Saturday, September 22, 2012

מדוע כלבים נובחים

מדוע כלבים נובחים?


נביחה היא האחת התלונות הנפוצות ביותר על בעלי כלבים מהשכנים! אבל לכלבים, נביחות הן טבעיות. זה יכול לשמש כאות אזהרה טריטוריאלית לכלבים אחרים וחברי להקה שלהם. כלבים יכולים להשמיע נביחה כאשר הופרדו מהלהקה שלהם או בני משפחה. ישנם כלבים נובחים כאשר הם נחשפים לגירויים אם צלילים חדשים או יוצא דופן, מראות וריחות. נביחה מתרחשת גם ברגעים של חוסר החלטיות, חרדה או תסכול. בעיות רפואיות יכולות גם לתרום את שירה, במיוחד בכלב המבוגר.
כיצד ניתן להימנע מבעיות עם הנביחות?

"המפתח למניעת בעיות נובחים חברות והרגלה."
המפתח למניעת בעיות נובחים חברות והרגלה - מקבל גורים משמשים כאנשים רבים חדשים, בעלי החיים, מצבים ורעש אפשרי. המוכר יותר גירוי, סביר פחות הכלב שלכם נובח להראות חרדה מושרה. סוציאליזציה ועצמת התרגלות צריכה גם למזער או להפחית את כמות נביחות אזעקה. נביחת כלב להיות מותרת רק להתריע לבעלים ולאחר מכן להיות בשליטה ונעצר לפני הכלב הופך נסער ויצא מכלל שליטה. בעלי שליטה, אימון ומנהיגות הם חיוניים.

איך אני יכול לעצור את נביחות הכלב שלי אחרי שאעזוב?

טכניקות אפקטיביות לאימוני ארגז הכלב שלך כאשר אתה מקבל כדי להפחית את החרדה של הכלב כשנשאר לבד בארגז שלו. הכלב שלהם בהדרגה ילמד לבלות פרקי זמן ארוכים הרחק ממך. ספק לכלב שלך עם שגרת יום עקבית וצפויה יכולים לעזור לכלב שלך להיות יותר רגוע ומיושבים יותר במהלך היום. יתר על כן, על ידי מתן השלכות צפויות, אתה יכול להבטיח שההתנהגות שקטה והשלווה מתחזקת ולא לחזק את התנהגות תשומת לב מבקש (שניתן להרחבה).

כאשר מקבלים כלב חדש, אם יש לכם כלב שני יכול לצמצם במידה ניכר את סיכון נביחה גם בזמן שהכלב שלך לא יכול להיות עם משפחותיהם. יש להתאים, פרומון סינטטי, עשוי להיות שימושי גם כדי להרגיע ולהפחית את שירה. אם הבעיה של כלב נביחות נמשכת כבר זמן מה, יכול לסבול מחרדת נטישה.

הכלב הנובח ללא הפסק. מה אתה רוצה?

נביחה כלב עלמנת לדרוש תשומת לב יכול להיות בעייתי ולעתים קרובות מקבל חיזוק על ידי הבעלים להיכנע לדרישות של הכלב שלך. דוגמאות לחיזוק שלא במתכוון על ידי הבעלים לכלב נובח כולל בתוך או האכלה, ליטוף, שבח, משחק, משחק עם צעצוע, או אפילו ללכת לכלב הנובח כדי לנסות להרגיע.

"לעולם לא לתגמל את הנביחות עם כל סוג של תשומת לב, גם מהעת לעת."

לא לתגמל את נביחות עם כל סוג של תשומת לב, ולעתים אף. במקום זאת, לתגמל ולחזק התנהגויות רגועות ושקטות.
איך אני יכול לאמן "רגוע" הכלב שלי בפקודה?


"לאמן את הכלב להיות" שקט "בפיקוד הוא לא יסולא בפז ..."

אימון הכלב להיות "שקט" בפיקוד הוא סיוע רב ערך לשליטת נביחות לא רצויות. בעלים רבים בתחילה לקבל את הנביחות של הכלב שלך באופן רגיל או אפילו רצוי. עם זאת, הנביחות הופכות לבעיה כאשר הוא הופך להיות חזק מדי, תכוף מדי, או לא לעצור על פי פקודה. כדי להכשיר את הכלב להירגע בזמן הנכון, אתה צריך למצוא דרך יעילה להרגיע את הכלב, זה צריך להופיע פקודה מילולית. הכלב שלך כנראה לא מבין את מה שאתה רוצה אם אתה פשוט קורא את חיית המחמד שלך כדי "להיות בשקט", במיוחד אם שתיקה אינה מבצעת את הסדר המילולי. למעשה, בכי יכול רק להוסיף לרעש, החרדה והקונפליקט, עידוד הכלב לנבוח עוד יותר.

אחת הטכניקות המעשיות ביותר ללמד כלב להפסיק לנבוח על פי פקודה, הוא למד לנבוח על מקל. השתמש גירוי שגורם לכלב לנבוח ולשייך אותו לפקודה "קליפה". חזרות רבות לאפשר את הכלב כדי לשייך "קליפה" או את המילה "דיבור" לפעולה. כלבים הנובחים כדי ניתן ללמד לכבות את הנביחות על ידי הסרת האות או הגירוי, ונותן 'שתיקה' פקודה או 'שקטה' לפני נובח שוככים. ברגע שהכלב שלך הוא רגוע, לתת טיפול או גמול חיובי. זה יכול להיות קשה או בלתי מעשי ללמד כלב להיות "שקט" למטרה אם הנביחות לא ניתן לחזות או "על", או אם זה יותר מדי אינטנסיבי.

שיטה נוספת ללמד את הכלב "שקט" היא לחכות עד הכלב שלכם נובח, למשל, בתגובה לפעמון. בזמן שהוא נובח, הנח פינוק אוכל מאוד טעים באפו. רוב הכלבים מפסיקים לנבוח לרחרח את החטיף. באותו הזמן, אני חייב לומר את המילה שתשמש לשקט, כמו "שקט", "שתיקה", וכו 'כאשר הכלב שקט (שאמור לקרות, כי כלבים לא יכולים להריח ולנבוח באותו הזמן) יכול לשבח הכלב שלך, להגיד 'מספיק טוב' ולתת טיפול. שוב, כמו עם כל המשימות החדשות, חזרות רבות הן הכרחיות ללמידה מתמשכת.

לחלופין, התקנים מרחוק הסחת דעת או עונש (ראה בהמשך) ניתן להשתמש כדי לשנות את הנביחות. אחד האמצעים היעילים ביותר על מנת להבטיח שיבוש הוא נביחות ורצועה וקולר מרחוק ראש שקטות. משיכה ברצועה משבשת את הכלב והוא ישתוק, אתה צריך גם להתאים פקודה מילולית כגון 'שקט' או 'שקט'. למהדורה הראשונה של הכלב, ולאחר מכן לתת חיזוקים כגון שבח או מזון אם הכלב הוא שקט, יכול לחזק את ההתנהגות רגועה. בקרוב, הכלב חייב לשייך את פיך והפקודה מילולית ללא רעש, ולהתחיל להפסיק נביחות כאשר ניתן מסר המילולי.

איך אני יכול לאמן את הכלב שלי להיות בשקט בלי שכל זמן לספר אותו, או הרגוע?

המפתח הוא לתגמל התנהגות שאתה רוצה (כלומר, שקט ונחוש) במקום לתת תשומת לב להתנהגות שאנחנו לא רוצים (נביחות). כל פעם שאתה שם לב לנביחות הכלב, ייתכן שתוכלי להירגע. עם זאת, כאשר מוצלח, עשוי למעשה להיות טעות מתגמלת נובח (מתן תשומת לב הכלב או מתייחס להרגעה) או שניתן להחמיר את הבעיה עם הצעקות ועונש (שעלול לגרום לכלב חרד יותר ויותר סבירה קליפה). מטרת אימון צריכה להיות ללמד את הכלב את מה שאתה רוצה לעשות (לתגמולים) במקום לנסות ללמד אותך מה לא לעשות. על ידי מתן שגרה יומיומית שנותנת מספיק פעילות הגופנית ומשחק אימון, ואחריו שעות קבועות שבו הם מלמדים את הכלב להתיישב ולתפוס תנומה או לשחק עם הצעצועים שלהם באזור מצעים, הכלב שלך יכול להיות מוגבר על ידי רגעים של שקט, ולא מהבקשה למשחק, זוכה לתשומת לב והתנהגויות נובחות.

מה הסיכויים שלי לתיקון בעיה של נביחות הכלב שלי?

רוב הסיכויים הם טובים כדי לפתור בעיות נביחות רוב. עם זאת, במקרים מסוימים, מצב בבית שבו מתגורר הכלב יכול לעשות את זה קשה מאוד לתקן לחלוטין או במידה מספקת. אפילו כמות קטנה של נביחות עלולה להפריע תינוק ישן או שכנים מעצבנים (בעיקר בדירות או בתים). בניסיון לפתור בעיות נובחות, המוטיבציה להתנהגות הנביחות היא מרכיב חשוב. גירויים מסוימים הם כה חזקים, עד שזה יהיה קשה להפסיק נביחות התנהגות. יתר על כן, זה לוקח זמן ליישם חינוך מתקן.
מה אני יכול לעשות כדי לתקן את הבעיה של נביחות הכלב שלי?

תכנית הטיפול חייבת להיות מבוססת על הסוג של בעיה, את משפחתו, את המיידיות של המצב, ואת הסוג ורמת השליטה שאתה צריך. היסטוריה של התנהגותו היא חשובה כדי לקבוע את הגורם, מוטיבציה וגירויי חיזוק פוטנציאליים לנביחות התנהגות. תוכניות טיפול צריכות לשקול את הדברים הבאים:

1. ודא הכלב שלך הוא לא בכוונה להיות מתוגמל. חלק מהבעלים, בניסיון להרגיע את כלבו נובח באמת לעודד תשומת לב, משחק, אוכל או חיבה לשלם.

2. ודא התשובה שלך היא רק מסבכת את הבעיה. לדוגמה, לצעוק או להעניש את הכלב נובח עקב חרדה או כתגובה טריטוריאלית צפוי להגדיל נביחות והחרדה של הכלב בלבד.

3. לפעמים הסביבה הביתית יכולה להיות שונה, כך שהכלב נשמר הרחק מהגירויים (צלילים ותמונות) שגורמים לנביחות. חשיפה ניתן למזער על ידי כליאת הכלב לארגז או חדר, הרחק מדלתות וחלונות, או מכסים את החלונות כדי שהכלב לא יוכל להסתכל החוצה. זה יכול להיות גם אפשרי כדי להסוות יותר או להשתיק את הצלילים שמעוררים את הנביחות באמצעות כיסוי ארגז, מוסיקה, תקליטורים או טלביזיה לרעשי רקע, או מכשירי רעש לבן. סייף פרטיות יכול להיות שימושי עבור כלבים בחוץ. כלבים שנובחים כשנשאר לבד בחוץ אולי צריך להיות כל זמן בתוך בית, אלא אם הבעל נמצא מחוץ למסך. במצבים מסוימים, ייתכן שהכלב לנבוח כשהוא לבד בחוץ עקב חרדת נטישה ולא על ידי גירויים כגון אנשים או מכוניות חולפות קולות ירייה כמו פעמונים או טלפונים שעשוי היה להפוך לגירויים מותנים נביחות חייבים להיות שונה כדי לשנות את הצליל.

4. עד שניתן תהיה להשיג שליטה אפקטיבית באמצעות תכנית אימונים המבוססת על השכר ועונש, אין זה סביר שהכלב יירגע בתורו. תקופות מוגברות של משחק אינטרקטיווי והדרכה, ארגז ותיחום פיזי, השימוש ברתם ראש ושיעורי הכשרה צריכה להיות מיושם על ידי אימון שליטת קליפה יכולות להתחיל.

5. ברגע שיש לך מספיק לשלוט והכלב מגיב לפקודות משמעת וטיפול בו, זה צריך להיות אפשרי לאמן את הכלב שלך להפסיק לנבוח על פי פקודה. אילוף כלבים להפסיק לנבוח על פקודה יכול להיות מושלם עם טכניקות פיתוי תגמול, טכניקות הסחת דעת או קולר ובהכשרת רצועה. ללא קשר לטכניקה, הגמול צריך להינתן ברגע שהוא מפסיק לנבוח, כך הכלב לומד שהתנהגות שקטה מרוויחה תגמולים. זה יותר חשוב לקשר שתיקה עם הפקודה בשימוש. לאורך זמן ההתנהגות חייבת להיות מוגדרת כך שהכלב הוא נאלץ לשתוק למשך זמן ארוך יותר לפני שהפרס ניתן.

6. ברגע שיש לך מספיק שליטה לאימונים והסמל לשתיקה, זה צריך להיות אפשרי להפעיל תכנית מחזור בנוכחות גירויים (אנשים, כלבים אחרים) שהובילו לקליפת עץ. אימון עם רתם ראש וחגורה לעתים קרובות מספק כלי ליישום של טכניקות בטוחות ויעילים במיוחד בתוך בית או כאשר הבעל הוא קרוב. הגירוי הראשון חייב להיות מוצג לכלב במרחק (לדוגמה, ילדי אופניים ברחוב בזמן שהכלב נמצא במרפסת ביתה), והכלב נותן פקודה שקטה או לשבת בשקט. למרות שהקולר והרצועה הוא בדרך כלל כל מה שנדרש כדי לשלוט בכלב ולהגיע לתשובה הנכונה, הכלב יכול גם להיות מופרע באופן אוטומטי עם תרסיס צווארון לנבוח יזם או עם מכשיר כגון אולטרסאונד או רטט מאמן יכול. אימונים היו חוזרים עם גירויים יותר ויותר אינטנסיביים. סוג זה של אימון יכול להיות יעיל, אבל ההתקדמות יכולה להיות איטי וגוזלת זמן.

7. חיות מחמד שהן נובחים מסיבות אחרות (פחד, חרדת נטישה, או הפרעות כפייתיות) תדרושנה טיפול לבעיה הבסיסית.
אני צריך להעניש את הכלב שלי כשהיא שומרת נובחת?

עונש הוא רק לעתים נדירות יעיל בשליטה ותיקון בעיות עם נביחות. רמות מופרזות של ענישה יכולות להגביר חרדה ועוד להחמיר את צורות רבות של נביחות, ואילו עונש קל רק מתגמל את ההתנהגות על ידי מתן תשומת לב.
מה התקנים נגד נביחות נמצאים שם והאם הם יעילים?

מוצרי למניעת הנביחות של הכלב : מוצרים אלה הם מאוד מועילים בהשגת תשומת הלב של חיית המחמד (שיבוש) במהלך אימון פקודה שקטה. מכשירים קוליים (PET AgreeTM, TrainerTM קל), מכשירים קוליים (בארקר BreakerTM), ממטרות, או לנער (פחית ריקה עם כמה מטבעות או אבנים אטומות בפנים) יכולים לעתים קרובות מוצלחים. עם זאת, ללא טכניקות הכשרה מקצועית מקבילות, כלבים רבים יתחילו בקרוב להתעלם מההתקנים. אם המכשיר נמצא בשימוש כדי להפסיק את התנהגות נביחות ושקטה מתחזקת אז בעלי החיים עשויים להיות פחות חרדה ופחות סבירים לנבוח בנוכחות הגירוי, או לפחות אמור לדכא הרבה יותר מהר בפקודה.

מוצרי אנטי הנביחות של הכלב : כאשר כלבים נובחים מתרחש בהעדרו של הבעל, מוצרים הופעלו קליפה (יחד עם השינוי של הסביבה והמחזור) הם לעתים קרובות האמצעי המעשי ביותר של הרתעת נביחות בלתי הולמות. יש להקפיד על מנת להבטיח כי המוצר של קליפת המוח הפעיל אינו מופעל כאשר הכלב הנובח.

"מוצרים גם יכולים להיות בחירה טובה יותר ממכשירים בשימוש בעלים הופעלו, וכדי להבטיח סינכרון מהיר ומדויק".

מוצרים בקליפה הופעלו גם יכולים להיות בחירה טובה יותר ממכשירים בשימוש בעלים הופעלו, וכדי להבטיח סינכרון מהיר ומדויק. מכשירים כבויי צווארון שימושיים לאימון הכלב להפסיק לנבוח באזורים נבחרים, כגון דלתות או חלונות ליד, או כלבים נובחים בארגז או העט שלו. סופר ארקר המתג פולט אזעקה נשמעה בעוד תרסיסי ZapperTM Yapper זרם של מים בכל פעם שהכלב הנובח.

קולרים נגד הנביחות של הכלב שימושיים כאשר מתרחשים לא נובח בחיזוי. קולרי הדרכה קוליות וקוליים הם לפעמים יעילים, אך בדרך כלל אינם מגעילים מספיק או עקביים מספיק כדי להיות גורם מרתיע אמינה. יש גם שרשרות הפולטות סילון של אוויר או מבושם בכל פעם שהכלב הנובח שיכול להיות לא נעים מספיק כדי לקטוע את הנביחות של כלבים. למרות קולרים אלה יכולים להיות יעילים כמה כלבים בהעדר של הבעלים, שעשוי להפוך בקרוב לא יעיל בלי אימון במקביל. אחת בעיות הן שהוא בעל מוטיבציה גבוהה נביחות עשויות להיות חזקות מדי, ולמרות שאת הכלב הנובח הריסוס. יתר על כן, אם ההפקדה היא סוללה ריקה או "מותש", הכלב יכול ללמוד לנבוח כשהוא לובש את הצוואר והצווארון מרופד אבל כבר לא יכול להיות יעיל.

"על ידי שימוש צווארון תרסיס תרנגון מומלץ שהבעלים יהיו נוכחים אליך ברגע שהכלב מפסיק לנבוח, בעלים יכול לכוון את הכלב לבילוי מהנה."

לכן, בעת השימוש בקולר ספריי מבושמים מומלץ שהבעלים יהיו נוכחים אליך ברגע שהכלב מפסיק לנבוח, בעלים יכול לכוון את הכלב לתחביב מהנה (לדוגמה, הימורים, עיסוי בטן, מזון אהוב) כל עוד כלב נשאר רגוע. לפיכך, ההתנהגות הרגועה מתחזקת, וחששות בנוגע לגירוי (האנשים שבאו לדלת, אנשים שבאים לחצר, כלבים אחרים), ניתן להפחית בהדרגה. למעשה, במשך זמן כלבים מסוימים עלולים להתחיל ולקשר את בואם של אנשים חדשים או כלבים אחרים במשהו חיובי.

והכי חשוב, צווארונים לנבוח עובדים רק כאשר הם נמצאים בכלב. רוב הכלבים ללמוד להבחין כשהוא בצווארון וכאשר משם. כאשר לא לובש צווארון, רוב הכלבים לנבוח.
האם רדתם מספינת ניתוח יעיל?

רדתם מספינת ניתוח הוא שיטה דרסטית וקבועה לעתים קרובות לצמצם את קול נביחות. עם זאת, דרגות שונות של ניקוד עלולות לחזור כאתר מרפא כירורגית וצלקות. ניקוד ייתכן שיהיה הצורך בחשבון כאשר בעלי הבתים עומדים בפני האפשרות של פתרון בעיית נביחות מייד או שיש לתת לחיית המחמד שלך. עם זאת, כל הניסיונות לשינוי התנהגות צריכים להמשיך לנסות לטפל מניע הבסיסי לנביחות ואולי אף להוביל לפתרון של קבע.



No comments:

Post a Comment