Wednesday, January 16, 2013

אסטרטגיות לחיות מחמד בריאות ומאושרות

להשקיע בהכשרה וטיפול רפואי בימינו יכולים למנוע בעיות חמורות בעתיד

זה הזמן הזה של שנה כאשר אנו מתמקדים במשילים את ההרגלים הרעים והתחלה חדשה. זה גם הזמן שבו בעלי חיים רבים שאומצו רק עכשיו מתחילים להתיישב בבתיהם החדשים. לאחרונה, שאלו את המומחים לגלות דברים חדשים בעלי חיות מחמד באמת צריכים. לאחר שנים של ראיונות הליכונים כלב מקצועיים, מאמנים, מומחים ווטרינרים גם למדו כמה אסטרטגיות כדי לשמור על השנים מאושרות ובריאות לאלה החדשים שתבואנה.



1. שמור על משקל תקין

כן, עצה זו חלה לדעת את בעלי החיים ואנשים. בזהירות ובתזונה נכונות, חתולים וכלבים יכולים לחיות גם לתוך שנות ההעשרה שלהם. אבל השמנת יתר יכולה לגרוע שנות חיים מזמינות את הסיכון למחלת לב או להוביל לבעיות התנהגותיות, כמו חוסר ארגז החול. הגדרת איכות מזון לחיות מחמד רכישה מוצקה. חפש מותגים המפרטים חלבון כמו עוף או דג במרכיבים החשובים ביותר, ולהימנע מלתת אוכל חי בעת ישיבה בשולחן האוכל המשפחתי. זכור כי עליך לשלוט במה שקורה בקערה של חיית המחמד בכל יום. כמו כן יש לזכור כי בעלי חיים - כולל צינור תחש חמוד - צריכים מותנים מורגשים. אתר מועדון מגדלי הכלבים האמריקאי מספק תמונות כדי לזהות את סטנדרטי הגזע של בעלי חיים גזעיים. הווטרינר שלך יכול לתת לך עצה איך להאכיל את החברים פרוותיים המבוססים על גיל, גזע ואורח חיים. אם החתול שלך או מותן של הכלב הוא זיכרון רחוק, נסה צעצועים אינטראקטיביים לשריפת קלוריות.



2. להשקיע באימונים

רוב מאמני כלבים מסכימים כי שיעורים בעיקר ייהנו בעלים, ואילו בעלי חיים לרכוש מיומנויות חברות יקרות ערך. ליהנות מאימוני ציות באזור שלך מחמד השיק לאחרונה סדרה של סמינרים בחינם עבור בעלי חיות מחמד חדשים, עם כיתות מתוכננות לאורך כל החודש. חלק מהמקלטים לבעלי החיים מציעים קורסי הכשרה חינמיות. זו הזדמנות נהדרת עבור חיות מחמד לאינטראקציה עם אנשים, בעיקר ילדים ובעלי חיים אחרים. למד פקודות בסיסיות כמו "עצור", "להישאר", ואיך זה, אחרי שנקרא יכול להיות קרש הצלה לכלבים. הסוציאליזציה גם עושה את זה יותר קל לאנשים שנוסעים עם חיות המחמד שלהם, כולל טיולים על החוף או יעדי חיות מחמד אחרות. זה הרבה יותר כיף והרבה פחות מלחיץ משמירה כלוא בפנימייה. כדי לראות את היתרונות של בעלי חיים חברתיים, לצפות בסרטון זה של הצלה מתוקה כדי לעזור גור אומנה בשם דייזי הפוך במדרגות:

3. קח את הזמן לשיניים

שמור מברשות שיניים ישנות ויעד אותן לשימוש בבעלי חיים לשניים לבנות פנינה (כלבים וחתולים). טיפול שיניים עוזר להפחית את "נשימת הכלב", כמו גם למחל חניכיים, אשר יכול להוביל לבעיות בריאותיות. מברשות שיני אצבע, לועס ותוספי מים להפוך את המשימה לקלה יותר. מוצר בשם מתייחס הצטברות רעה נשימת שפת גירוד פלאק. במקור תוכנן לאנשים, הקו עכשיו כולל מברשת קטנה וחכמה שכלבים ילקקו את השפה כדי להסיר לכלוך. פברואר הוא בריאות שיניים לבעלי חיים, כך לחפש הנחות על שירותי ניקיון במשרדו של הווטרינר שלך ולקבוע פגישה. ניקוי שיניים הווטרינריים לנקוט תחזוקת הבית קצת יותר על ידי הסרת הפלאק המוקשה שמצטבר לאורך זמן.



4. דאג שמזון בעליי חיין יהיה עשיר בנוזלים

זיהומים בדרכי שתן בעדיפות גבוה ברשימה של בעיות בריאות חתול יקר, אבל למניעה. ודא החברים החתוליים שלך להישאר היטב על ידי הוספת מזון רטוב לדיאטה שלך ולספק מי שתייה לקערה שלך או אפילו סגנון גופן.



5. כדי לשמור על פרעושים, קרציות ותולעי לב מונע

בטור על למה כלבים מלקקים ומחיר ד"ר אנני של חולי בעלי חי בישראל, אמר כי פרעושים הם אשמים מספר # 1. אל תיכנע לפיתוי לצמצם נגד פרעושים וקרציות מונעים לרשימת הקניות שלך, גם בחודשים הקרים ביותר, לבעלי חיים בסיכון של חשיפה בכל פעם שהם עוזבים. על ידי שחום בלתי נסבל היתושים, שוב, יש עונה ארוכה, שיזרע הרס ולהוות סיכון לתולעת מוות לבבית.




6. אל תמעיט בערכו של גירוי מנטלי

באמת יש אמת באומרו, "כלב עייף הוא כלב מאושר." אני יודע מניסיון שהחיות משתעממות נהיגת מקרי לעיסה אייפוד, נעליים ופשעים אחרים שאכלו הכלב שלי לולו התחייב, אבל יש לי עדיין לא גילו. חתולים, במיוחד אלה שמבלים את חייהם בבית, גם ליהנות מגירוי מנטלי. השקעה בצעצועים אינטראקטיביים כמו פאזלים או לשחק מצביעה ליזר לממש התאים האלה במוח ואג"ח עם חיית המחמד שלך. עווית צעצוע טק כאלואפילו יש טיימר, כך שתוכל לשמור על החתולים שנכבשו בזמן שאתה שם. כלבים נוטים להיות בעלי סטנדרטים נמוכים יחסית. גלה עסקה חדשה וכיף פאזל כוכב כלב שיכולים לשמור על הקטנים כבשו אזורים על שטיח או משטחים.



7. רכישת ביטוח לחיות מחמד או לפתוח חשבון חיסכון למקרי חירום

אני יודע מה זה כמו לשבת בוטרינר מיון של בית חולים, מאזין לרופא לתכנן את הטיפול הנוכחי - והרשימה הארוכה של הליכים יקרים נחוצה לטיפול בחיות מחמד. תאונה או מחלה בלתי צפויה יכולה להוביל לשטרות וטרינר יקרים לניקוז חיסכון. אל תחכה לבעיה רפואית להתעורר לפני שדן את התקציב משפחתי ולשקול הפעלת קרן חירום - או להשקיע בביטוח לחיות מחמד. תוכניות מאוד משתנות בהתאם לגילו של בעל החיים וסכום הכיסוי שתבחר. חברות ביטוח לחיות מחמד גדולות ביותר גם להגדיר מגבלות גיל של 10 עד 14 שנים, כך שעדיף להתחיל מוקדם. גם אם תבחר תכנית שמכסה רק תאונות, שהוסיפו אמצעי זהירות יכול לחסוך אלף. אני מעדיף להוציא את הכסף שהרוויח בעמל שעל צעצועים, יעדי נסיעות לחיות מחמד או נעליים חדשות, במקום אלו שאכלו לולו!

No comments:

Post a Comment