Sunday, March 17, 2013

איך לומדים על אילוף כלבים והתנהגות

אימון כלבים יכול להיות מיוחד או נישה מסויימת. אתה יכול לעשות את אימון גור הכשרת ציות תחרות אילוף כלבי ציד אימוני זריזות אימון קליקר אימונים וכו, הבאת דואר צווארון וכן הלאה. אתה יכול אפילו לבחור את הגודל והטמפרמנט של הגור, או גזעים המתמחים בהכשרה מלמדים על התקשורת בין הבעלים של הכלב והכלב. אז אימונים קצת, אם אתה רוצה, אתה יכול פשוט כלים, שיטות וסוגים של כלבים. אתה יכול לעשות את זה, והם עושים עבודה טובה מאוד שלו, בהנחה שאתה יודע איך להסיר את האישיות של כלב.

תגובות התנהגותיות לגירויים משתנים בכלבים שונים. אתה יכול להתמחות קצת כשאמרת שאתה לא כלבים תוקפניים או כלבים מעל גודל מסוים. עם זאת, כדי להצליח בדעה, ההתנהגות הצנועה שלי, וצריך להיות מסוגל למצוא מגוון רחב של כלבים לעבודה. זה מאוד חשוב לדעת שהרבה אישים בודדים של כלבים, וכי כלבים מסוגלים לקרוא. אתה גם רוצה מידע רב ככל האפשר על השיטות השונות וכלים שם כדי לתפוס.

איך אתה חושף את עצמך לידיעה הזאת? למעשה, אני מנסה לעבוד על אתר (עם אנשי מקצוע כלבים אחרים), שהפך לכלב נחייה, ושני מאמנים שבאים למשאבים הקיימים. אני מקווה לעשות באזור שלך. בינתיים, הנה כמה טיפים הבוסס על הניסיון והמחקר האישי שלי.

מחפש מקומות או אנשים שיכולים מורה, בבקשה לקיים השיעורים הבאים אני כבר למדתי בדרך הקשה:


מטעה. אין רגולציה בענף אילוף הכלבים. רק משום שמישהו אומר שהוא "המאמן הטוב ביותר הכלב בתל אביב" או "מיסת מאמן # 1 כלב" היא לא. אני שואל את כל מי שהתפאר בדבר כדי להראות לי את הנתונים, מאמרים ואנשי ציבור כדי להצדיק את התרברבותו. להבין ששום דבר לא מונע מהם לעשות קול כזה גדול. זה קל כדי להיראות מרשים עבור מתחילים או מאמן טירון (ומאמנים ניתן להציב איכויות מרשימות, אבל מספר אחד או הטוב ביותר של האזורים הגיאוגרפיים האלה, לא אחד מהם). מאמנים הרבה פעמים לא רואים שמאמנים אחרים (מלבד עוצמה) סייעו לתלמידים למלא את יעדיה לחלוטין, בנוסף לשירותיהם. זה גם יסביר מספר שנים (לא שבועות או חודשים) של התלמיד שלך היה קורה להם להתקדמות לפחות. קח בחשבון שהאנשים אלה הם, במקרה הטוב, לא אמינים. כל מי שמרגיש צורך לרמות אחרות על היכולות שלהם ולא אובייקטיבי וכן, לא הכי הטוב באזור (וכנראה גם לא יגיד לך שזה שיכול לעזור). אתה עדיין יכול ללמוד מהם, אבל אתה חייב לקחת רברבנות עם גרגר של מלח.
עולם הכלב נפוטיזם-העולם של כלבים יכול להיות מאוד תלוי בחברויות ומערכות היחסים. אלף כלבים יכולים להמליץ ​​על זה, אפילו אם יש להם ספקות לגבי כישורים רק בשל קשרי מסחר. לעתים קרובות מאמנים ממליצים ללקוחות שנמצאים הרחק מהם למאמן אחר, ושניהם רוצים מערכת יחסים זו נובעת מהעובדה שהוא מבוסס על שני המשך פעילותם. עם זאת, יש לזכור, ייתכן שתצטרך ליצור קשר ולא כלום אישי עם DO ממוקד בכיוון הנכון.
הלמידה לא צריכה להיות משולמת עבדי עבודה אם אתה משלם אלף דולרים לחינוך, ואתה מוצא את עצמך עושה דברים שלא קשור (או צורך) תופיע לאילוף כלבים, כנראה מישהו מצא דרך לנצל שירותים אחרים לשלם ההתמחות שלהם. חרא צולע כל יום של עסק משלי, ומישהו היה צריך לשלם עבור התמחות, לא הייתי מצפה מהם דברים שלא באמת להכיר את האימון. לפעמים אתה יכול לנהל משא ומתן בעבודת ידע, וזה שונה.
למידה לא צריכה להיות מוגבלת ביכולת שלך למאמני חינוך אישיות מלא כלב לפעמים יכול להיות קצת דרקוני. זה נכון במיוחד למי שלא היה לו השכלה מלאה עצמו. יכולים להיות שהם למדו ממישהו שרצה להיות הסמכות הבלעדית שלו, וזו הדרך שהם בוחרים להתייחס לאחרים מוזמנים ללמוד מהם. שים לב שחלק מהמורים לא רוצים אותך כדי לנהל את החינוך שלהם. עם זאת, אתה צריך להרגיש חופשי לקרוא, לדבר ועל כל שיטה שרצונך להוסיף לחגורת הכלים שלך ללמוד. אוהב כשאתה הולך לקולג', אתה יכול לבחור תכנית הלימודים והמורים שלך. בזמן שאתה צריך ללמוד ולהקשיב למורה והכיתה מחוץ רעיונות וערכים משלהם.
מקלטים נוטים P + רק-לכל מאמן משתמש בחיזוקים חיוביים (R +) אימון כדי להצליח. עם זאת, יש דרכים אחרות להפוך לאילוף כלבים מוצלח מדי. הדינמיקה של תנועה של מאמנים, וטרינרים וחוקרי התנהגות באה מה שאני מחשיב תכנית שיווק לשמור הגרועה ביותר של תעשיית אילוף הכלבים בהצלחה. הבעיה היחידה הייתה שלא כל הכלבים (אם כי אולי יותר מהכלבים לעשות) לא אימון "עוגייה החותכת" עובש או התנהגות כדי שיתאימו. כלבים מקצועיים רבים אינם מודעים למה שקורה, נפלו לתוך תכנית שיווק זה. כמו כן, חשוב לציין כי המקלטים בדרך כלל לא ממש יש את האמצעים לקנות מאלף כלבים על צוות. יתר על כן, את האחריות להתנהגות שעלולה להיחקר שחררה כלב בציבור נבערת מדעת ולא מוכנה יוצרת אחריות גדולה. אז בזמן שאתה לומד על אישיות כלב וניהול של מגוון רחב של כלבים, יהיה רק ​​חלק קטן מהאימון של אילוף כלבים. זה יכול להיות מאוד מתגמל וחינוך הם אינפורמטיבי. יתר על כן, אין כל פסול בגבייה למשוך, מזון / מוטיבצית צעצועים, ושיטות כאלה בכל מקום. כדי לעשות טוב, אתה יכול מאמן שמתמחה ואתה אילוף כלבים מוצלח לסטנדרטי שאפשר למצוא.
בית הספר לאילוף כלבים יש מספר IMHO הידוע כלב אימון הספר בסיס ידע טוב לתת. החסרונות? הם יקרים, רחוקים מאוד אם אתם לא גרים באזור הגיאוגרפי, ובחלק ממרחב המחיה שלהם הוא דיווח להיות מחוספס (לעומת זאת, אתה יכול להישאר במלון או בדירה, בעת שיש). כתר משולש והלאומי K9 הם מאוד דברו. זכור, זה לא אימון אימון הכלב שלך. באופן כללי, בתי ספר לא הייתם מותרים רק לעבוד ולאמן את הכלב שלך, אלא גם להציע כלבים שונים כדי שתוכלו לעבוד עם! בתי ספר מקוונים כמו ABC, CAS מכון, וקארן פריור אקדמיה הם של אילוף כלבי הלך רוח מסוים. לכן, המידע שהושג באינטרנט ללא תיקונים, את הכלים המשמשים בדרך כלל, ושיטות מהכת של אילוף כלבים מאושרות. אם תבחר להשתמש בכל הכלים באילוף כלבים או לא, לעניות דעתי, אתה צריך לדעת על כל מה שיכול בתבונה ובידע של השיטות שלהם לסטודנטים שלהם לתקשר.
ארגונים מקצועיים וכיצד הם יכולים לסייע לארגונים מקצועיים, הם נפלאים, כי הם לשים אותך בקשר עם אנשי מקצוע אחרים דרך קבוצות מקוונות. שם תראו המון מידע על כלים, שיטות, בריאות ובעיות פוליטיות בעולם הכלב (או לפחות אלו שאינם נתונים לפיקוח ומעורב במצור מההערות שהם לא רוצים. הארגון המקצועי שלי הוא הארגון הבינלאומי של כלבים אנשי מקצוע (IACP). אני אוהב את הארגון הזה, כי זה מאוכלס בעיקר מאמן, אבל יש להם אנשי מקצוע רבים אחרים בארץ. לכן יש חילופי רעיונות בין בעלי כלבים, groomers, וטרינרים, et al. לדעתי, זו היא הטובה ביותר או אחד מארגוני הכלבים המקצועיים הטובים ביותר. אתה יכול להיות חבר באיגוד הלאומי של אישור מדריכי ציות כלב (NADOI) ברגע שיש מינימום של חמש שנתי ניסיון באימוני ציות (שנים כמדריך). שני הארגונים יכולות כולל בדיקות שנכתבו ומופעים ביצירתו. "יש אבדו את כל הכבוד להתאחדות לחיות מחמד כלב מאמנים (APDT). מדריכים גם בודקים התעודות שלהם במבחן אמריקאי בקפדנות מרובה. מאותן סיבות שאני לא אכפת להם כמה ידוע חוקרי התנהגות ומאמנים, הארגון מדבר על שני צדי הפה שלו במקום להינשא אמונה שברור כי כמו שהוא. אם הם באמת יחליטו בצד אחד, אני הייתי מצטרף. רווחים הם יותר מדי עבור כונן הזה ארגון במקום שירות לעמיתים.



חוקרי התנהגות, אני יודעת של התנהגות מעטים ידועים, ולא חשבתי יותר מדי מהם. עם זאת, זה לא אומר שאין שם מוכשר ובעל ידע התנהגותית. ד"ר ניקולס ואיאן דנבר שזרועים התעשייה עם חלק מהשיווק המזיק ביותר והמידע שאני יודע. ד"ר פרוזאק היה תרופת הפלא לכלבי התנהגות מאותגרת בכל מקום, והתעלם לחלוטין כי בעלי כלבים חסרי אחריות או חוסר אימון יכולים לעשות כלבים משוגעים. איאן דנבר צריכה לשמור על התיאוריות שלו על בית הספר וחברות גור, אך במקום זאת הוא התעלם מהאישיות של כלבים שמגיעים מנסיבות שונות מאוד או להעמיד פן שאינך קיים לחלוטין. הוא יצר קרע גדול בתוך איגוד אילוף כלבים מקצועי עם ההשפעה שלו. מעניין, לא נולד בארצות הברית, אבל במדינות שבם יש דעות קיצוניות על אילוף כלבים וטיפול. אם יש לך מומחה התנהגות שיש מוכח וניתן לאימות באילוף כלבים כדי למצוא, אני חושב שמישהו ראוי למחקר או נושא לאתר.



יש ריבון-טוב, הרע והמכוער שם בחוץ. למעשה יש מצוין. הם לא בטלביזיה. לעתים קרובות הם ישנים ולא מאוד להימכר :) קמצן בעולם כמו לראות אנשי כושר גופני ושיחה אטרקטיבית על כל סוג של מיומנות. יש אימוני ג'וליה צ'יילדס תעשיית כלב בחוץ. אני לא יודע את כולם. למעשה, ממש הקשה למצוא אחת שהיו שווים, ועברו כמה מכוער. מי שמצאתי את השטר הם (ואני מכיר את כולם, חלקם הסולו מפורסם) מרגוט וודס, ויויאן ברגמן, מרטין דלי, ג'ורג' הובסון, דואן, סקוט לוסון קרולין ג'ואן וג'ניס גאן. לא קל למאמנים שבאמת מצטיינים במקצועם, אבל הנה מקום להתחיל למצוא. שלב את זה עם ארגונים המקצועיים הדרושים, ואתה מתחיל לשים לב שאתה הצבעת בכיוון הנכון. הערה *** רוב אם לא כל המאמנים האלה מנוסים מאוד בטכניקות של התנהגות.
מה צריך להיות מכוסה בחינוך / התנהגות שינוי האימון?

מידע רב ככל שאתה יכול ללמוד על היווצרות חגורה באופן קבוע כלב זקן מוכן ללימוד לרמת אימון גור (תחרות AKC או איזשהו תקן מדיד המבוסס על שיקול דעת של גורמים החיצוניים). אני מדבר על, אבל ראלי טירון או CGC, פתוח, ויצירת הרווחים. לכל הפחות, אתה צריך להיות מסוגל לקבל את תואר כלב מסייע בכלבים מסוימים מקבלים.
מידע נוסף על כל שיטות אימון שיכול ותתחלנה לתת לך מושג על איך להתאים ולשנות את התנהגותו של כלב אינו מראה התנהגות מקובלת.
בהתייחסו התנהגות לפעמים חורג מעבר למסגרת של אימונים מסורתיים. זה לא לעתים קרובות שאתה צריך לאמן את כלב להברשה, או באופן ידני, או להיות מלוטף בחזית לקבל. לחקור וללמוד מאנשים שדרושים כדי לצאת מהתיבה נותן לך רעיונות לעתיד. הם לא יכולים לקבל את כל התשובות, אבל נותנים לך מושג איך לצאת מהקופסה עצם, כך שהם הגיוניים.
ההתנהגויות שאינן טבעיים לכלב ומקובל בעולם הכלבי. זה לא אומר שאנחנו צריכים לחיות איתם או לקבל, אבל זה נותן לך הבנה טובה של מה הוא באמת יוצא דופן אימון ומה לא.
שפת גוף והבעות פן של הכלבים. (אתה לא רוצה בליגה עם זה, אבל אני רוצה לדעת)
מרוץ תכונות והבדלים. (אתה לא רוצה בליגה עם זה, אבל אני רוצה לדעת)
סובלנות הרפואית ופיזית בעיות או סבלנות לכלבים.
אילו שאלות לעשות היסטוריה מדויקת על כלב.
דברים לשקול ולחשוב לפני שבמקרה (כולל חוזים שנכתבו ואח').
דרכים למדוד את ההתקדמות ולקבוע אם אתה הולך בכיוון הנכון.
כיצד גילים שונים של כלבים וגורים הם פיסיים ונפשיים מושפעים.
ועוד משהו שחשב. לא הרבה. בקיצור, לוודא שאתה נוגע בכל מה שקשור לכלבים ועסקיים כלב.
מה הן הדרכים הטובות ביותר ללכת על עיצוב החוויה החינוכית שלהם?

זהה את הדרכים להשיג הרבה ניסיון ככל האפשר (בטוח).



מקלטים ומציל (תחבורה, סוציאליזציה, הכשרה, אם קיים)
לשחק עם הכלב שלך (אם אין לך כלב שלך, שים לב שזו הדרך הטובה ביותר כדי לענות היום ליום את מה שחיים עם כלב)
שכנים יש כלבים שצריכים הכשרה?
אימון גור אתה מאלף כלבים בעצם יש הלקוחות הראשונים. טעינה, ובוודאי לא דבר קשה.
לימוד או הדרכת מצב עם מאמן מוסמך או ניסיון להתנהגות (ראה הביהייביוריסטים ההערות שלי).



כמה אתה יכול לשלם על זמן, נסיעות והוצאות? יש שפע של ידע שם בחוץ, אבל אם אתה נשברת עוד לפני שהתחיל, אתה טוב בטווח הארוך. מצד השני, אם אתה להרשות זמן, נסיעות והוצאות הרבה הזדמנויות פתוחות עבורך כדי להפוך את החוויה שלך. בתי ספר וחינוך, כמו גם הזדמנויות ויסודיות לפני שכתב את צק או לבזבז זמן על ההשקעה. יש כמה שווה הזדמנויות ש( כתר המשולש על ידי מה שהם שומעים, חלק מתלמידים ששלמו, והזדמנויות למחנות או בבתי ספר רשמי בעומק).



למי שאין לי זמן וכסף בלתי מוגבל, יש סמינרים שהם מאוד סבירים (כלומר, די זולים בהתחשב במה שאתה מקבל). אתה יכול לבלות יום, סוף שבוע או שבוע. אם אתם גרים בצפון, אני מציע לך לא לחכות לסמינרים האלה לבוא לכאן. אולי יש לו לנסוע, אך לא יכול להיות רק ארבעה או חמש שעות לניו ג'רזי או MD. אנחנו כמעט ויש לי סמינרי הערך  בפועל. פעם נסעתי למיזורי למאמן שרצה לראות (מרטין וג'ורג' הובסון) כדי לראות. אני מצפה לטיול סתיו למרילנד השנה כדי לראות יערות מרגוט.



האדום ולאסוף את כל המידע זמין מכל אנשי המקצוע העוסקים בכלבים (וטרינרים, טייל עם כלבי הצלה, ארגונים, יחידים ההצלה, פיקוח על בעלי חיים, טכנאי וטרינרים, ארגונים מקצועיים הקשורים לטיפול כלב ובעל הכלב הממוצע שלך
)

No comments:

Post a Comment