקים, אך המחירים. זה פשוט לא. זה חשוב מאוד בחודשים הראשונים, כאשר אתה מנסה ללמד את האמבטיה אימון או להתמודד עם עקרונות היסוד של התנהגות הכלב תוקפני. הדרך האפקטיבית ביותר להשיג את הגור או הכלב לציית לפקודות ולעשות דברים שאתה צריך זה מספק לווסת את התנהגותם כאשר הוא עושה.

קרא עוד : מניעת התנהגיות פסולות של הגור

No comments:

Post a Comment