Wednesday, July 4, 2012

איך ללמד את הגור את שמו

איך לגרום לגור לבוא אליך שאתה קורה לו בשם שבחרת לו

אני מניח שכבר נתת שם לגור. אם זה קרא המאמר שלי,

אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי ללמד את הגור את שמו או את כינוי שלו. זה יכול להציל את חייך ... פשוטו כמשמעו. איך אתה יכול לשאול? גם אם הכלב כבר רודף כדור ברחוב? מה אם המכונית מגיע? אם הכלב שלכם יודע את המשמעות של השם שלו הוא יגיב ויבוא אליך כאשר תקרא לו, כדרך של שעתוק.

כמובן, שלאמן את הגור דורש עקביות וסבלנות.

ללמד את הגור את שמו



ללמד את הגור את שמו חשוב.
1. השתמש בשם הגור כל פעם שאתה מדבר אליו,מלבד פקודות שליליות כמו לא ושב.
2.אף פעם תיקשור את שם הגור עם משהו שלילי.
3.אף פעם לא לנזוף בגור בכל הנוגע לך, גם אם זה לקח לו זמן לענות.
4.בבקשה לא לשנות את השם של הגור או לקרוא לו באיזשהוא כינוי.

זהו זה! קצר ופשוט. עם זאת, זה הרבה יותר קל לומר מאשר לעשות.


כמה מלכודות שיכולות להזהיר אותך מפני הם:

אל תשתמש בשם של הגור עם פקודות "לא" "הישאר" "שב" כו,לזה יהיה עוד זמן - קשה לעשות כאשר מדובר להשתמש בשם שלו עם כל פקודות אחרות. נסה להיות עקבי. לפעמים אני עדיין להשתמש בשם הגור ללא שליטה או חלקית. בנוסף, אתה עשוי לשאול את עצמו למה אנחנו לא יכולים להשתמש בשם של צו העיכוב של הגור שלנו? הסיבה העיקרית שלא לקשור את שמה של הכלבים שלנו עם הפקודה להישאר כי שמו של הגור צריך להיות שם נרדף יום שישי כדי כשאני אומר את השם של הגור שלי שבא לי. זה די סתירה אימון.




כמו כן, קשה מאוד להימנע משימוש את שם הכלב שלך עם משהו שלילי. הבעיה הגדולה ביותר שלי היא כאשר הגור עשה משהו לא בסדר, אני אומר את שמו בקול רם מאוד שלילי. לפעמים אני עוצר את עצמי ... לפעמים אני לאשם לב.

גוער לגור כשהוא בא לך ... עוד הרגל רע זה יכול להיות קשה לשבור. למה לא לגעור הגור לאחר שהוא מגיע אליה? בוא נגיד שהוא פשוט לעס הנעליים החדשות שלך ואתה אומר: "בוא ושמו" והוא בא לך בתור הזמנתי אותו (החלטה נכונה). ואז אני גוערת! אתה חושב שזה יקרה לך בפעם הבאה לא! אתה חייב לשבח אותו כאשר הוא מגיע לך. הפעם היחידה שאתה גוער הגור שלך כאשר אתה תופס אותו בשעת מעשה של עושה משהו לא בסדר.

אל תשנה את הגור או את שמו או להתקשר הכלב כינוי לכלב 1 מדריך דבר, אבל גם טוב בגורים. זה יכול להיות מבלבל לגור אם הוא נקרא על ידי שמות שונים. נאבקתי עם הגור, אבל אחותי, את החברה שלי ואת חברתי לשעבר היה כל כינוי אחר בשבילו. אמרתי כל הזמן שלא להשתמש בכינויים . הייתי מחמיר מאוד עם הגור ואנשים נוטים להיות יותר הבנה, כי הכשרת כלב נחייה.

שם המשחק

המשחק הראשון אנחנו תמיד משחקים מהסוג שלנו מדריך אילוף כלבים הוא שם המשחק. איך זה עובד
1.קח את הכלב לפארק ולשמור אותו עם רצועה (אשר עובד הרבה יותר טוב אם יש לך עוד עלים אולי על 10 מטר).
2.תן לו כ 5 מטרים חופש עם הרצועה.
3.כאשר הגור עסוק לקרוא את השם שלו בקול מלא רגש ולוודא שהוא בא אליך (אם הוא לא מגיע עם גלגל את החגורה שלו ומשוך אותו אליך).
4.כאשר הוא בא אתה נותן טונות של שבחים!
5.חזור לממש שוב ושוב עד אשר הגור כל הזמן לחזור כאשר אתה קורא את השם שלך.
כל פעם שאתה מנסה לקרוא את תשומת הלב של הגור שלך צריך להיות הדבר הכי מרגש בעולם ... יותר מרגש, אחר כך את הציפורים, את הריחות, כלבים אחרים, רצים ... הבנתם את הרעיון ...

נסו לשחק את המשחק ללמד את הגור את שמו. להיות עקבית וסבלנית. מקל על הכללים שתוארו לעיל ותוך זמן קצר הגור תמיד לבוא אליך כשאתה אומר את שמו.

קר עוד : איך לאלף גור רועה גרמני

No comments:

Post a Comment