Tuesday, July 3, 2012

מדוע שמן דגים אומגה חשוב מאוד גם לגורים

אין ספק, אתה יכול לתת לגור שמן דגים אומגה 3 לכלבים שיכול לסייע להתפתחותם ומגן מפני מחלות ניווניות בעתיד. ניתן להשתמש בשמן דגים אומגה גור כלבים באותה דרך שהם עוזרים לנו בני האדם לעזור להפחית את הסיכון למחלות לב על ידי שמירה על רמות כולסטרול בריאות יכולה להיות בעיה אמיתית כי יש להם זקן וגם שומרים על מפרקים בריאים גם כן.

שמן דגים אומגה 3 גורים היא אחת התרופות הנפוצות ביותר ברפואה וטרינרית, בהיקף של לא מוכר אפילו כטיפול חלופי ארוכה יותר. האם חומצות שומן אומגה 3 DHA ו-EPA, אשר מספק את היתרונות כי יש להם עוצמה אנטי דלקתי. דלקת עומד מאחורי רוב בעיות בריאות אצל גורים וכלבים בוגרים יותר, כך שמנים האלה הם כל כך יעילים.

הם גם מסייעים לרפא כתמים יבשים או עור מגורה חלקה, עוזר לשיער לצמוח שוב כדי לשמור את השיער מבריק ובריא. חומצות שומן חיוניות אלו לא ניתן לעשות זאת כולל כלבים או בני אדם לצורך העניין, ואוכל גור קטן מאוד היום, לכן חשוב יותר שמן דגים מדי יום תוך כדי הדיאטה שלהם.

המפתח הוא להשתמש השמנים הטובים ביותר האפשריים מופרש עם כל הרעלים, או לבטל את היתרונות. אתה לא צריך שמן דגים מיוחד גורים או כלבים אותו שמן דגים שמתאים לבני אדם טובים מאוד! אם גור לא מסוגל לבלוע, פשוט לפתוח לא את הפה ושופכים לו על האוכל כל בוקר. קפסולת ג'ל רך, או 1000 מ"ג מספיק, כי המינון האנושי הוא פי 2 או יותר!

אחוז גבוה של שומן DHA נחוצות כי הם אנטי דלקתיות ולעזור לשמור על המוח בריא הגור ערני מבחינה מנטלית. עיין 250 מ"ג DHA בכל כמוסה של 1000 מ"ג כדי להשיג את טובת הכלל.

שמן דגים יעיל טהור אומגה 3 על גורים להיות מזוקקים להסיר את כל עקבות ארסן כספית, עופרת PCBs? ודגים עדיין קיימות היום שמנים רבים, גם לבדוק את התווית. כפי שניתן לראות, קטנים ביותר שאינם חיוניים חומצות שומן ולכן זה נותן להם את הכמות הנכונה של שמן היום באמת יכול לעזור לך לחיות ארוכים יותר ובריאים יותר כל כך הרבה.

No comments:

Post a Comment