Wednesday, September 12, 2012

מתי להתחיל לאמן גור

הכשרה בסיסית לגורים יכול להיות דבר מכריע, וכאן בבלוג זה אנחנו רואים הרבה הורי גורים חדשים שואלים על זה באותם הימים הראשונים לחיו של הגור.

גורים נוטים להתרוצץ חופשי לעשות כל דבר בהתלהבות, אבל מהר מאוד זה הופך לבעיה. לועסים את המגפיים האהובים עליך , הם רודפים אחרי כל דבר שזז, ורק רגיל להיכנס לכל סוג של בעיה שהם יכולים. אז בואו נחשוב ... מה גורים צריכים לדעת, ומה לעשות כדי להגיע לשם הכשרה בסיסית לגורים ?

כלל מס 1 הוא לעולם לא תייתן לגור שלך לעשות כל דבר שאינך מאפשר לי כלב גדל לעשות. במילים אחרות, אל תנתנו להם לברוח עם דברים רק בגלל שהם גורים. בטח, הוא כל כך גור חמוד עכשיו שנוותר לו, אלא לחכות עד שהגור יהיה בוגר יותר, חזק יותר ובטוחה יותר ואז נאלף אותו! אתה לא רוצה להיות רע אל הבחור הקטן, אבל הם עדין צריכים גבולות.

לדוגמה, הגור שלך יכול לרוץ עד שהגיע הביתה ולקפוץ לתת חיוך מאושר עם הגוף שלך שמעביר אותך טיפש. האם אתה מכיר בכך ושמח לראות שזה נהדר! אבל, האם אתה באמת רוצה לקפוץ עליך? בטח שזה חמוד, אבל עכשיו מה יקרה כשהוא יכפיל או לשלש את הגודל שלו? מה אם אני רוצה שיהיה לי מבקר במשך יותר? האם אתה מודה?

הדבר הטוב ביותר לעשות הוא אילוף גור, אם אתה לא רוצה שגור יקפוץ אליך כשהוא יהיה גדול, אל תאפשר לו לקפוץ עכשיו. הדברים האלה קלים לעצור עכשיו כדי לתקן מאוחר יותר! ודא שהגור הקטן יש הרבה דברים אחרים לעשות ודברים ללעוס אותו היטב ולא להיות מחפש צרות. אם אתה מתחיל תעלולי בטוח שיהיה ברור שכל מה שהוא לא מה שגורים צריכים לעשות, ומציעים חלופות. בנוסף, עליך לוודא שהם לא יכולים להיכנס לבעיות כאשר אתה לא יכול לראות אותם. מניעה עדיפה על קרני השטן שלהם לגדול ולא להשאיר אותם לגורלם! גם לא לפחד להתחיל אילוף טוב כאשר הם צעירים. רוב הגורים לומדים מהר מאוד נכונים כאשר אתה מביא אותם הביתה.

למה לחכות כדי להתחיל טירונות לשיעורי אילוף גור מתחילים? אתה יכול לעשות את החיים קלים יותר ולשים אותם בדרך להיות אזרח זכות כלב טוב שתאלף אותם לקבל ללכת עם פקודות הבסיסיות כמו "לשבת |," לתת "," אל תיגעו בזה "," לבוא לכאן ", ללכת על רצועה בלי למשוך, ו" להישאר ". זכור שיש להם טווח קשב של רק 5 שניות, כל כך פשוט לעשות כמה חזרות בכל פעם, אך בפועל הרבה אילוף טוב קורה גם לפעמים במהלך היום במקומות שונים. צריך להכין הרבה חטיפי לכלב בכיסים ורוב הזמן לתגמל אותם על דברים הטובים כאשר הם מתרחשים. בטוחים שהם קטנים כך שהגור לא מקבל מלא מדי של חטיפים במקום ארוחת הערב שלו!

זה הישג לא קל להפוך גור מתפתל חמוד לגור מאולף כראוי , ולכן מומלצים להתחיל עם יסודות טובים ולא לתת לבעיות לצאת משליטך, זכור עד כמה שזה יכול להיות קשה עדיף להתחיל כבר מגיל צעיר אילוף טוב לגור שלך.




No comments:

Post a Comment