Thursday, February 21, 2013

קולרים נגד נביחות מה אתה יכול לעשות איתם

קולרים נגד נביחות נבדקים כציוד עזר בשביל אילוף הכלבים הנוכחי. אתה צריך להבין איך קולרים נגד נביחות אלה עובדים. אנשים רבים חושבים שמכלב תמיד מצפים לשמוע נביחות. זה קונוטציה הלא נכונה. הכלב לא יכול להפסיק את נביחות כלבים. בעלי כלבים פשוט יכולים לעצור אותם הנביחות ולהפסיק את כול הסביבה לעצבן.

לא רק נביחות זאת השיטה של ​​תקשורת בין כלבים. זה גם הדרך של כלבים לדבר מומחי האדם שלהם. על ידי נביחות, הכלב מזהיר את בעל הבית, שהסכנה היא חמקמקה. לכן, זה גם יתרון שיש קליפת נקודה.

יש דעות שונות על יעלות של קולרים נגד נביחות. הדיעה הרווחת  שקולר אנטי הנביחות יעיל בהתמודדות עם נביחות מיותרות. במאמר זה כתבתי רק על  קולרים נגד נביחות, אבל ישנם עוד סוגים שונים לאותו רעיון, זה נכון קולרים נגד נביחות הוא אחד מהכלים הפופולריים ביותר בשוק. אבל עוד מוצר פופאלרי הוא קולר עם ריח לא נעים לכלב, כאשר הכלב נובח אם הכלב שונא את הריח, אין לו ברירה אלא להפסיק לנבוח רק כדי להתרחק מריח לא נעים זה.

השימוש בקולרים יכול

יש דברי דברים שבעלי כלבים צריכים לדעת על קולרים נגד נביחות עושים.

השתמש בכוח הרצון של הכלי של קולרים נגד נביחות הכלב.

זה רלוונטי במיוחד לכלבים שאינם באמת כל כך גרועים או שנביחתם היא עדיין נתונה לניהול עלידי למידה מסוימת. כל מה החיות האלה צריכות זה שינוי קטן או קולרי דופק סטטיים קלים מהסוג אלקטרוניים. כלבים חכמים ניתן לראות כי הפעילות של הענישה תבואנה עליך, אז אתה רוצה לקבל ממך. חייב להיות מסוגלת להתריע עם קולרים נגד נביחות לצוואר או לגדר ולא מאמן העמית.

אתה צריך להתייחס להוראות. לקרוא אותו ולהבין מה קולרים נגד נביחות כוללים. זה בהחלט קל לשימוש, גם ללא מדריך. עם זאת, אין שום דבר לא בסדר עם את ההוראות הבאות לפני השימוש במכשיר. זה יכול להיות קצת עזרה בעניין של כלב תסיסתו שלך.

דברים שיש להימנע

מנקודת מבט חלופית, יש כמה דברים שבשימוש בקולרים נגד נביחות יש למנוע.

גדר בלתי נראית עצמו היא מכשיר הלם, ולכן בעת ​​שימוש בצווארון, אבל גם יוצרת הלם לכלב שלך. זה יכול לבלבל חיית המחמד שלך בלבד, ולכן האלטרנטיבה הטובה ביותר היא השימוש בנרות של ציוד או קולי. להגדיר את המכשיר במלוא הכח באופן מיידי

לרוב הכלים אנטי נביחות יש אפשרויות לבחירה. הגדר לכוח מלא יכול להיות עונש לא צודק לגרום לכלב שלך באופן מיידי. אתה לא צריך להיות כלב הנובח מפחיד אחרי הכל. מה שאנחנו רוצים לעשות הוא לסיים את המטרד ונביחות מיותרות. זה חשוב כדי להעריך את המצב, כדי שתוכל תשובה יעילה מאוד לבעיה זו להגדרה. לאחר מכן, תוכל להמשיך בכל אימון טוב ושימוש ביעילות הגבוהה ביותר של כלי אנטי נביחות שיש כיום בשוק.

רוב מגדלי כלבים יודעים שמכשירים אלקטרוניות למניעת נביחות יש הוכחות דחף קל להפסיק את נביחות כלב. למרות שמומחים רבים אינו ממליצים על קנית קולרים נגד נביחות לכלב זהו דבר די נפוץ כיום, בעת הקנייה אליך להיות בטוח שהמוצר המסוים הזה אינו פוגע או גורם לכאב לכלב. זה עלול לקחת כמה שבועות לחודש או חודשים כדי לתקן את ההתנהגותו הפסולה וחבל שהוא יסבול. למרות קולר הכלב הנובח משחק תפקיד חשוב בהפיכתו של חיית המחמד שלך לכלב מאולף, אתה עדיין צריך לבצע את הכללים על הכלב שלך, כדי למנוע. במקום לזעוק התעללות או לגרום לאי נוחות חיית המחמד שלך, הבעלים חייב לספק תגמולים במקום ברגע שהוא מסוגל לתת לכלב.

No comments:

Post a Comment