Monday, August 13, 2012

בעיות התנהגות של הכלב : תוקפנות


מדוע הכלב שלי להתנהג באגרסיביות כלפי?
ישנן סיבות רבות הכלב עשוי להראות תוקפנות כלפי בני המשפחה. הסיבות השכיחות ביותר של הסכסוך כוללות התקפה המבוססת על פחד, תוקפנות הגנתית, תוקפנות קשורים למדינה, תוקפנות רכושנית, תוקפנות ניטור מזון תוקפנות מחדש. לחיות עם כלב, כי הוא תוקפני כלפי בני משפחה יכול להיות קשה, מסוכן, מתסכל ומאכזב (ראה תוקפנות - אבחון מבט כולל).
אני צריך לשמור על הכלב כי הוא תוקפני כלפי בני משפחה?
ישנן סיבות רבות לחלוק חיים נפלאים עם חיית המחמד. הם מציעים אחווה, לחלוק חוויות, לעודד, לבדר ולהעשיר את חיינו, כי ההחלטה לחלוק את חייו עם הכלב, כי הוא אגרסיבי, אשר לא ניתן להקל ראש. היכולת להבטיח את שלומם של בני אדם ברחבי הכלב צריך להיות גורם מכריע בהחלטה. בהרכב משפחה של כמה בתים, מטלות ובעיות אחרות יכול לגרום אחזקה ושיקום של כלב תוקפני לא מציאותי ומסוכן. המעבר לבית אחר, יכול לפעמים להיות אופציה, אבל לעתים קרובות לדיור נאות היא לא זמינה. המתת חסד של תוקפנות הוא הערובה היחידה של הכלב לא יהיה אגרסיבי שוב.
כיצד להעריך את הסיכון של שמירה על כלב תוקפני?
על פי ה-
CDC, 800,000 בני אדם לקבלת טיפול רפואי עבור נשיכות כלבים מדי שנה, מחציתם ילדים (ראה תוקפנות - ילדים). נשיכות כלבים אינן נדירות, שהם אירועים נפוצות המתרחשות בחיי משפחה תקינים, וההערכה היא כי 15% מבעלי הכלבים היו ננשך על ידי הכלב שלהם. לאחר כמה נגיסות הכלב, והביע את נכונותו להשתמש לנשוך כאסטרטגיה התנהגותית, לפחות במצב הזה, ולכן נוטים יותר לנשוך. כלבים שמוכנים להשתמש התוקפנות לשנות את התוצאה של המצב לרפא לעתים נדירות. חומרת הנשיכה ניתן להעריך על ידי בחינה מדוקדקת של המצב, את הנזק שנגרם על ידי נשיכה, הבחירות יהיה הכלב של הכלבים כדי למנוע הסלמה של נשיכה של גניחות, נהמות או למצמץ עין האבחנה של סוג של תוקפנות. במקרים מורכבים עשויים לדרוש את המומחיות של להתנהגות מועצת רואי וטרינרי להעריך לתעדף הערכה.
לא כל נושך אותם?
בעוד כל עקיצות יש לשקול ברצינות, בנסיבות ובחירות של הכלב עשה בעת האירוע יכול לתת קצת מידע על האפשרויות לפני הנופש כלבים לתוקפנות. באופן כללי, רוב הכלבים יש פקודה טובה של עוצמה וכוח הנשיכה שלהם.
"כלבים כי הם מוכנים להשתמש בתוקפנות כדי לשנות את התוצאה של המצב לרפא לעתים נדירות."
עקיצות חלק עכבות ולא יכול להשאיר סימנים על העור. עקיצות אחרים יכולים, חבורה קמצוץ או קורטוב של העור מבלי לגרום לדימום. נשיכות חזקות יותר לשבור את העור, פצעי דקירה יכול להיות שטחית או עמוקה, דקירות מרובות רשאי להיות נוכח או קרע / חתך יכול לגרום לפציעה. כלבים מסוימים יכולים לנשוך חזק מספיק כדי לרסק עצמות. כלבים עלולים לנשוך פעם ולהשאיר, אחרים לנשוך שוב ושוב בפרק אחד. כלבים עלולים לנשוך כאשר איים וכאשר כלבים אחרים ליד טעונה השני של החדר.
כיצד למנוע תוקפנות לשמור על בני משפחה בטוחה?
מניעת בטיחות ביס היא צעד ראשון הכרחי, כיבוד בני משפחה בטוחה להתחיל בתהליך של שינוי התנהגות. ראשית, לזהות את כל המצבים שיכולים להביא תוקפנות למנוע גישה לאותם נסיבות (על ידי
caging או כליאה, הלוע, או מניפולציה של הסביבה) או לשלוט על הכלב כאשר עימות עלולה להתרחש (כגון: חגורת הרתמה ראש הבקרה, עניבה). אחר כך, חיוני כי אלה מצבים הם נמנעו כדי למנוע פגיעה ולמידה. למרות המטרה ארוכת הטווח יהיה כדי לצמצם או למנוע אפשרות של שימוש לרעה במצבים כאלה, כל פרק חדש עלול לגרום לפציעות החמרה של הבעיה. קולר ורצועה ראש היא דרך טובה לשלוט ולמנוע התקפות, גם בפנים. קנה סל מצויד כראוי אף יעיל יותר במניעת עקיצות והוא יכול להיות שימושי במצבים מסוימים. הכלב אינו צפוי לשנות את התנהגותם, ללא מיחזור הכלב לומד כל הזדמנות לתרגל את תוקפנותם להגביל את הסיכויים לפגוש אגרסיבי אחר (ראה תוקפנות - מבוא - בטיחות וניהול).
פעם אחת המשפחה מחליטה להשיק תוכנית של שינוי התנהגות של תוקפנות, את יכולתה להגן על אנשים ולמנוע מקרים של תוקפנות יש הערכה מחדש כל הזמן. אם יש בעיות אבטחה תכופים, חדשות מקל פציעות מחט או עקיצות המתרחשים בנסיבות חדשים ולא צפויים, ההחלטה לעצור ולטפל בכלב יש להעריך מחדש.
לא רק אנחנו חייבים להראות הכלב שלנו מי אנחנו התוקפנות אלפא או הדומיננטית להפסיק?
תוקפנות כלפי בני המשפחה אינו צפוי להיות קשור הדומיננטיות או מעמד חברתי. זו טעות נפוצה שיכולה להוביל אסטרטגיות טיפול הולם, ובמקרים מסוימים גם החמרה של התנהגות תוקפנית. לעתים קרובות תוקפנות של הכלב מונעת על ידי פחד, חרדה, הסכסוך על למה לצפות ומה לעשות וציפייה עונש אפשרי (ראה תוקפנות (- אבחון כללי (שליטה, אלפא, ומנהיגות
Bundle - מה זה באמת אומר, ותקשורת כלבית -. לפרש את השפה של הכלב) מכאן נובע כי אם חרדה והפחד הבסיסי שגורם לתגובות אגרסיביות ותוכניות אימונים שנועדו לענות על בני משפחת האדם כמו אלפא או הדומיננטי באמצעות התערבות מבוססת על עימות או הפחדה יגדל במקום להפחית חרדות. ותגובות תוקפניות הקשורים אסטרטגיות להגיע המנהיגים, או דומיננטיות אלפא על הכלב שלך לא פותר את הבעיה בארץ. פחד או חרדה וחוסר הבנת למה לצפות ואיך להגיב כאשר המצב מלאה אינטראקציות קבועים עם חיית המחמד רצוי, חייב להתבצע ללא עימות שאינם לשפר חרדה סכסוכים להגדיל את הרגשות הבסיסיים.
מה ניתן לעשות כדי לתקוף את הכלב שלי?
ההיסטוריה הערכה מפורטת של אירועי תוקפנות ההיסטוריה של ההתנהגות של הכלב חיוניים תוכנית האבחון והטיפול. ראו, הדרכה בבחירת מישהו שיעזור עם בעיית התנהגות של חיית המחמד שלך. התוכנית של שינוי התנהגות בדרך כלל כוללים גורמים הימנעות, תגובות חדשות הוראה, חיזוק חיובי על התנהגות רצויה, ראש שליטה עם רתמה ורצועה תרגילים ואימונים להחלפת התגובה ו הפחתת רגישות גורמים עיקריים של הכלב (ראה התנהגות שאילתות - לראות, מבוא להתנהגות, כדי לאבחן בעיה התנהגותית - האם יש רופא או התנהגות, ותוקפנות - מבוא).
"כלבים כי הם מוכנים להשתמש בתוקפנות כדי לשנות את התוצאה של המצב לרפא לעתים נדירות."
איך אני יכול לקבל שליטה אפקטיבית של הכלב שלי?
חשוב כי בני המשפחה להיות נוכחים כהנהגה הורה בתחילת מערכת היחסים שלכם עם הכלב שלך. מנהיגים טובים לכלבים לטפל בכלבים שלהם כאבא טוב שיש לטפל בילדים או מורה טוב לטיפול סטודנט. בתור בעל חיית מחמד, חשוב להבטיח, עקביות סבלנות, התמדה, שגרה ויכולת חיזוי. את הגמול להתנהגות רצויה לספק מידע על הכלב הזה הוא כלב נחייה עבור אינטראקציה איתך. להיות מנהיג או להיות "בשליטה" אינה מעידה על קושי או עונש, אבל ההתנהגות של הכלב מתאים, ולהישאר המתאים. מטרה זו מושגת באמצעות תגמולים אימונים על בסיס התקנים הפיזיים של בקרה ופיקוח. תגובות עקבית כדי להפחית את החרדה של הכלב שלך הסכסוך, על ידי לימוד הכלב שלך מה התנהגויות יקבלו פרסים ומה לא. במובן מסוים, להשתלט על התנהגותו של הכלב, בעוד שליטה כלבים רווחים על תגמולים שלהם "הציע" את ההתנהגויות הרצויות ללמוד. (ראה למד להרוויח - פרסים לחיזוי). המזג האישי נטייה גנטית של גור תקבע את שיטות הנדרשים על ידי הבעלים להיות מנהיג, שכן חלקם גורים אסרטיביים יותר, מהיר חמה, פחד, מוסחת בקלות, או קשה להניע יותר אימונים ( לראות אימון בסיסי - התחלת העבודה, תוקפנות - ואבחון, תוצרי לוואי של ניהול התנהגות, למד להרוויח - פרסי צפוי, לשנות הלימוד, הכשרה והתנהגות, חינוך שקט - להתיישב תרגילי הרפיה, כמו גם חוברות על איך לאמן פקודות ספציפיות).
כמו כן, חשוב להכיר כבוד כשזה קורה. כאשר הכלב מפנה את מבטו, מביט למטה או להימנע, במיוחד כאשר אתה נזיפה הוא כבוד, פיוס והכנעה וניסיון לסיים את הפגישה (ראה התקשורת הכלבית - . פירוש שפת הכלב) מנקודת המבט של הכלב, הפגישה הסתיימה ואם אדם נמשכת עם נזיפה או סנקציות, הכלב עלול להגיב עם פחד התנהגויות הגנתיות. זכור, רק בגלל הכלב נשלח פעם אחת לא אומר שזה יהיה במקום אחר. בהקשר זה הוא שונה הרצון של כלבים על המשאב המדובר, הדמויות התשובה.
כיצד ניתן לטפל התוקפנות של הכלב שלי?
תוכניות הטיפול להתחיל ללמד את הכלב מה שאתה רוצה אותו / אותה לעשות. זה נעשה בדרך כלל עם תוכנית אימונים המבוססת על חיזוקים חיוביים. המשימות משתנות אצל כל כלב, ולמד את המצב, אך עשויים לכלול ללמד כלב ללכת לאזור הבלימה בזמן הנכון, לשבת להישאר פינוקים או להוריד / ריהוט להורות (ראה חיזוק תגמולים, למד להרוויח - פרסי צפוי מראש, עבודה למזון). בקרת התקנים כגון קולר ראש ורצועות כדי להקל על פיקוח וביטחון, ללא חברת תיקונים קשה, תוך הגבלת אפשרויות לייצר תוקפנות (ראה אימונים המוצר - הדרכה ראש רכבת מוצרי הדרכה - הלטר ראש הדרכה - תקציר).
תרגילים מתקדמים יכולים להתחיל מיד עם אמצעי אבטחה ותוקפנות נמצאים במקום כדי למנוע ולשלוט משימות בסיסיות נורו. אסטרטגיות כדי לשנות את בעיות ההתנהגות של אינטראקציות ספציפיים כוללים: הדרגתיים קלאסיים נגד מיזוג הפחתת רגישות, וחשיפה כך הכלב לא מתרגש עד כדי תוקפנות או התגוננות, אבל קצת קטן כבר נחשף לגירויים כגון העלאת רמות של עוררות אינה מתרחשת, וגמלו לתגובה המתאימה. יחד עם זאת, הכלב הוא אחראי על מעקב אחר הזמנות חדשות ההולם תמורת חדשה וראויה.
מה אני יכול לעשות אם הכלב שלי מסרב לציית לפקודות שלי?
זה חיוני כי הבעלים להימנע מכל עימות או מצב שיכול לגרום לפציעה או כאשר הבעלים אינו יכול להיות בטוח שתוכל להשתלט. ייתכן שניתן יהיה להקים את התנאים והסביבה של הכלב לעקוב. זה חסרונות, יצרנית על מנת "להכריח" או להתמודד עם הכלב שלך, זה יכול להוביל התנגדות ותוקפנות. במקום זאת, בכל מצב כדי להעריך אם הם פוגשים אותו. אם לא, לא באים עם זאת, לשנות את המצב, כך שאתה מצליח להשיג את התוצאה הרצויה. כפי שהוזכר קודם לכן, אתה יכול לקבל שליטה מיידית אם הכלב יש קולר ורצועה מרחוק, אשר לאחר מכן ניתן להשתמש כדי לקחת את הכלב לטיול ולהישאר מחובר כשהכלב הוא בפנים הבעלים הוא בבית (למעט לפני השינה). בכל פעם שהכלב מקבל פקודה שאינו עומד חבל הראש חגורה שניתן להשתמש בהם כדי להשיג את התגובה הרצויה. למרות קולר ורצועה מרחוק היא דרך מצוינת להבטיח הצלחה ושליטה פיזית, שלא הצליחו עד הכלב מגיב לפקודות מילוליות, רצועה ללא משיכה.
מה הפרוגנוזה של כלבים המראים תוקפנות כלפי בני משפחתו?
כלבים שמוכנים להשתמש התוקפנות לשנות את התוצאה של המצב לרפא לעתים נדירות, אך לעתים קרובות יכול להיות נשלט. שיפור עלולה להתרחש עם אינטראקציות צפוי, הימנעות של גירויים כי התוקפנות להתגרות, אימון יום טוב, משחקים ואינטראקציה חברתית. עם זאת, כלבים מסוימים עשויים להמשיך להיות אגרסיבי כלפי בני המשפחה להוות סיכון עבור אנשים החיים עם אותם. כמה מצבים משפחתיים, ייתכן שלא ניתן יהיה לשחזר את הכלב בטוח אגרסיבי למנוע מאנשים הרע. כל מקרה דורש הערכה עם להתנהגות וטרינרית מעקב שוטף כדי לקבוע אם יש התקדמות .


1 comment:

  1. הכי מבאס כשכלבים נושכים וקורעים רהיטים עדיף להימנע ממערכות ישיבה יוקרתיות ולהסתפק במשהו מינימליסטי ולא יהווה טרף לחיות מחמד :)

    ReplyDelete