Saturday, June 30, 2012

טיפים חשובים לאימון גורים

יום של הגור החדש שלך מגיע הביתה הוא מאוד מרגש לכולם. אבל הגור עלול להיות מפוחד ומבולבל. הכל חדש ולא ידוע, וכנראה החטיא אמו ואחיו. חלק כל כך וטיפול שקט. המפתח הוא עקביות אימון גור, כך בהתחלה, המשאבים המוגבלים שלהם בחדר (קטן), או בפינה של החדר. מכסים את החלק התחתון של העיתונים, ואולי רק, כי ילדיה לבקר אחד בכל פעם. מעקב אחר מבקרים. מניחים את הקערה המיטה, הצעצועים מיוצרים. תן לו קצת זמן לבד מדי. אם הם מתלוננים, הם לא כולם ממהרים לנחם אותה. רק לחכות ולראות אם זה מתיישב. אם לא, אז אתה הולך בשקט ללטף את הטיפול ונוחות. אולי אתה יכול לשבת איתה בחדר ללא התערבות עד שהוא נרגע, אבל להפוך את זה להרגל קבוע או שהם אף פעם לא ילמדו לפתור בעצמם.


להתבכיין


אימון גור כלבים יכול להתחיל אפילו יום אחד זה רעיון טוב מלכתחילה כי הכוונה להתקדם. כאשר הגיע הזמן לישון, ומניחים להצטנן על המיטה שלו, אולי עם הצעצוע האהוב ואת החדר. סביר להניח להתלונן במשך זמן מה, אז זה דוחף חזרה מיד. אם הם מתלוננים, אחרי חמש או עשר דקות נוספות לחזור שלווה ונוחות. הם יכולים לשבת במיטה שוב. איך ללמד את הגור לוקח זמן וסבלנות, וייתכן שתצטרך לעשות פעמיים או שלוש, כדי שכל אחד הוא קצת יותר זמן. כאשר להתלונן אחרי הפעם השלישית, אם אתה הולך להגיד "לא" בתקיפות. לא לצעוק, לרקוע ברגליים, בעיטה או לעשות משהו כדי להפחיד אותו. אם תפסיק להתלונן, אתה משבח אותו. שוב, יש לך לחזור על זה כמה פעמים ובמשך כמה לילות לפני גור מקבל את ההודעה, אבל זה יחזיק מעמד.




בית אימון


במקלט בעלי החיים שלי אמר לי מספר אחת הסיבות להתיישבות של כלבים עם להם כתוצאה מאימון דל אימון גור בסיר, ובעיקר העניים. יש שני דברים שאתה צריך לאמן את הגור, מתי ואיפה שאתה אומר, כי סבלנות ועקביות. זכור כי הגורים אינם לשלוט באופן מלא תהליך של הסיר כשהיא צעירה, אבל אתה יכול להתחיל הרגלים טובים מהיום הראשון. כל פני השטח בעיתונים. (היא שוברת במהלך המשחק, אבל להחליף אותם). גורים תמיד בתוך דקות לאחר האכילה, כך שאתה יכול להשתמש בו כדי היתרון שלך יימחקו. לאחר שתסיים לאכול, הסר כל השדה הרצוי פנימה זה יכול לקחת רק פינה אחת של החדר. כאשר שוחרר, שבחו אותו. הם ילכו למקום אחר בזמנים אחרים, למעשה, רוב הזמן התעלמו, עם זאת. הוא לא יכול לשלוט בזה, וגם לא משתלם לעבוד. אם אתה תופס אותו בשעת מעשה להעלות, ולהקים "סביר", אז משבחים אותו. האימון מבוסס על הכלבלב שבחים ההתנהגות הרצויה. לבסוף, הם יתחילו להיכנס לשטח המיועד יותר. כאשר לחילוץ לעשות, לתת לו הרבה שבחים. הוא הופך להיות יותר ויותר, תוכל למחוק דקות משאר האזור. עם זאת, כדאי להיות מוכנים לכל תאונה. אם זה קורה לעתים קרובות יותר מאשר פעם ביום, מה שהפך את המסמכים מוקדם מדי וצריך להחליף בזמן אחר. זכור, סבלנות לאמן את הגור יש צורך, זה לא רע או ממושמע, הם לא יכולים להתאפק. כשהיא יוצאת לשטח המיועד ברוב המקרים, סביר להניח היה כל החיסונים. עכשיו אתה יכול להתחיל ללמד ברחוב. זה לא אומר שאתה צריך להתחיל מחדש. כאשר הוא הולך בעיתון כרגיל, מוציאים את הנייר עם התוכן שלה באזור הגן שלך במקום הרצוי. בפעם הבאה, במקום תמיד נושאת ולהראות לו את העיתון. היא מכירה הריח שלהם. שבחו אותו כשהוא יוצא. לוקח ללכת זמן לא רב לאחר לרכבת שלו למיקום החדש. בקרוב תתבקש לצאת החוצה. אבל שוב, יש לזכור כי הגור שלך אין שליטה מוחלטת עד שהוא לפחות שישה חודשים. להיות מוכנים לכל תאונה.









ארגז הדרכה


אם הגור לישון במגירה במקום חלק גדול של הלילה, עיתונים בקערה ומכסים שלה. שים את עצמך בתחום ולעזוב את החדר. אותם כללים חלים לגבי אימון הכלבלב עדיין מייבב. יש אסכולה כי הגורים הם בסיר מהר יותר כאשר ארגז מאומן מאומן אומר. זאת משום שהם לא אוהבים את רצפת חדרו. זה אולי נכון במידה מסוימת, אבל כמו גורים צעירים מאוד אין שליטה על התנועות שלהם צריכים לחכות עד שהם אולי קצת יותר מבוגרת. להצטרף אליהם כמתואר לעיל, עם כמה הבדלים. תמיד לוקחים את השטח המיועד משנה בפעם האחרונה בלילה לחכות לפני שהם הולכים לתוך הבורות. לאחר מכן, בשעות הבוקר המוקדמות, בשקט בתיבה, לפני ער ולהביא אותם למקום המיועד. הסיבה לכך היא כי גורים הם כמעט תמיד זמן להיות ער. דיכוי, גם אם לא הסיר את זה בלילה. קל לניקוי יורדים הוצאות יומיות. הסר בעת אימון גור, לזכור תמיד שלא במקום הלא נכון, כמו לא יותר מאשר קרקעות טבעיים לתינוק חיתול שלו מאותה סיבה. הם פשוט אין שליטה וענישה, או תלונה לא משנה.









להנות


ליהנות הגור החדש שלך. לבלות זמן לשחק איתה, במידת האפשר, עם חיית המחמד שלהם. אם יש לך ילדים, אתה יודע שלא יהיו לך את האומץ לעשות את זה בלי לראות אותם. ילדים, במיוחד צעירים, לא תמיד, את כוחם שלהם, ועלול לגרום נזק גור. הגור גם לא למד את החוקים והמנהגים ויכול להיות לכודים. לא לצעוק, למחוא כפיים לרקוע ברגליים שלהם. פשוט תגיד "לא!" מאוד מוצק, ולאחר מכן, כאשר אתה מפסיק את ההתנהגות, שבח ליטוף. עודדו את הילדים לעשות את אותו הדבר. אף פעם לא פגע, בעיטה או בכל דרך אחרת להעניש את הגור. זה יכול להוביל חרדה ו / או שימוש אגרסיבי. לחזק את ההתנהגות הרצויה שבחים וחיבוקים. הגור יהיה כלב מתוק ושמח

קרא עוד :

No comments:

Post a Comment