Thursday, March 21, 2013

איך לאמן את גור בוקסר

בוקסר הוא גזע גרמני נוצר על ידי שילוב תכונות של נשכן בולס, גזע קטן הידוע, וולדוג אנגלי. בוקסר הוא כלב חכם וכל מאוד נאמן לבעליו, גור בוקסר בדרך כלל זאת חוויה מאוד מרגשת לגדל. הם שובבים, סקרנים ואנרגטיים מאוד. מאפיינים אלה הופכים את זה חיוני שכל אדם שיש לו משפחה צעירה להיות בקיא ולדעת לאמן לאלף גור בוקסר שלכם.


צעדים עלמנת שתוכלו לאלף גור בוקסר
למד על תכונות החיוביות ווקסר אתגר. זה יעזור לך להבין את הגור של בוקסר החדש שלך בזמן שהוא מתאמן.

גור בוקסר מטבעם נאמנים לאנשים שבדרך כלל מסתדרים עם חיות מחמד אחרות בבית, ולעתים קרובות כילדים בדרך כלל לשחק רכים כמתאים. מינוף ולתגמל את התכונות החיוביות האלה לאמן את הגור שלכם.

גור בוקסר הם כלבים אנרגטיים, ויש לו הרבה מקום למשחק וטיולים יומיים עם "אנשים" שלו. השתמש בזמן הזה כדי לשחק, ומדי היום היכנס לקשר עם גור בוקסר שלך בזמן שמאמן אותו להישמע להוראות. יש בני משפחה בתורו עם פעילויות אלו, כך שהגור ידע שמותר להשתמש בפקודות לכל אדם.

לא משאירים שום ספק לגבי מהי התנהגות מקובלת לוקסר הגור שלך. אם אסור לו ללעוס רהיטים, זה כלל קבוע לאלף גור בוקסר. הם לא מבינים את המושג "לפעמים" הם הרשו לו לשכב על הספה או לא. גור בוקסר הם מאוד עקשנים וחזקים, ולכן ייתכן שיהיה צורך לתקן פעמים רבות הגור שלך.  אליל להיות מודע למה גור בוקסר שלך מותר ואסור לו לשחק. אם נעליים שהוא או היא לועס או אובייקטים אחרים שעומדים בנזיפותיו. כלבי בוקסר הם שובבים על ידי הטבע, ונימה קלילה ואוורירית זה לא מספיק, אבל הוא חשב שישחק איתו, אם זה לא מספיק תקיף.

התחל לשבור וקסר הגור שלך ביום שתחזור הביתה.

בחר מילה או ביטוי להשתמש טאקו כאשר אתה לוקח את הכלב שלך לטיול בחוץ. השתמש במילה הזאת מראשיתה, הגור שלך ילמד לקשר עלידי לאלף גור בוקסר לעשות את מה שהוא אמור לעשות שהוא שומע את פקודת האילוף. החל אות אחידה. גור בוקסר הם אינטליגנטיים מאוד ויכשיר בקלות אם נעשה שימוש חוזר.

הבט מקרוב בגור הבוסקר כאשר אתה נמצא לידו. אם גור בוקסר מסתובב במעגלים או מרחרח את הקרקע, כנראה הגור מוכן לעשות את הצרכים שלו. קח אתו באופן מיידי החוצה או לפינה היעודה. אם הגור עשה הכל כראוי, הקפד לתת לו פינוק ושבחים. אם לא, היא מעוררת, ובקול תקיף, אמר "לא!"

למד את הכלב שלך לכבד אותך.

באינסטינקט, כלבים נחשבים כחלק מחבילה. כאשר אתה קונה גור בוקסר, משפחתו תהיה לארוז ואתה צריך לבסס את עצמך כמנהיג מההתחלה. גור בוקסר לא יסבול התנהגות כמו נביחות שוב כאשר משמעת מפריעה לך כשאתה מנסה לבצע את המשימות, אם הגור חוטף מזון משולחנות או לוחות, לעיסה, להשתין, רץ ממך כשקרא או לקפוץ על אנשים. השתמש בקול תקיף כאשר אתה גוער בגור שלך. גור בוקסר הם נואשים לרצות את אדוניהם, ושביעות הרצון שלו להרתיע אותם מלעשות הצגות.

השתמש בחזרות עלמנת שתוכל לאלף גור בוקסר. גורי הבוקסר שלך כנראה כבר לא יחזור למה שיודע "לשבת", "למטה" ו" משך השהייה ". אתה צריך ללמדו, הראה לו שוב ושוב. לומר את המילים באותה נימה בכל פעם שכלב שלך לומד להגיב.

בחר את המילים שלך, שהם אבני הבניין של אימון גורי הבוקסר. השתמש במילים וביטויים כמו "לא", "סתיו", "שלווה", "תלכו לשכב", "בואו", "למטה" ו "את".

מענה לבעיות התנהגותיות מהיום שאתה מביא הביתה את גור הבוקסר.

כלב הבוקסר נוטה להשתלט על בית גם אם מותר לעשות כן, ואם לא תרסן את ההתנהגות הרעה במהירות, זה יכול לצאת מכלל שליטה. השתמש תמיד בנימת קול, הבעות פן ושפת גוף שמראה רצינות. הכלב האחד ילמד לכבד ולציית לך, אם אתה נמצא באינטראקציה איתו בדרך הנכונה.

תוכל לאלף גור בוקסר גם אם במגע עם בני אדם וחיות אחרות. מסתכל בה מקרוב. שבח את ההתנהגות שהוא רצוי, להוכיח אותה להתנהגויות כגון קפיצה, נהמה ונשיכה אינו מקובל.

גור בוקסר יתחבר עם כל משפחה, אם אתה מעז, אבל נוטה לבחור אדם עם הכי הערבות. ודא שכלב הבוקסר שלך מבלה את הזמן עם כולם בבית שלך, כך שאתה מקבל מכיר וסומך על כל בני המשפחה.



טיפים
שקול לאלף גור בוקסר לעשות צרכיו בארגז. זה ייתן לך כלב מקום בטוח ומוכר ללכת כשאתה עצוב או המום. הכלוב צריך להיות גדול מספיק עבור הגור שלך להפוך את כל הדרך מסביב, מקבל למעלה ולמטה. גור בוקסר תגדל להיות גדול למדי, ולכן ייתכן שיהיה הצורך להשקיע בקופסה גדולה יותר כמו הגור שלך גדל


No comments:

Post a Comment