Sunday, July 1, 2012

איך תמנע מהגור לכרסם את הרצועה שלו

לפני שתוכל לעצור את הכלב שלך לכרסם את החגורה או את נעלי הבית שלך, עליך לנסות תחילה להבין מדוע הכלב עושה את זה. אם הכלב שלכם הוא גור צעיר,זה יכול להיות בקיעת שיניים, מספיק שתתן לו צעצוע לעיסה טוב וזה יכול לפתור את הבעיה. כלבים מסוימים עשויים גם רוצה לנשוך את הרצועה שלו, כי הם משועממים,הם לפעמיים אוהבים גם לשחק איתה תוך כדי הליכה וזה יכול להסיח את דעתך מן הטיול. אם השיטות הנ"ל לא עובד אתה יכול לנסות באמצעות חגורה או שרשרת, מכסה אותה עם חומר מגעיל, כמו רוטב צ'ילי.

אין זה נדיר עבור גורים ששיניהם צומחות ללעוס או לנשוך את החגורה.כל מיני דברים שהגור יוכל ללעוס עשוי לעזור להקל על הכאב של השיניים החדשות הקרובים גם דוחפת פנימה על גבי החניכיים, עוזר לשבור את השיניים דרך החניכיים קל.

אם אתה רוצה להפסיק שהגור יפסיק לנשוך ושהכלב שלך יפסיק ללעוס את הרצועה, אתה יכול לנסות לתת הרבה צעצוע לעיסה. אלה יכולים להיות מספיק, כשהוא בבית, או שתצאו לטייל. הצעצועים הטובים ביותר לעיסה עשויים בדרך כלל חבל עבה, גומי קשיח או מעובד.
בנוסף, תוכל למצוא את הכלב נושך את החגורה אם הוא משתעמם. כאשר זה קורה, לעתים קרובות כדי לאתר את המקור הקרוב ביותר של בידור, זה יכול להיות החגורה. כדי להימנע מכך, אתה יכול לנסות לרוץ או לשחק במשחקים כגון איסוף, במהלך הטיולים שלהם ביחד. ניתן גם לשקול את אחד הצעצועים האהובים עליו לאורך מדי.

אם למרות השיטות הנ"ל הכלב לא מפסיק לנשוך את הרצועה אליה הוא קשור , כדאי לך לנסות לעשות את החגורה קשה או לא נעימה ללעיסה. רוב הכלבים לא ירצו ללעוס רצועת שרשרת, למשל, כי קשרים מתכתיים לא נוחים. השתמש רק עם חגורת בקוטר גדול יותר של שרשרת יש צורך, עם זאת, רצועות רחבות שאינן של שרשרת כבדה, ולא נוח ואולי סביב צווארו של הכלב שלך.

יש אנשים שלא יכולים להשתמש ברצועה או בשרשרת, כאשר אתה רוצה לעצור כלב לנשוך את הרצועה. במקרה זה, בעלי כלבים יכולים להפוך את רצועה למשהו עם טעם מאוד לא נעים. צ'ילי חריף, או כל חומר אחר לא פחות מעורר תיאבון, ניתן לפזר על החגורה שימנעו נשיכות כלבים. כימיקלים רעילים, לעומת זאת, לא צריך להיות מעורב כל עוד הכלב קשור ברצועה, משום שהם יכולים לבלוע אותם, מה שעלול לגרום למספר בעיות.

קרא עוד : על חשיבות לעיסת עצמות לגור

No comments:

Post a Comment