Thursday, August 30, 2012

סוציאליזצית כלבלב היא חלק מן אימור הגור

סוציאליזצית כלבלב = גור מתרועע עם גורים אחרים וחברותי לאנשים

סוציאליזציה והכשרת גור הם בעלת חשיבות עליונה למכסת מנוע הגור שהיא חשוב ביותר והכרחי בפיתוח של הכלב שלך. מה שאתה לא עושה עכשיו תשפיע על התנהגותו של הכלב שלך לנצח.

גור חברות היטב מותאם היטב והוא בן לוויה טובה. או שהוא מפוחד או תוקפני כלפי מישהו או משהו שנמצא בדרך כלל בחיי היומיום. כלב לא חברותי הוא לא ראוי לאמון ואחריות לא רצויה. הם הופכים לעתים קרובות חוששים לנשוך. לעתים קרובות אני רוצה להילחם עם כלבים אחרים. הם קשים להתאמן והם בדרך כלל לא נעימים עבורו. כלבים חברותיים לא יכולים להסתגל למצבים חדשים וביקור שגרתי הפשוט וטרינר, זה סיוט, לא רק לכלב עצמו, אלא לכולם. אל תנתנו לזה לקרות לך ואת הכלב שלך. התחילו חברתי הגור שלך עכשיו!

מכללה לרפואת וטרינרית באוניברסיטת קורנל מסכימה שתקופת הסוציאליזציה נמשכת עד 12 שבועות (3 חודשים) של גיל. עם זאת, לאחר 12 שבועות, הגור חייב להמשיך סוציאליזציה כדי לחדד את הכישורים החברתיים שלהם. סוציאליזציה בקלות הרבה ביותר מתרחשת לפני הגור הוא בן 3 חודשים. מעט מאוחר יותר מזה, וזה הופך להיות קשה מאוד לצרכן ולבעלים יש זמן, אנרגיה, כסף או מעט מאוד סבלנות להתמודד איתו.

הסוציאליזציה דון

ודא שכל אחד מהאירועים הבאים הם נעימים ולא מאיימים. אם הניסיון הראשון של הגור שלך עם משהו כואב ומפחיד, אתה להביס את המטרה. למעשה, תיצור פוביה שלעתים קרובות יימשך לכל חיים. עדיף ללכת לאט ולוודא הגור שלך לא נבהל או נפגע מלמהר ולאלץ הגור שלך לפגוש דברים ואנשים חדשים.

* הזמן את חבריך לפגוש הגור שלך. גברים בכלל, נשים, בני נוער, הקשישים, קבוצות האתניות, וכו '

* הזמנה חברים, בריאים, כלבים מחוסנים, גורים, חתולים ואפילו בבית להיפגש ולשחק עם הגור החדש שלך. קח את הגור לבית החיות האלה, רצויים כלבי נייר ידידותי לחתולים.


* קח את הגור לקניונים, פרקים, חצרות בתי הספר וכד ', מקומות שבם המוני אנשים והרבה פעילות.

* קח את הגור לטיולים קצרים, תכופים במכונית. עצור את המכונית ולתת הגור שלך לצפות בעולם חולף על מבעד לחלון.

* להכניס את הגור למטריות, שקיות, קופסות, שואב אבק, וכו 'עודד את הגור לחקור ולחקור את סביבתם.

* ודא הגור שלכם רגיל לראות אובייקטים שונים ולא מוכרים על ידי יצירת חשבונך. הגדר כיסא הפוך. הנח את הזבל (ריק), בתורו, יצר את הלוח ממש עד יום אחד ולמחרת. . . אתה מקבל את הרעיון.

* הצג את הגור שלך לצלילים חדשים ושונים. המבצר, שנוא להיעשות מרחוק ובהדרגה יד.

* היכרות הגור שלך כדי להיות מוברשים, שטף, נבדק, שציפורניה מקוטעות, שיניים ואוזניים וניקו את כל השגרה של טיפוח ובדיקה גופנית.

* הצג את הגור שלך למדרגות, הצווארון שלו ורצועה. הזן את הכול, כל מה שאתה רוצה את הגור שלכם להיות נוח עם והסביבה.

הסוציאליזציה

* אל תשים את הגור שלך על הקרקע בו בעלי חיים לא מוכרים להם גישה. זה המקום בו הגור שלך יכול להידבק במחלות. חכה עד החיסונים לגורים שלך הושלמו. אל תתנה הגור שלך להתרועע עם כלבים המופיעים חולה או כלבים שלא מכירים, שלא יכול להתחסן.

* אין לתגמל התנהגות מפחידה. בניסיון בעל כוונות טובות כדי להרגיע, לעורר או להרגיע את הגור מבוהל כשהוא מופיע, לעתים שלא במתכוון לתגמל התנהגות. זה נורמלי לכלבלב להראות סימנים של חרדה על משהו חדש ושונה.

* אל תתנה לחוויה להיות מסוכנת, כואבת או מפחידה מדי. זה יכול לגרום לפוביות חיים בכלב שלך.

* אל תכריחו או למהר הגור שלך. בואו הגור שלך לקחת את הדברים בקצב שלך. התפקיד שלך הוא לספק את ההזדמנות.

* אין לעשות יותר מדי דברים בבת אחת. גורים צריכים המון שינה וצמיגים במהירות. זה הרבה יותר יעיל למגע תכוף ולפעמים זה חשיפות קצרות מאוד.

* אל תמתין! כל יום שעובר הוא הזדמנות של פעם בחיים הוא אבד לנצח. אתה אף פעם לא יכול לקבל בימים אלה בחזרה. אם סוציאליזציה לא תקרה עכשיו, זה לעולם לא יהיה.





No comments:

Post a Comment