Saturday, September 1, 2012

גור הכלבים נושך : למד איך למנוע זאת

יש כמה דברים חמודים כמו גור חמוד ומקסים יותר, אבל את! שיני כלבלב חדות! משחק עם גור הוא יותר מדי כיף לעצור, אבל התגובה שלו עלולה להיות מבלבלת לנשוך אימוני עיכוב נשיכת גור נכון?

התנהגות זו מפריעה בעלי גור כחבילה היקרה החדשה הגיעה הביתה עם נראה
הופך למיניאטורה קוסקו לנגד עיניו.

זה התנהגות שהיא טבעית לחלוטין ואם בשלב זה של התפתחות מנוהל מחזק הגור שלנו כראוי נושך כל כך לנשוך עיכוב הופך לטבע שני לכלב שלך בקרוב להיות מפותח במלואו.

עיכוב נשיכה הוא היכולת של הכלב שלך באה במגע עם הפה או הרע, אבל מעט או כלום במצבי משחק או להילחם עם כל כלב או אדם. זהו תהליך למידה בשני שלבים עבור הגור שלך.

הצעד הראשון ניתן על ידי אמו ואחים של ההמלטה, והוא אחד מהלקחים החשובים הרבים שהגור שלך לומד בשמונת השבועות הראשונים לחייו. חשוב לתת לכלב שלך להישאר עם ההמלטה שלהם לזמן רב ככל האפשר.

מגדלים מכובדים לא ייאפשרו גור לעזוב עד שהם לפחות 8 שבועות של גיל מסיבה זו. זהו יתרון עבורך להמתין באורך כזה לתת חווית למידת הגור שלך מוקדם, במקום לבלות את הכשרה נוספת בהתנהגות עלולה להיות מסוכנת אחרי המסלול.

הצעד השני הוא יזם ברגע שהוא מקבל את שיני החלב הראשונות לחתוך.

סביר יותר שיתרחש במהלך משחק ידידותי של משיכה או עיסוי מפנק בבטן כמו שהוא היה אהוב ללא תנאי.

התגובה שלך לכלל זה היא המפתח ללמידה מוצלחת עבור הגור שלך.

זה לא הזמן לדחיפה או לחץ על האף, משום שאף אחד מהם נעשה על ידי גור המשפחה ששוחרר רק חוסר שביעות הרצון שלו היה הרבה יותר קל לקריאה.

כדי לחקות את הפעולות אלה הוא הדרך הפשוטה ויעילה ביותר לתקשר לקח חשוב זה הגור שלך.

עבורנו, זה אומר שישחרר את "תרועה חדה'' שאותו ההיקף היה עושה אם הגור שלך להכיר את התגובה שלו ולחכות כמה שניות מאוחר יותר ולחדש את פעולה. אם הגור שלך לא זז משם, הגור שלך לבטל את המנוי ביעילות לעצור את המשחק לפחות 30 שניות.

כשאתה חוזר לשאול התנהגות מוסמכת כמו לשבת במרכז החלק התחתון של הגור שלך לפני שאתה מתחיל את המשחק שוב.

כאשר גורי כלבים אוהבים לשחק ביחד. כשהם מגיעים חזקים מדי על העקיצה, התגובה הטבעית היא שהבכי "הקורבן". זהו האות לגור חברתי אחר מבין שזה היה קצת יותר מדי, זה עוזר להם למדוד נשיכתם (עיכוב נשיכה). כשאתה משחק עם הכלבלב ולתת לו "ללכת על זה" בכנות לא יודע מתי להפסיק. קח את המידע הזה ולהחיל אותו על הפסקת כלבה של האיש, אם לא אכפת לך קצת פעילות:

בואו גור לעיסה בעדינות בידו;
כאשר הגור נושך חזק מדי שלא למשוך את ידו, אלא להפוך את הראש ורם וחד. כן, יללה ("מחויב מחודש או לא). זה מחק זה מתפרש כדחייה אינסטינקטיבית של התנהגותם.

לאחר דחיית מובן זה, הם יכולים ללכת וללקק אותך כמו גל של היד. לקבל את זה ולהמשיך לשחק. כשהם מגיעים שוב התקשו לחזור עד שזה מצליח.

כגור שלך לומד שנשיכה נפצע והמשחק מפסיק, לוודא שאותה תגובה שמתרחשת כאשר מנה ראשונה, חשובה לגור לחשוב שהמגע הרך גורם כאב חמור .

No comments:

Post a Comment