Monday, July 9, 2012

ללמד את הגור לעשות צרכיים בארגז חול

הכשרה בסיר גור ביגל יכול נראה כמו משימה פשוטה, וזה, אבל חלק מן הכלבים הם עקשנים יותר מאחרים עשוי לקחת קצת זמן להתאמן גור ביגל שלך. למרות שזה לא קשה להיות, אתה צריך לראות את הגור כאשר הוא או היא בבית. זה יתרום תאונות בגלל הגורים שלהם מנסה לומר להם שהם צריכים ללכת לשירותים, אם הסימפטומים הם גירוד על הקרקע. אם אתה רואה את זה, הכלב עלול לנסות להגיד לה שהיא צריכה ללכת.

הדרך הטובה ביותר להתחיל אימון בסיר גור ביגל הוא אימון הארגז. זה עובד, כי אתה לא רוצה את הגור ללכת לשירותים, לאכול או לישון. לאחר מכן תוכל להשתמש לטובתם לתת את הגור בארגז שלו במשך שעה או שעתיים לאחר שנטלו את הסיר החוצה ולשחק. זה יעזור ביגל שלך כדי להיכנס לשגרת לעזור לך ללמוד לשלוט בשלפוחית ​​השתן שלך.

נייר החינוך גם עובד, אבל זה באמת צריך להימנע במידת האפשר, כי ביגל שלך יהפוך את הרגל על הנייר בבית. זה לא תמיד רצויה, כמו מוקד שליטה על תפקוד שלפוחית ​​השתן היא להשיג ביגל שלך לא לצאת החוצה מחדר האמבטיה. יש לו כמה יתרונות, עם זאת, כדי למנוע את הרצפה עם נייר כדי למנוע נזק. אבל אז, כאשר הגיע הזמן ללכת בחוץ, אתה יכול למצוא מקום, עם נייר, אשר יכול להיות מבלבל, אם לא נמצא.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא להיות עקביים ונחושים בעת אימון בסיר גור ביגל יכול להיות. זה עוזר לזהות את הגור שלך, כי אתה רוצה ללכת לשירותים במקום מסוים. וכדי להירגע אחרי ביגל מאומן בסיר שלו וליהנות הכלב הנפלא שלך.

1 comment:

  1. גור ממש קטן לא צריך לאלף כי הוא עוד קטן מדי בשביל לשלוט בכלל על השלפוחית שלו, אז כדאי לשים לב בן כמה הכלב לפני שמתחילים ללמד אותו. הכלב שלי, קופיקו, למד לבד בגיל חצי שנה.

    ReplyDelete