Wednesday, January 30, 2013

מה זה אומר כאשר גורים נושכים חזק?

הם אולי נראים חמודים ותמימים, אבל גור קטן יכול לנשוך באופן קשה גם בעת ששחק אתך, גם לקרוע את העור במקרים מסוימים. למרות שיכניס לפיו, נשיכות היא חלק טבעי מההתפתחות של גור, זה יכול להיות מיואש ואף מסוכן אם חיית המחמד שלך מתחילה לגדול ולהתחזק. הבנת הסיבה לנשיכת הכלבלב שלך יכולה לעזור לך לפתח תכנית לניהול סוגי משחק בטוחים יותר לנתב.

מדוע גורים נושכים

גורים משתמשים בפה שלהם כדי לחקור את העולם סביבם. הם לועסים ומכרסמים חפצים עלמנת ללמוד עליהם יותר. למרבה הצער, ידות והלבשה סובלות גם כאשר גור מגיע השלב של גורים נושכים. כאשר גור נמצא עם אחיו ואמו, הכלבים האחרים הגור יודע כשהוא בוכה קשה ומתעלם מהגור, אם לא נעצר. אם אנשים לא מתנהגים באותו אופן כמו כלבים אחרים, הגור שלך צריך להיות טוב כדי לשמור לנשוך ולנשוך. כשתתחזק, הנשיכה שלהם היא עדיין חזקה ונוקבת, אלא אם אתה יודע שהתנהגותם אינה מקובלת.
עיכוב הנשיכה גור

עיכוב נשיכה גור מסייע לכלב להבין איך הלסת כדי למנוע נשיכות קשות מדי לשליטה. באפשרותך לסייע בפועל העיכוב לנשוך את הגור שלכם תוך שימוש באותה השיטה כמו שהאמא שלו עשתה כשהוא קצת חזק מדי. אם הגור שלך מתחיל לנשוך בחוזקה, בוכה מייד ולתת היד או האצבעות שלך לנוח סטירה בפיו של הגורים. אם תנסה למשוך את ידו מהפיה של הגורים, אתה עלול לחשוב שאתה משחק ויכול להשתמש יותר כוח להחזיק את ידו בפיו. שבח אותו כשהוא מפסיק לנשוך. חזור על התהליך עדיין נשכה בחוזקה. אחרי הגור מבין קשה נשיכה אינן מקובלים, מתחיל לבכות במהלך מתון דקירה כואבת. חזור על תהליך זה עד שהגור מבין שנשיכה מכל סוג שהוא אסור.
בעיות

זה עלול לקחת זמן רב יותר לגורים מסוימים להבין שהנשיכה אינה מותרת יותר, במיוחד אם יש לך הדליק את ההתנהגות בעבר. אם הגור אינו מגיב לצעקות שלהם, להתעלם ממנו במשך כמה דקות, גם אם אתה מנסה לשחק איתך. אם הגור לרדוף אותך או מנסה לנשוך בחזרה, לעזוב את החדר לכמה דקות כדי ללמוד כי חי המחמד שלך לא למשוך תשומת לב אם ננשך או צבט. בקש את כל בני המשפחה שלך להרגיש באותו אופן, אם את נשיכות הגור. אם חלק מקרובי המשפחה עדיין מאפשרים את הנשיכה, הגור יהיה מבולבל וימשיך לנשוך, למרות מאמציו בהוראת עיכוב נשיכה.
שיקולים

עזרת הגור שלך ילמד לא לנשוך עם הסחת דעת. לספק צעצועים מספיקים בטוחים ללעוס ומשחקים כדי לשמור על הגור שלך מאושר, כמו חיפוש, שאינו כרוך במגע ישיר עם ידים כדי ללמד. אם הגור שלך לא מבין את הרעיון שהנשיכה אינה מותרת, למרות הכשרה לעתים קרובות מתוסכלת ומחקר. זה יכול להיות רק אגרסיבי ולא מפסיק לנשוך. במקום זאת, פנה לוטרינר להתנהגות בעלי חיים או מאלף כלבים שיכולים לעזור הגור ללמוד דרכים טובות יותר כדי לשחק כדי להמליץ.

איך אני יכול לקבל את הגור להפסיק לנשוך אותי?

אם הכלב שלכם כרגע בקיעת שיניים, תן לו צעצוע מטלית קפוא לו לשחק איתו. קר מסייע להקל על כאב ולהרגיע את חניכיים, גורם לקולטניים כאב נרקוטיים. יתר על כן, הבד הוא חומר הבחירה בגלל פגרה בלי באמת מטריד את הגור שלך, והוא מתאים למפגשי לעיסה אינסופיים.

דבר נוסף שאתה יכול לקחת את הכלב שלך במהלך בקיעת שיניים, בהתחשב בכך שהכלב שלך יהיה מבוגר יותר, הוא צעצוע לעיסת גומי קשה. מעניין, מספר צעצועי לעיסת גומי קשיחים אפילו יש חור באמצע המקום בשבילך לשים פינוק טעים לכלב שלך כמו גבינת שמנת להסחת דעת נעימה.

במקרה של מצב רפואי, אבל הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להתייעץ בסיוע המומחה של וטרינר יש לתת הוראות שתעזורנה לך להחזיר את כלב הרמה האופטימלית של תפקודם. מעולם ניסוי עם הכלב שלך לוטרינר לפני שאתה שואל - הכלב שלך הוא יצור חי שמגיע טיפול רפואי הולם, יותר מדי, אז אתה לא צריך לקחת את הסיכון.

No comments:

Post a Comment