Monday, March 18, 2013

איך אני יכול לעצור את עם רצועה את התוקפנות של הכלב

זה אימון בכורת סיפור כלב: כלב שהוא חבר אחר לגמרי נחמדים, מתוק ומשפחה אהובה ממש, נהמות, נביחות, תקף, ואף עלול לנשוך כלבים אחרים בדואר האלקטרוני. קשור את הכלב עם קולר וחגורה והוא אזרח למופת בפארק הכלב או בחצר הבית שלך.

מה דעתך על זה?

ובכן ראשית, תוקפנות כלב עם רצועה היא בעיה נפוצה. אם אי פעם תאר מאלף כלבים שאולי שמתם לב שהחוסר המוחלט שלך הפתעה. מאמנים רבים שיעורים מוקדשים לבעיה זו. זה נפוץ מאוד באזור שלי ואף כתבתי על כך כמה פוסטים.

אז קודם כל תירגע, אתם לא לבד.

הנה סיכום קצר של מה גורם כלב עם רצועה להפוך לתוקפן וכיצד להפחית או אפילו לחסל את הבעיה.

מאיפה תוקפנות כלב עם רצועה מגיעה?

תוקפנות כלב עם רצועה היא לעתים קרובות נגרמת על ידי פחד, תסכול, או שניהם יחד. פחד יכול לבוא מחוסר הסוציאליזציה כגור מניסיון רע או הרגשה טובה לשחק בחגורה. תסכול יכול לבוא כי היא לא יכלה להיות כלב סגור כל היום בבית או קשור בחצר, אשר להכליל את "לראות את הכלבים בשעה שהתזמורת היא תמיד מתסכלת".

כמובן, גורמים אלה לשלב יחד כדי להאכיל, ונושאים אחרים עשויים לשחק תפקיד. חדשות הטובות הן לגלות את הגורם המדויק אינו קריטי לבעיה.

מה אנחנו יכולים לעשות כדי להתמודד עם תוקפנות כלב עם רצועה?

אני כבר נתתי לך את הצעד הראשון: קודם להירגע. רצועה כלב נמתחת כשהוא רואה כלב אחר או גרוע מזה, צרחות ומושכים ברצועה כאשר הכלב שלך מתנהג, הוא חסר תועלת. אני יודע שזה לא קל, אבל עובד על זה. זה יהיה לעזר רב.

לבדוק את החומרה שלך. למרות המאמצים האחרונים יחסית ל" מיתוג מחדש "אותם, להחליק (או שרשרת) קולרים וקולרי שיניים (מחסום פה לכלב) באמת נועדו לתיקון תוקפנות כלב עם רצועה. צווארון הזזה הוא לספק תיקון חגורה "קפיצות" ידניות של הצמיג. שן יכול לשמש גם לתיקוני קו ולנהל "קמצוץ" כאשר רצועת הכלב מושכת קדימה. (אני לא משתמש באחד מהתקנים או תיקונים, אבל זה לא עניין עכשיו.) מה אתה חושב שקורה לכלב שמקרין סוף השורה כשלבשה את אחת מהקולרים האלה? אם שום דבר אחר, זה יגדיל את רמת המתח שלך, במקרה הגרוע ביותר, תיקונים יהיו קשורים עם מה שאתה רואה: כלב אחר.

במקום לרתום את תוקפנות כלב קשור ברצועה. הסרת הלחץ בצוואר יכולה להאיר כמות גדולה של לחץ, גם בהשוואה עם צווארון שטוח פשוט. עם כלב גדול או לרתום גדולה "חזית קליפ" והליכה קצרה או חוש מסוגל יכול גם לעזור לאדם שהופך את החגורה כדי לשמור על שליטה על כלב קשור ברצועה.

עבודה בתשומת לב. חלק מההודעות שנכתבה באתרי מומחים בסדרת הרצאות על השימוש בטיפול על מנת לשמור על הכלב שלך מרוכז בך ולא יתייחס כלל לשאר הכלבים שנמצאים לידו. אם אתה יכול לקבל טיפול בזמן הנכון עם פקודות שלך או אות כמו "תראה!" יכול לשמש גם כאמצעי לארגון מחדש של חזרה להתמקד כפי שהוא מחליק.

יש לשים לב. הר היחידה. סיים את הקפה שלך בריצה. נסה לתכנן את המסלול שלך מראש. אם אתם גרים בצפיפות אכלוס, כפי שרבים מהלקוחות שלי הם כנראה אי אפשר למנוע כלבים אחרים, אבל אתה יכול לפחות מוכן!

עבודה כדי להילחם במיזוג והפחתת רגישות. זה שווה לראות מאמן, ובכנות, פגישה עם מאמן הוא רעיון טוב לבעיה הזו עדיין. פחד ותסכול הם תגובות רגשיות, ועובד על שינוי האיגוד יהיה חלק חשוב של כל פתרון. 

No comments:

Post a Comment