Tuesday, September 4, 2012

עצור גור מלנשוך ביעילות עם שיטות אלה

גורים יכולים להיות חיות מחמד נפלאות, אבל גור כלבים הוא כמו ילד קטן שצריך להוכיח דברים מסוימים כאשר הם עדיין קטנים. הנחלת מודלים טובים אליהם כגורים, אתם מלמדים את גור כלבים שגרות חיים שיעזרו לכם שגור יהפוך כלב בוגר, גור שאולף עכשיו נכונה יקבל הרגלים טובים מאוד בחייו הבוגרים שלו.גור טיפוסי נושך באמת . הם אוהבים לשחק ולהשתולל וחושבים שנשיכות זה דבר מקובל. עם זאת, אם אתה מדחיק התנהגות זאת, אם תמשיך כך, הגור שלך יכול להפוך לאלים כאשר יגדל.

אתה תגלה כמה רעיונות שכל בעלי חיות המחמד כדי לעצור גור נושך. מפגש של הכלב שלך עם גורים אחרים יכול מאוד לעזור לנהל את בעית הגור נושך .אתה באמת צריך לעודד אינטראקציה בין הגור וגורים אחרים וכל כך הרבה אנשים מבינים את החשיבות של סוציאליזציה והם הרבה פחות סבירים לנשוך גורים אחרים או גברים ונשים בכל פעם שאני רואה אותם.

סוציאליזציה גם יכולה לעזור לך בדרכים רבות, כוללת חיית המחמד שלך לומדת לא לפחד מאנשים אחרים.

לעולם אל תשתמש באלימות פיזית כדי לנסות ללמד את הכלב שלך מה נכון ומה לא נכון. זה סיכוי הטוב ביותר להשיג את התוצאה ההפוכה ולגרום להאמין שאלימות היא מקובלת. הגור כלבים אולי גם פוחד מכם שהם לא עושה מה שאתה צריך לרצות את הבעלים של הכלב שלך. או להכות את הכלב כשהם נושכים כדרך מנסה לעודד אותם להפסיק לנשוך עושה לערער את האמונה בך.

מצד השני, תלוי בגור ולדבר פנים אל פן משמעת לאחר שהם לנשוך ההורה שלא לעשות כן. כלבים הם בעלי חיים מאוד אינטליגנטיים שמזהים בעת השימוש בנימת קול מסויימת של הבעלים שהם בצרות. הקפד לדבר איתם מייד לאחר שהגור עשה משהו לא בסדר, ואז הם מבינים שהם ננזפו עלדכם. אם תחכה עד חמש דקות מאוחר יותר, הגור יכול להיות מבולבל לגבי מה הוא עשה לא בסדר.

כשאתה לא יכול לפתור את הבעיה, תוכל לפנות אל מומחה באופן נורמלי. תוכל למצוא אלף כלבים בעולם שיכול להיות בשימוש. הם מומחים ויש את הידע וניסיון להתגבר על בעיות התנהגות גור גם הגור הנשכני ביותר. כמובן, יש כנראה עומס שאתה צריך לוודא שיש לך כסף לשלם על זה.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שיש תמיד את הדרך להתמודד עם אתגרים וגורים נושכים בהקדם האפשרי הוא חיוני. אתה יכול למצוא הרבה דרכים להתקרב התנהגות בזה אתגר וזה לוקח יותר זמן ללמד את החלק מבעלי החיים מאשר לאחרים. אילוף הגור עכשיו כאשר הוא עדיין גור קטן ותוכל לחסוך לך הרבה בעיות בעתיד.

No comments:

Post a Comment