Thursday, January 3, 2013

עשרת עצות לאימון גור פרוע

בין אם אתה רק הבאת הביתה גור בפעם הראשונה או שאתה בעל כלב עם ניסיון, זה מאוד אפשרי שאתה יכול בסופו של דבר עם כלב שהוא יצא קצת משליטה. כלבים, כמו בני אדם, יש אישיות שונה, ולעתים קרובות הם יותר חכמים מהכלב שלך הוא, שככל שאתה יכול להתאמן.
אם אתה נאבק כדי לשלוט בגור פרוע, אתה בהחלט לא לבד. זה יכול להיות מאוד מתסכל, במיוחד אם אף פעם לא היה כלב. אבל אל תאבד תקווה. כמעט כל כלב יכול להפוך לאזרח למופת, אם אתה יודע איך לעשות את זה בדרך הנכונה.
אפשרות טובה לשקול כאשר אתה נמצא במצב הזה היא לקחת את הגור לכיתות לאילוף או שיעורים פרטיים עם מאמן מקצועי. זה לא יפתור את כל הבעיות שלך, אבל זה יכול לתת לך זמן מובנה לעבודה עם הכלב שלך ולעזור לך להבין את מה שמצפה ממנו.
עם זאת, שיעורים אלה הם רחוקים מלהיות הדבר היחיד שאתה יכול לעשות כדי לעזור לגור שלך תחת שליטה. גם אם אף פעם לא היה כלב, אתה יכול ללמוד כדי לאמן את הגור שלכם נכון, תוך שימוש בכמה טיפים וטריקים שהדורים של בעלי כלבים פתחו מוכחים.
טיפים אלה ואחרים סייעו למיליוני אנשים יוצרים קשרים חזקים ומתמשכים עם גוריה, ואתה יכול גם. היה סבלני ולהיצמד לשגרה שלך, ואתה תראה שאתה עשית התקדמות גדולה לפני שאתה יודע את זה.

הדרכת ארגז
אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות עבור הכלב שלך, במיוחד אם יש לך זמן קשה איתו, הוא היותו ארגז. אמנם זה נעשה לעתים קרובות בהקדם האפשרי, הכשרת ארגז ממש יכולה להיעשות בכל עת, והוא יעיל מאוד בטיפול במגוון רחב של בעיות התנהגות. במובנים מסוימים, אימון ארגז הוא הבסיס הטוב ביותר שניתן לבנות מערכת יחסים בריאה בינך לבין הגור שלך. אם זה כל גור בעיות התנהגות הוא מקום מצוין להתחיל.
גודלו המדויק
אחד הדברים החשובים ביותר שיש להביא בחשבון כאשר מחליטים לרכבת ארגז הגור שלך הוא שאתה צריך לקבל את התיבה שהיא בגודל הנכון. אם יש לך גור צעיר מאוד יהפוך לכלב גדול, זה כנראה אומר שאתה צריך לקנות לפחות כמה תיבות שגילי הגור שלך.
אמנם זה יכול להיות קצת מעצבן, אתה לא צריך לקבל תיבה גדולה עבור גור רק בגלל שאתה חושב שזה יגדל בעתיד. גודל הקרן הוא חשוב ביותר לתהליך הכשרת ארגז מוצלח ולוודא שאתה מקבל הוא לא גדול מדי ולא קטן מדי עבור הגור שלך באותו הזמן.
טווח ביטחון
היחס בין סכום הקרן הוא כל כך חשוב הוא שהגור שלך, כמו כל הכלבים האחרים, יש לו את האינסטינקט לישון במערה או בכספת אחרת ונוח. יש להם גם סלידה מולדת חזקה מאוד לשירותים במאורתו. ברור, זה מאוד שימושי כשזה מגיע לחינוך הגור שלך ולמנוע תאונות.
עם זאת, אם תבחר בכלוב גדול מדי, הגור שלך פשוט להתחיל להשתמש באזור אסלה ושינה באזור אחר. זה לא יפריע להתקדמות שלך רק כדי לשבור, אבל זה באמת יכול להחמיר את המצב.
ציפיות ריאליות
עם זאת, זה גם טוב שיש לזכור שלמרות שהדבר האחרון שהגור שלך רוצה לעשות הוא להפוך את היוצרות במלונה שלו, לא יכול לחכות עוד כלב בוגר יכול. להיות במגירה תעזרו לאט הגור שלך מבין שיכול להחזיק, אבל אם תשאיר אותו שם זמן רב מדי, זה יהיה סופו של דבר לתאונה.
כמתסכל כפי שהוא בשבילך, להיות טראומטי כמו לגור שלך והוא יכול לעשות הכשרה בסיר והכשרת ארגז קשה יותר בטווח הארוך. אז אם אתם מתכננים לצאת לנסיעה ליותר משעות בכל פעם, הוא רעיון טוב לתת לכלב שלך מוגבל בשטח רחב יותר ולא נעול בכלוב שלו, אולי עם כמה מגבות או עיתונים בסיר על הרצפה בחלק אחד של המתחם.
הזמן הטוב ביותר כדי לרדת במקרה הוא כאשר אתה לא יכול לצפות בגור שלך בכל שנייה, אבל אתה עדיין יכול לבוא ולקחת אותו מהבית כדי ללכת לשירותים כל שעות או יותר. בגור מבוגר יכול להרחיב בהדרגה את כמות הזמן שאתה משאיר אותו בתיבה בין הפסקות בסיר, כך שהוא לומד לצפות לצאת, אבל להיזהר שלא להאריך את המפגשים תוך כלוב מדי.
לא עוד דיכוי
זה גם מאוד חשוב שלא להשתמש בתיבה כאמצעי כליאה להעניש את הגור שלכם. הקרן אמורה להיות מקום בטוח הגור שלך רוצה להיות ואם זה הופך לעונש, זה לא יהיה כלי הדרכה אפקטיבית. הדבר חשוב במיוחד משום שהכשרת ארגז היא שימושית לא רק לפריצת הגור שלך.
אם הגור שלך הוא שמח ללכת לכלוב שלה ומרגיש בטוח כשהוא נמצא שם כדי לעזור לך לשמור על דברים כמו חרדת נטישה לפתח. כלבים הם בעלי חיים חברתיים וזה טבעי, כי הם לא רוצים להיפרד ממך. כמובן, יהיו מקרים רבים שבם אתה צריך לצאת מהבית ולהשאיר את הכלב שלך לאורכו.
אם אתה יכול לתת לכלב שלך מקום בטוח כאשר אתה לא בבית, הם יהיו הרבה יותר מוכנים להתמודד עם העדרו. חרדת הנטישה בכלבים יכולה להיות מאוד רצינית וכלבים רבים יכולים לעשות הרבה ניזק ברכוש או פגיעה אם הם להיות עצבניים ובעלים לעזוב אותם. הכשרת ארגז פרופר, לעומת זאת, היא דרך מצוינת לשמור על מצבים אלה כדי לפתח או להפסיק את זה אם זה הופך לבעיה עבורך ועבור הגור שלך.
להפסיק לכסוס
כלבים להשתמש בפה שלהם לדברים רבים, כך שזה נורמלי עבור הגור שלך לנסות חנק, נושך את הפה או ידות ורגליים כאשר אתה משחק. אמנם זה חמוד כאשר הגור שלך הוא קטן, יכול להפוך במהירות לבעיה כמו הגור שלך מתחיל להיות כלב בוגר. כאשר גורים לנשוך, בדרך כלל משום שהם משחקים. הם יכולים לעשות ניזק ממשי, משום שלסתותיהם לא חזקות מספיק והשיניים שלהם לא מספיק גדולות.
ליהנות מטבע
לנשוך הוא חלק טבעי של משחק גור, דווקא משום שהוא מאפשר לגורים ללמוד לא לנשוך ואופן כללי כיצד הוא מתאים לאינטראקציה עם אחרים. כאשר גורים לשחק, תנו מייד את כלבלב נובח או להתאבל כשמשהו כואב. אולם, הסופר הוא מסוגל ללמוד מה שהוא עשה לא היה מקובל.
אתה יכול לחקות התנהגות זו כאשר משחקים עם הגור שלך כדי ללמוד שהנשיכה היא לא טובה בשבילך או אחר גם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתאבל כפי שהיית גור אחר כאשר עקיצות הכלבלב שלך ויפסיק לשחק עד שהגור שלך הן רגועות. אין צורך להעניש את הגור מסיבה זו הגור שלך לא יפריע לך ורוצה להמשיך לשחק. אבין במהירות מה שעוצר את הזמן במשחקים ולמנוע התנהגות זו.
כלבים ואנשים
בעת שלמד את הגור שלכם לא אנשים סיביים הם חשובים, זה גם רעיון טוב כדי לוודא שהגור שלך לא יודע איך להתנהג עם כלבים אחרים. שמור על לוח זמנים קבוע של אינטראקציה חברתית עם גורים אחרים הוא דרך מצוינת לעזור לגור שלך ילמד להתנהג עם כלבים אחרים. אם הגור שלך חברות כראוי מההתחלה, מה שהופך את הדברים הרבה יותר קלים לך מאוחר יותר. זה אולי נראה כמו אהבה קשוחה, אבל זה באמת הדרך הטובה ביותר ללמד את כלבך לא לנשוך.
תוקפנות
כלב תוקפני יכול להיות פצצת זמן ויהיה בהחלט לגרום הרבה חרדה בשנים האחרונות. יתר על כן, גור תוקפנותם יכול לשים עומס גדול על מערכת היחסים שלך ולעשות את זה הרבה פחות משביע רצון ממה שהוא היה אחר. אבל אם אתה מתחיל לשים לב לסימנים של התנהגות תוקפנית בכלב שלך, אל ייאוש. אתה תמיד יכול לסיים אותו ולעזור לכלב שלך כדי ללמוד להיות חבר טוב של חברות, משק הבית שלך.
יהיה אחראי
הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי לעזור לשמור על הגור שלך מתנהג בצורה אגרסיבית כדי לבסס את עוצמה כהרבה אלפא בבית. כמו כל הכלבים, הכלב הוא חיה לארוז וללכת עם אינסטינקטים של בחירה זו. הוא רוצה להבין איך זה תואם את המבנה החברתי של המשפחה, מה שאומר שיש לך לדעת שהוא חבר בלהקה, ולא את הראש.
כמו כן, אם הגור שלך לא מכיר בסמכותו כאלפא בבית, אז באמת אין שום סיבה שתשמע. הוא מרגיש שהוא עדיין יכול לקרוא תיגר על סמכותו, כי בדעתם שהם שווים. זה בהחלט יכול להוביל לתוקפנות הגור מתחרה איתך לתפקיד אלפא, וגם יכול ליצור הרבה בעיות התנהגות אחרות.
רשות בהתאם
אז איך אתה לבסס את הסמכות שלך? המפתח הוא באמת לקבוע כללים ולאכוף אותם באופן עקבי. נשמע פשוט למדי, ויכול להיות, אבל עדיין עושה באמת. אתה לא יכול רק לאכוף את הכללים כאשר יש לך זמן לזה, או כאשר אתה רוצה. אתה צריך לפקוח עין על הכלב שלך ועדינות אך בתקיפות לתקן כאשר היא משאירה את הקו.
ההתנהגות הגרועה ביותר של הגור שלך כבר פתחה, קשה יותר לפני שאתם מתחילים אותו, טובים יותר. אבל זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל בדרך הזאת. זוכרים שהרגיז יותר ויותר מתוסכלים ולא לבלבל את הגור שלך. היה לו שום רצון לעשות את דבר נכון ואת מה שאתה רוצה, אבל זה תלוי בך כדי לתקשר בצורה יעילה מהי.
נושאי מזון
אחת הצורות הנפוצות ביותר של כלבי תוקפנות לפתח תוקפנות מזון, לבעלי חיים והן לבני אדם. אחרי הכל, לגשת לאוכל הוא חיוני להישרדותם של בעלי חיים בסביבתם הטבעית והכלב שלהם באופן טבעי רוצה לעשות דברים שמקדמים הרווחה שלהם. יתר על כן, בטבע, הוא אופייני לאלפא של החפיסה לאכול ראשון ולאחר מכן לתת את שאר החבורה המותרת לאכול.
לפיכך, אלפא נחשב נותן של אוכל, וזה התפקיד שאתה רוצה בשביל עצמך. שתיים שווי חבילה אחת יכולה להילחם על אוכל, אבל חבר של החפיסה לא יכול להילחם באותה הדרך אלפא. בגלל זה דינמי, להגדיר שגרה תקינה של מזון וזמני ארוחה היא דרך טובה לחסל תוקפנות מזון גם אלפא ולהבטיח את התפקיד לעצמו.
המפתח לחיסול תוקפנות מזון בדרך זו הוא לוודא שהגור שלך יודע שאתה אוכל כי אתה מאפשר את זה. אל תתנה לזה ללכת לקחת אוכל מהיד שלך או לדחוף אותך מהדרך כדי להגיע לצלחת שלך למקום השני. לשבת ולהמתין בסבלנות לתת היתר לאכול ברגע שהוא נרגע רק. זה מתקשר במהירות שאתה האדם נותן לחם - לא לוקח את זה.
ההתקפה של פחד או כאב
אם הגור שלך פתאום מראה סימנים של תוקפנות שלא היו שם קודם, ייתכן שתרצה לשקול את הפחד או כאב. כלבים שנמצאים בכאב, כמובן, מנסים להפחיד את האחרים כדרך להגן על חולשתם. באופן דומה, הגור שלך יכול לנסות להפחיד אותך או לאחרים עכשיו, אם רע. הם יכולים להיות גם חוששים שאם אתה נוגע בו, אתה עושה יותר ניזק.
כאשר התנהגות תוקפנית מתפתחת פתאום, יש סיכוי טוב שהמחלה או פציעה היא אחראית. לכן חשוב שהגור שלך לוטרינר במהירות, ולכן אובדנם אינו יכול להיות התנהגות מתמשכת ואגרסיבית לא להידרדר למצבים אחרים.
כמו כן, ודא שאף אחד לא לוקח או מייסרים את הגור שלך. ילדים צעירים ואחרים שלא יודעים טוב יותר ניתן למצוא נפצעו או לבלבל הגור שלך על ידי שימוש לרעה, הוא גם יכול לגרום למהירות הגור שלך לפעול בתקיפות כלפי אנשים בגלל שהם מפחדים ממה שהם יעשו.
החשיבות של סוציאליזציה
ודא הגור שלך רואה אותך כאלפא הוא די הכרחי למערכת יחסים בריאות בין שתיים, אבל זה לא הדבר היחיד שאתה יכול לעשות כדי למנוע את פיגוע. בואו הגור שלך אינטראקציה עם אנשים רבים ושונים וכלבים ככל האפשר יסייעו לך ללמוד שיש מה לפחד ממפגשים עם זרים ובעלי החיים. זה יהיה גם הזדמנות בשבילו ללמוד מה התנהגויות מתאימות במצבים האלה ויכולות להיות כלי נהדר כאשר אתה מנסה לעצור או למנוע התנהגות תוקפנית.
למה זה חשוב הכשרת רצועה
כפי שאתה בוודאי מתחיל להבין את עמדתך להגדיר לעצמך בעיניים של הכלב שלך יש הרבה מה לעשות עם איך היחסים ביניהם מתפתחים. וזה יהיה השפעה משמעותית על התנהגותו של הכלב שלך. אתה חייב להיות בלעדי והכלב שלך צריך להכיר בסמכותו.
אימון הכלב שלך ללכת כראוי עם רצועה הולך יחד עם דברים רבים אחרים שדברנו. כשאתה והכלב שלך יוצאים ביחד, חשוב לזכור שאתם עדיין בתשלום. הסביבה יכולה להיות שונה, אבל עדיין יש להכיר בסמכותו, ולהתנהג בהתאם.
אינה ריק
הולכים לטיול הוא מאוד מרגש עבור הגור שלך והנטייה הטבעית שלך היא למשוך את החגורה ומנסה ללכת מהר יותר ממה שאתה. אתה תמצא כל מיני דברים שאתה רוצה להריח, לחקור ולצוד, אך מאפשר לך לעשות את מה שיהפוך את הנסיעה פשוט חוויה לא נעימה עבורך ולהפוך את הכלב שלך חושב שאתה טוען בזמן ההליכה.
אם הגור שלך מתחיל לחשוב שהוא בתשלום כאשר אתה בחוץ, זה גם נוטה יותר לפעול באגרסיביות כלפי כלבים אחרים ואנשים שאנו נתקלים לאורך הדרך. עם זאת, כאשר אתה לאמן את הכלב שלך ללכת כראוי ברצועה, אתה באמת ללמד אותו להיות זהיר בעת הליכה במקום כל הדברים המעניינים האחרים שהוא יכול לראות. וזו היא הדרך הטובה ביותר כדי להפוך את הרכיבה שלך בטוחה ומהנה עבור שניהם.
רתמות בטיחות
גם אם הכלב שלך הוא מאומן היטב, זה עדיין חשוב בשבילך כדי לשמור על המפרץ כשאתה הולך בשכונה או נטילת סוגים מסוימים של מצבים. כאשר הגור שלך מצטרף אליך ברצועה, אתה יכול לראות ולשלוט במה שהם עושים כל הזמן. זה אומר שאתה יכול להפסיק לאכול או משהו לא להיכנס או להתקרב ולקפוץ על אנשים שלא יכול להכיל את החדירה חייב.
זכור, לא משנה כמה ידידותי הכלב שלך הוא, תמיד יהיו אנשים שמפחדים מזה או להרגיש מאוים על ידו. לא כל כך הרבה בעיה כאשר הכלב הוא גור, אבל אם יורשו לנוע בחופשיות ולהתמקד אתה רוצה, הוא יגיד לך שזה בסדר להתנהג כך וימשיך לעשות כך בבגרות.

הדרכת Clicker
הכשרת Clicker היא שיטה יעילה במיוחד כדי ללמד את הכלב שלך מגוון רחב של פקודות. זה בהחלט שימושי לכל גור, אבל יכול להיות יעיל במיוחד לפרוע או קשה. פעמים רבות, הגור שלך, כי הם פשוט לא עושים את מה שמצפה ממנו וההכשרה Clicker היא דרך מצוינת לתקשר בדיוק מה התנהגויות רצויות.
כיצד אימון קליקר
כל מה שאתה צריך כדי להשלים קליקר טירונות עם הגור שלך כמה פינוקים ושלט. קליקר הוא מכשיר קטן שאתה יכול להתחבר ללחץ על צליל מסוים ואתה יכול לקנות אחד בכל חנות לחיות מחמד.
כדי להתחיל אימון קליקר הגור שלך, אתה רוצה ללמד אותו קודם לשייך את הלחץ של גמול. לכן, לחיצה אחת ולתת את הגור מייד לטיפול. חזור על פעולה זו במשך כמה ימים במהירות ללמד את הגור שלך, כי הלחץ הוא טוב.
ואז להתחיל לחייג את ההתנהגות הטובה שמשחק עם הגור שלך בלחיצה אחת. כל פעם שהגור עושה משהו כמו לשבת, לשכב או ללכת איתך ברצועה, לחץ ולתת לו את תענוג. לחיצה בדיוק כשהכלב שלך מבצע התנהגות שאתה רוצה לבנות, התנהגות זו יכולה להיות קשורה לחוויה חיובית. זה הופך את הכלב שלך רוצה לשבת בגלל שאתה חושב שיש לך משהו טוב כאשר הוא עושה.
לאחר שבדקת את ההתנהגות, זה זמן לצרף לזה גם פקודה. להתחיל ליהנות הגור שלך כמה פקודות בסיסיות להתנהגויות שסמנתן. מאחר שהוא כבר יודע מהמפגש הזה הוא דבר טוב, הוא יהיה שמח לעשות את זה כשאתה אומר לו.
השתמש בזמן זה עם הגור שלך הוא לא רק מועיל, כמו שאתה לומד לציית. היא גם יוצרת קשר חזק בין שניכם כפי שאנו פועלים ביחד. הגור שלך יעריך את תשומת הלב שלך, במיוחד, ויהיה תוכן הרבה יותר כשאתה יודע שעושה את מה שהוא רוצה לעשות.
שמור על סדר
הכשרת Clicker היא בהחלט דרך יעילה מאוד כדי ללכת על אימון הגור שלך. אבל לא משנה מה אתה משתמש בשיטת אימון, תקבל תוצאות טובות הרבה יותר אם הם גם לשמור על לוח זמנים קבוע של אימונים ופעילויות אחרות. הגור שלך ירגיש בטוח יותר כשהוא חושב שהוא יודע מתי דברים צריכים לקרות ולמה לצפות ויהיה טוב יותר, כי בהתנהגות זו.
לגרום לחרדה
אם אתה עדיין לא לתכנת מחדש את הגור שלך תמיד יהיה ביתרון משום שהוא לא יודע מתי להיזהר ומתי להרפות. זו תהיה ללא ספק לקבל לפעול, ואף עלולה לעשות את זה יותר סביר להניח כי תוכל לפתח בעיות חרדה. יתר על כן, הפיתוח והתחזוקה של שגרה צפויה הוא דרך מצוינת לשמור על הגור שלך רגוע והתנהג למופת.
המוקד היה
לוחות זמנים הם גם דרך מצוינת לקבל מישהו בזמן אחד עם הגור שלך לצרכימים שלך. גורים באופן טבעי תמיד צורחים על תשומת לב, אבל עם כל שאר הדברים שקורים בחיים שלך, אתה לא יכול תמיד לתת להם את תשומת לב שהם מחפשים. אם זה לא קורה, לעומת זאת, רק הסתיים עם גור שהוא כל הזמן למשוך את תשומת לב מכל סוג - טוב או רע.
כדי להפחית את הלחץ עליך והגור שלך, עדיף להזמין זמן מסוים בכל יום האינטראקציות ביניהם. הגור שלך בקרוב ללמוד כי תקבל הרבה תשומת לב במהלך אימון או משחקים, אבל צריך להשאיר לבד בפעמים אחרות. כמובן, זה לא יקרה באופן מיידי, אבל עם חיזוק רגיל, התכנית תהיה חלק מהטבע השגרתי של הגור שלך יותר מדי.
יהיה אחראי
קבע לוח זמנים ולכוון את פעילותו של הגור שלך גם מחזק את מעמדו כמנהיג בבית. זה הופך את הכלב שלך נוטה פחות לאתגר את סמכותם ויותר מוכנים להישמע לפקודותיו.

הגדרת הדין הקודם
אחד הדברים שהכי הקשים לאמן את הכלבלב חדש הוא לא לתת להם לברוח עם משהו שיכול להיות בעיה בהמשך. כמעט כל הדבר חמוד כלבלב חדש נעשה במקום הראשון. עם זאת, יש הרבה דברים שלא משנים הרבה, כאשר גור שלא יכול לגרום לבעיות ברגע שהם קצת יותר גדולים.
ביס וקפיצה הם שני דברים העיקריים שנופלים בקטגוריה הזו, אבל מאפשר הגור שלך לצאת איתם וגם התנהגות בלתי רצויה מחזקת את הרושם שאתה לא אחראי יחיד. קשה ככל שזה עשוי להיות לחוק עם כדור הפרווה המקסים שרק נכנס לבית, לך תהיה הרבה יותר טוב מאוחר יותר, אם אתה מתחיל מוקדם.
לעולם לא מאוחר מדי
עם זאת, גם אם אתה לא מתחיל לבנות את הסמכות שלך ושגרה עקבית כאשר אתה מביא הביתה הכלבלב שלך, זה לא מאוחר מדי להתחיל. בהחלט לא יהיה קלה כמו לשבור כלב מההרגלים רעים שלך פעם אחת ופתח, אבל ניתן לעשות זאת עם קצת סבלנות ועבודה קשה.
ציפיות ריאליות
כשאתה עובד עם הגור שלך, אתה צריך לזכור שגם אם זה אומר לעשות את מה שאתה רוצה, יש לו מגבלות. זה חל על כל מיני דברים. לדוגמה, הגור שלך יכול להבין שאני לא צריך ללכת לשירותים בבית, אבל הוא עדיין לא יכול מבחינה פיזית ממתין זמן רב מדי כדי ללכת. אז אם אתה הולך בזמן, לא יהיה תאונות.
בדומה לכך, טווח הקשב של הגור שלך הוא לא תמיד רק במקום הראשון. בהדרגה להאריך את הזמן, אבל כשאתה מתחיל עם אימונים בטוחים קצר ומהנה לשמור. אם תנסה ללחוץ על הגור שלך לשים לב אליך ולבצע פקודות שחורגות מהמגבלה לסוג זה של פעילות רק כדי לחוות שלילי ומתסכל עבור שניהם.
לפי לוודא כי הציפיות שלך הן מציאותיות עבור הגור שלך בהתאם לגיל שלהם ולעזור לשמור כיף פיתוח חינוך וקשרים חיוביים.
גזי הפליטה
לעתים קרובות אנרגית גור ממושמע פשוט הרבה יותר מדי ולא יודעת מה לעשות עם זה. גזעים שונים יש רמות אנרגיה בוודאי שונים מאוד, אבל כל הגורים הם חבילות קטנות של אנרגיה. אם הגור שלך הוא כל זמן מקפץ מסביב לבית, לשבור דברים או להסתבך, אתה יכול רק לנסות לפתור את האנרגיה העודפת.
זה עלול לקחת קצת זמן, אבל תהיה לך כדי לנסות ולהבין כיצד הפעילות היא מספיק עבור הגור שלך ולוודא שאתה מקבל כל יום. בטח תהיה מופתע עד כמה טוב בהרבה את ההתנהגות של הגור שלך תהיה כאשר הוא עולה על גדותיו עם עודף אנרגיה כל הזמן.
היווצרות משופרת
עזרת הגור שלך לעבוד את האנרגיה עודפת היא גם דרך טובה לעשות אימון יעיל יותר. גור יהיה חזק מדי, אפילו חזק יותר מטיפול הרגיל והפקודות הבאות. עם זאת, אם אתה לוקח את דרך ארוכה לפני אימון או משחק עם פריסבי לזמן מה, הגור שלך יהיה הרבה יותר מסוגל להתמקד וללמוד את מה שאתה מנסה ללמד.
בריאות טובה יותר
ואל תשכחו שכלב פעיל הוא כלב בריא. כמו בני אדם, כלבים נוטים לבעיות משקל מתפתחים ובעיות רבות הקשורות לבריאות, אם לא מקבלים מספיק פעילות גופנית. אם אתה רוצה לעזור לכלב שלך להישאר בריא ולהימנע מכמה חשבונות וטרינר כבדים בהמשך שגרת פעילות גופנית סדירה. כמו כן, לקחת את הכלב שלך הפעילות הגופנית הסדירה יכולה להיות טובה גם בשבילך.
תפסיק לחפור
במיוחד אם יש לכם גינה, גילה שהגור שלך אוהב לחפור. ולחפור ולחפור ולחפור. כמובן, זה לא הופך לנוף אטרקטיבי מאוד והוא יכול להתחיל לגרום לבעיות אמיתיות במערכת היחסים שלך עם הגור שלך, במיוחד ככל שהוא גדל. במובנים מסוימים, ההתנהגות של החפירה יכולה להיות קשה לעצור.
אחרי הכל, את החפירה של אינסטינקט מושרש מספיק עבור הגור שלך. כלבים בטבע לעתים קרובות ישנים להתחפר ולחפור בורות כדי לקבור את חפצי ערך, כדי שאחרים לא. עם זאת, אתה לא יכול לקבל את הגור שלכם קורע את החצר שלך מלא על בסיס קבוע. אז מה אתה עושה?
סיבות הגדלה
כאשר אתה מנסה לרפא טעות חפירת הגור שלך, הדבר החשוב ביותר הוא להבין למה להתחיל לחפור. זה ייתן הרבה מידע על איך לתקן את התנהגותם. לדוגמה, אם הכלב שלך הוא כל זמן חופר לממתקים נקברו לתת, ייתכן שתוכל לתקן את המצב השאיר אותו לא רק בחצר עם מפלגתו.
כמובן, מצבי חפירה רוב הם יותר מסובכים מזה, אבל באותו עיקרון עדיין תקף. גורים רבים שנותרו בחצר בכוחות עצמם לתקופות זמן ארוכים כדי לחפור כי הם משועממים או משום שיש להם יותר מדי כוח ולא יודעים מה לעשות עם זה. הדרך הטובה ביותר להפסיק לחפור, היא התוצאה של אחד מהמצבים האלה הוא לעסוק הגור שלך בפעילות יצרנית. אם תיקח אותו לטיולים ארוכים או באופן פעיל לשחק איתו, אתה תסיר את הדחף לחפור ולעתים קרובות יכול לחסל את ההתנהגות.
עם זאת, יש גם גורים לחפור רק בגלל שזה כיף בשבילם. במקרה זה, ייתכן שתרצה לשקול הקצאת חלק מהחצר שלך במיוחד לכלב שלך לחפור פנימה נטישת אדמה לרך וקל לחפור ולקבור חלק מהפינוקים האהובים עליהם או צעצועי כלב כדי לעזור נעשה גרוע רעיון. אם אתה עושה אותו למקום אטרקטיבי יותר לחפור, צריך להיות במהירות תוכל להגביל את פעילותם של הכלב שלך חופרת באזור זה ולשמור את שאר הגינה שלך בעצמך.

בעיות Barking
עוד התנהגות נפוצה בעית כלבלב יכול לצאת מכלל שליטה אם לא מטופלת במהירות הוא נובח. זהו עוד התנהגות רעה אולי נראית חמודה בהתחלה, אבל הופכת לבעיה מאוחר יותר בחייו של הכלב שלך. כמו התנהגויות רעות רבות אחרות שדברנו, נביחות יכולה להיות גורמים רבים, ולכן חשוב לדעת למה הכלב שלכם נובח אם אתה רוצה להפסיק.
מדוע כלבים נובחים
כלבים נובחים בגלל סיבות רבות. זו התנהגות טבעית ויכולה להיות יישומים מאוד חיוביים. עם זאת, נביחות בזמנים לא הולמים היא בעיה עבור בעלי כלבים רבים. הגור שלך עשוי להיות נובח כי הוא משועמם, רוצה תשומת הלב שלך, הוא נרגש או כועס, או סתם כי זה כיף לנבוח. כמו כן, יש לזכור כי גזעים מסוימים של כלבים נובחים עבור רבים, במיוחד הרבייה של כלבים. אז אם הכלב שלך הוא אחד מהם, זה טבעי לחלוטין לנבוח.
כמובן, זה לא אומר שזה בסדר לגור לנבוח כשהוא רוצה ויצטרך ללמוד. וזה נכון שחלק מהכלבים נובחים ומנסים לשלוט בכם. בגלל שיש כל כך הרבה סיבות שהגור שלך יכול לנבוח, קל לראות שאתה צריך להבין שהתנהגות זו נובחת, אתה יכול לתקן את זה.
במקרה של הגור הנובח לנסות להראות דומיננטיות, זה הוא כמובן חשוב להעריך מחדש את מעמדו במשק הבית והיחסים שלהם עם הגור שלך. אתה כנראה לא היה טוען במלוא הסמכות והם מסוגלים להראות הגור שלך שאתה אחראי בלעדי לנביחות עשוי לעצור.
מצד השני, אם הכלב שלכם נובח מתוך פחד או חרדה, במיוחד כאשר נותר לבדו, אתה צריך לעבוד על תיקון הבעיה הבסיסית וצריך להפסיק לנבוח מדי. וכלבים שנובחים מתוך שעמום או תשומת לב כנראה צריכים את תשומת לב ופעילות גופנית מובנית יותר בלבד.
הפקודה "השיחה"
עם זאת, אם הכלב שלך הוא גם חברה, וממש וממשיך לנבוח, ייתכן שתרצה לנסות ללמד את הפקודה "לדבר". בטח, זה אולי נראה אינטואיטיבי חסרונות קצת ללמד כלב לבצע בדיוק ההתנהגות שאתה מנסה להסיר. אבל האמת היא שאם אתה עושה את התנהגות הגור שלך לנבוח על פקודה מבוצע, זה יהיה הרבה פחות סביר לנבוח ללא קבלת הצו הראשון.
מסקנה
גורים זקוקים להרבה טיפול ותשומת לב, במיוחד כשהם צעירים מאוד. למעשה, אנשים רבים לא מבינים עד כמה עבודה זה יכול להיות כדי להביא הביתה כלבלב חדש ורכבת להיות חבר יצרני של המשפחה.
עם זאת, זה יכול להיות חוויה מתגמלת מאוד, ואם אתה מוכן להשקיע הזמן והמאמץ. זכור כי הגור שלך לא רוצה לרצות. הרבה ממה שגורם להיווצרות ציפיות שגויות גור אינם עקביים או לא מציאותיים. עליך להבין שהגור שלך הוא מסוגל להבין וכיצד לתקשר את רצונותיהם אליו. ברגע שיש לך את זה, שאר תהליך האימון הוא משב רוח.
הבנת הגורמים
כנראה הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כשהוא גור שכבר החל לפתח בעיות התנהגות הוא לקחת את הזמן לקחת צעד אחורה ולזהות את הגורמים של התנהגויות אלו. פעם עשה, זה יהיה הרבה יותר טוב מסוגל להבין איך לחסל את שגרת הגור שלך.