Friday, July 6, 2012

שלושה שלבים כדי לקבוע כמה אוכל לתת לגור

כדי לקבוע מהי כמות מזון לכלבים שצריך לתת לגור,אם תחליט להתחיל להאכיל גור הגוברת, החל את הצעדים הבאים:

שלב 1: מצא את מזון כלבים תרשים (להשתמש בדפדפן, הקלד פשוט בטבלה של מזון לכלבים) ומספר קלוריות לכל קילוגרם ממשקל הגוף הגור צריך להיות בגיל שלהם לא נקבע. לדוגמה, גור של 7 שבועות עם משקל של קילו קלוריות 5400 ביום.

שלב 2: מחלקים את מספר הקלוריות של חצי קילו של מזון שהם אוכלים מספר קלוריות הגור שלך זקוק לכל יום את כמות המזון שאתה צריך להתחיל להציע. לדוגמה, אם הגור כבר נמאס מ 7 שבועות, עם 600 קלוריות לכל קילוגרם של מזון לכלבים, זה לוקח בערך 400/600 קלוריות לכל קילוגרם. או 0.66 ק"ג של מזון כלבים בכל יום.

שלב 3: מחלקים את כמות המזון צריך כל יום במספר מתאים של ארוחות ליום, על פי הכלל הבא: אם הגור הוא 6 שבועות עד ארבעה חודשים, להאכיל ארבע פעמים ביום. אם הגור הוא 4 חודשים עד 12 חודשים, להאכיל שלוש פעמים ביום. אם הגור הוא 12 חודשים, להאכיל פעמיים ביום למשך שארית חייו, 1/3 בבוקר, 3:02 אחר הצהריים. אלו הם הקווים המנחים לתת הגור את הכמות הנכונה של תזונה של כלבים.

גורים אסור להאכיל 6-8 פעמים ביום. למרות אלה האכלות תכופות מעט לשפר את היעילות שבה אוכל משמש גור כי הוא כל כך נמוך כי בילה זמן נוסף, הכנת הארוחות והאכלה של מספרים גדולים, הוא לא שווה את המאמץ. הגורים היו מוצלחים עם רק 2 או 3 מנות יומיות בו זמנית שגודלו לאחר גמילה, אבל 4 נראה מספר המייצג את שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר עבור המאמץ לפחות על ידי הבעלים של הכלב להיות. אם הגור הוא ניקה כל פיסת מזון הציע במשך שלושה ימים ברציפות והוסיף לכלבים מעל 5% מהתזונה היומית. אם בכלל, כי הוא הציע שלושה ימים לאכול יותר, להוסיף 5% יותר מזון לכלבים.

הוספת מזון כלבים יותר בשיעור זה נמשך עד הגור משאיר מעט כל ארוחה. לא מן הנמנע של הגור גדל, הוא אף פעם לא יכול להגיע למצב שבו אתה הולך לאכול דבר עד שהוא כמעט מבוגר עכשיו. אין צורך לדאוג גם את רווחי הגור על אותה כמות של משקל כל שבוע, כפי שעשה בשבוע שעבר. בגילאי 10 ו 12 חודשים, מאט את המהירות שבה הגור גדל. במקביל מתחיל להקטין את הצריכה של מזון כלבים מדי. זוהי תופעה נורמלית עקב הפחתת הצורך אנרגיה של הכלב וחומרים מזינים הדרושים לצמיחה. הירידה היא פשוט סימן לכך גור מפותחת במלואה.

בעלי כלבים מסוימים עשויים להתבלבל, זו ירידה בצריכת מזון כאינדיקציה של המחלה, אבל בכל פעם שהוא מוזן בתזונה של הכלב היא לא בעיה. חשש זה הוא גדול עוד יותר כאשר תהליך ההתבגרות של הכלב עושה אותם פחות פעילים, יותר מדי. בעלי כלבים בדרך כלל שוכחים למתחילים, כי הצעיר לעבור את אותם שלבים בדרך אל מבוגרים. בעלי כלבים אחרים עשויים לשכוח את תהליך ההזדקנות אצל כלבים דורש רק כ 12 חודשים כדי להשלים, בעוד אצל בני אדם זה בדרך כלל לוקח 20 שנים!



No comments:

Post a Comment