Friday, February 15, 2013

טיפי הדרכה גורי פיטבול : מניעת נשיכה והתנהגות

הכנות לכלבלב חדש שלוקחים הביתה זוהי תקופה מרגשת. עם זאת, לפני חושב על להביא הביתה גור פיטבול, אתה צריך להתחיל לתכנן לקוביות גדולות של זמן כדי לאמן את הגור שלכם. גור פיטבול הם אנשים שאוהבים כלבים, אבל לעתים קרובות לא יודעים מהו כוחם שלהם. הכשרה מבוססת גמול מטופל ומתמשכת עובדת נפלאה על כל כלב, כולל כלבים מסוג אמסטף.

מעולם על תפגע בגור שלך. זה מלמד את הגור רק לפחד ממך. גורים וכלבים מבוהלים נוטים לנשוך כדי להגן ממה שמפחיד אותם.

עצור את הנשיכה לפני שהוא מתחיל

גור פיטבול הם הושמצו שלא בצדק בתקשורת הפופולרית, אבל זה לא סותר את העובדה שיש להם לסתות חזקות מאוד. כלבים בדרך כלל נושכים כסוג של הימורים. מה זה משחק רגיל כי כלבים יכולים להיות קשה לאנשים. אם שיני גור של העור שלך למגע, בדיוק כמו בזעקות כאב. בכי זה מחק את קריאת האזעקה של המלטת גורים שהם משחקים. הזעקה לתת הגור יודע כי הנשיכה הייתה מסוכנת מדי. זו היא דרך טבעית ללמד עיכוב נשיכת הגור שלך.

קנה המון צעצועי לעיסה לגורים לקחת הביתה גור פיטבול למכירה. להשאיר קצת בכל חדר בבית, בגן ובמכונית. ברגע שהגור מפסיק לנשוך, ללעוס או פי נשיכת העור שלך, תגידיר לי האם הגור שהוא מתנהג רע או הוא כלב טוב ואז אני נותן פרס כגון צעצוע לעיסה. זה מוביל לאנרגיה של גור חומר המתאים יותר לעיסת העור שלך.

טיפים לגמילה מחיתולים

לגורים יש שלפוחיות קטנות ובכך את הצורך בהשתנה תכופה. גורים צריכים להיות מחוץ לבית או לאזור האסלה המיועדת ללכת אחרי ארוחת ערב, כשהם מתעוררים משינה עמוקה לאחר מאמץ קשה וכל שעות במהלך היום. אם גור הוא בן שישה חודשים, הוא או היא צריכה להיות מסוגל להחזיק בלילה. גורים מסוימים עשויים לעשות זאת בגיל צעיר יותר. כל הכשרה בסיר גור ללמוד בקצב שלהם.

להפעיל את הדברים בשכל על ידי בחירת רחצה לפני בית הגור המלונה. כאשר הגור יוצא מהמכונית, פלופ או לך ישר לתוך האסלה. שמור את הגור סביב אזור זה עד שהוא משתין או מותק. גורים צריכים להשתין כרגיל לאחר נסיעה. שבח אותו כאשר הוא או היא מבצע את זה. במהלך היום, להיזהר מהכלב מגרד את הרצפה או הליכה במעגלים קטנים, מרחרח את הרצפה. הגור צריך לצאת החוצה. מייד לקחת את הגור לאזור השרותיים המיועד ולאפשר לכלב ללכת למקום הנכון.

No comments:

Post a Comment